כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הרב גמליאל צוויגנבאום

הרב גמליאל צוויגנבאום

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0723954451
95
99 מתוך 100
לפי 48 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Baruch   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
הרב גמליאל היה מאוד נחמד, אדיב וקשוב לבקשות שלנו ניהל את החופה בצורה מאוד יפה מקצועית! ומרגשת אך עניינית ולא ארוכה .הגיע לפני הזמן ובדק שיש את את כל הפרטים הרלוונטים. הסביר את כל הכתובה ועל מה חותמים.ממליץ מאוד על הרב גמליאל!
הצג עוד

linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
חשוב לי להגיד שהרב ביצע את החופה בדיוק לפי מה שביקשנו מאוד נעים ענייני ואכפתי באמת שמאוד שמחה שבחרתי בו ממליצה בחום ואהבה מיליון תודות 🙏🏼🙏🏼

sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה מדהים בזכות הרב גמליאל היה קשוב לרצונותינו וסיפר סיפור מעניין במיוחד שקיבלנו ממנו מתנה פעמון ונתן לנו חוויה בחופה שאף אחד לא חווה מעולםהרב דיבר באופן ברור מובן ומעניין מאוד שמחתי על הבחירה ואמליץ לעוד הרבה אנשים!! :)
הצג עוד

yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל הרב גמליאל הגענו דרך המלצה ואנחנו ממש שמחים שמבין כל האופציות בחרנו בו.היה חשוב לנו שטקס החופה שלנו יהיה קצר קולע ומרגש והטקס שערך לנו הרב גלמיאל עלה על כל הציפיות ואפילו מעבר לכך! הטקס היה פשוט מקסים וקיבלנו המון פידבקים חיוביים. במהלך ההכנות לחתונה הרב גמליאל נתן לנו תחושה שאנחנו תמיד יכולים לפנות אליו בכל שאלה או בקשה שיש לנו, הוא הסביר לי במדויק על התהליך שאנחנו צריכים לעבור מול הרבנות ועל מהלך טקס החופה תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר. נפגשנו איתו מספר פעמים לצורך תיאום צפיות, הוא זרם עם כל בקשה או רעיון שהיו לנו ועשה הכל כדי שהטקס יקלע לטעמנו.ביום האירוע הרב הגיע לפני הזמן וכמה ימים לאחר האירוע הרב יצר איתנו קשר פעם נוספת כדי לוודא שהעברנו את כל המסמכים לרבנות.
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הרב גמליאל העניק לנו בדיוק את החוויה שרצינו מהחופה שחלמנו. זרם עם כל הרעיונות שלנו ובירור כל נושא מבחינה הלכתית. החופה הייתה מרגשת קצרה וקלילה, כזו שזוכרים ומזכירים❤️ שמחים שהוא זה שחיתן אותנו.
הצג עוד

Yossef   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על הרב גמליאל.לא היה לנו בקשות מיוחדות,רק ביקשנו שטקס החופה,יהיה יחסית מהיר.כמובן שהוא עשה את זה על הצד הטוב ביותר.וכמובן נתן לנו שירות מעולה. אל תחשבו פעמיים,ממליץ בחום.
הצג עוד

קורל כהן וסער שביט   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גמליאל היה אדיב, זמין, מרגש!!!!!!, הסביר הכל בצורה טובה, סבלני! רב מקסים ואנחנו ממליצים מאוד מאוד!!!
הצג עוד

asnat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הרב גמליאל עורך חופה משמעותית, מרגשת, קצרה ומכובדת! ממליצה מאוד לכל מי שרוצה שהחופה תהיה קצת מרגשת יותר ומשמעותית יותר.. איפשר לנו להקריא זה לזו ולתת טבעות!
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב-30.9 והגענו לגמליאל דרך המלצות מחברים, החופה הייתה קצרצרה וקולעת, פחות מ-14 דקות ולרב יש משל חמוד שלא נהרוס להם את ההפתעה :) מומלץ בחום
הצג עוד

Yair   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לרב גמליאל דרך המלצה וזה היה פשוט מעולה! גמליאל היה קשוב, נעים, זמין מתי שצריך, ליווה אותנו מול צוהר, ועשה טקס בדיוק כמו שרצינו! גמליאל נפגש איתנו מספר חודשים לפני החתונה, שמע את הסיפור שלנו, שאל איך היינו רוצים בדיוק את הטקס ותיאר לנו כל צעד וצעד שיהיה כדי להפיג כל חשש. ביום האירוע גמליאל ליווה את החתימה על הכתובה, והטקס התבצע בדיוק כמו שרצינו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up