כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
DJ יוסי אמינוב

DJ יוסי אמינוב

תקליטנים
טלפון:0584306060
95
99 מתוך 100
לפי 17 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Osnat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יוסי עשה לנו את החתונה!!! מהשניה הראשונה שהכרנו אותו הוא פשוט קלט אותנו, והבין אותנו! החתונה הייתה בלתי נשכחת ועד 2:30 לפנות בוקר עוד היו עשרות אנשים ברחבה ופשוט לא רצו שזה ייגמר! הרגשנו כאילו אנחנו במסיבה משוגעת והמון בזכותו. בנוסף ליווה אותנו בכל הבחירות של השירים החשובים לערב הזה וזרם לחלוטין על כל השגעונות והרצונות. יוסי הקליט לי את שיר הכניסה לחופה שיצא מושלם עם עיבוד שלו! עשה לנו מיקסים חדשים ומשוגעים ופשוט הפך את התהליך הזה לטוב יותר וקל יותר! היה תענוג לעבוד איתו והיה שמח בטירוףףףףףףףף!!! פשוט מלך!
הצג עוד

Yotam   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יוסי הדי-ג'י הוא איש חם, משקיע ומקצועי ומעל לכל די-ג'י מצויין! הוא ישב איתנו לפני החתונה במשך שעות, למד את הטעם המוסיקלי שלנו, ועזר לנו לבחור מה מתאים לקבלת פנים, לחופה וכמובן לרחבה. באירוע עצמו הוא עשה את המסיבה כיפית, מגניבה ובלתי נשכחת! תודה!! שחף ויותם
הצג עוד

Lyr   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יוסי היה הדיג'יי הראשון שפגשנו ואחרי כ10 דקות כבר לא היה לנו ספק שהוא הדיג'יי שלנו. מעבר לנשמה הגדולה והמסירות המאפיינת אותו, יוסי הוא מקצוען אמיתי. קרא אותנו ואת הרצונות שלנו אחד לאחד, הלך איתנו עם כל השיגעונות שלנו וגם דאג לתת חוות דעת מקצועית אם חשב שמה שאנחנו רוצים פחות יתאים לאירוע כמו חתונה. היה מדויק עד הפרטים הקטנים ובאמת נתן לנו להרגיש שעשינו בחירה נכונה לאורך כללל התהליך! סמכנו ועדיין סומכים עליו בעיניים עצומות, כי המסיבה היתה ל-ה-י-ט! היה כיף לא נורמלי, כל האורחים אמרו שהיתה מסיבה פשוט מעולה. יוסי יודע לקרוא את הזוג ואת הקהל- ולפעול בהתאם כך שכולם יצאו מרוצים. בקיצור, אם היינו מתחתנים עוד פעם (הלוואי) בלי לחשוב פעמיים היינו לוקחים את יוסי. שיהיה במזל טוב ובכיף! ליר ועומרי, גאיה חדרה 17.9.18
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מאיפה להתחיל על הפלא הזה שנקרא יוסי, ואיך אני מצליחה להעביר לכם את כל הטוב הזה בלי לצאת כלה מתלהבת בעוד המלצה בנאלית?? התחתנו ב11.5 בחתונת שטח מושלמת בחצר של ההורים של כנען. יוסי היה הראשון שהגיע לראות את המקום ומאז היה איתנו לאורך כל הדרך ממש כמו עוד מפיק נוסף בחתונה. מהדברים הכי בנאלים כמו התבכיינות על הגשם שאולי יהיה, איך נעשה את הרחבה, איפה ננקם את הכלי יוסי היה הטלפון הראשון, ועם הלב הענק והנתינה האין סופית נתן לנו הרגשה כאילו אנחנו הזוג היחיד בחייו(: . קצת על הפן המקצועי- תקשיבו, 7 שעות רחבה!!!!!!!!!!! אנשים לא רצו ללכת הביתה ובסופו של דבר אני הייתי צריכה לסגור את הבסטה כי פשוט לא הייתי מסוגלת יותר חח. אנשים לא מפסיקים לדבר על המוסיקה המצויינת שהייתה עד היום! שילוב מושלם של שחורה, רגאטון וטראנס משובח( בדיוק כמו שחלמנו!). יוסי הוא מגשים החלומות מבחינתי וללא ספק הכוכב של האירוע. תעשו לעצמכם טובה........
הצג עוד

Moria   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
במשפט אחד - יוסי היה פשוט מושלם! התחתנו ב23.5 ויוסי היה ה-dj שלנו. מהמפגש הראשון עם יוסי הרגשנו את היחס האישי שהיה שם לאורך כל הדרך, החל מבחירת השירים והרצון באמת להבין את טעם המוזיקה שלנו ועד טיפים בכל נושא שקשור לחתונה! יוסי מקצועי ברמות ומוכשר כמו שד! כמובן שיוסי ענה לכל בקשה ולכל חפירה/שינוי מצדינו.. ושיגענו אותו! כבר בקבלת פנים התחלנו לקבל מחמאות על המוזיקה מהמון אורחים.. כל דבר שביקשנו היה, יוסי ישר קלט את הסגנון ולא פספס לשניה! יוסי הרים את כווווולםםםם לרחבה מההתחלה, את כל החברים שעפו עליו כל הערב ועד עכשיו אנחנו ממשיכים לקבל פרגונים, את הדודות שאף פעם לא רוקדות, את המבוגרים שתמיד מתלוננים.. אין מישהו שלא פרגן! אנשים פשוט עפו ברחבה ולא הפסיקו לרקוד, רק כשביקשנו (ממש) מיוסי לסגור כי היינו גמורים החתונה נרגעה.. מעבר לזה שיוסי dj מדהיםםםם.. מה שמייחד אותו מהרבה ספקים שנתקלנו בהם זה הכנות, האכפתיות מהזוג, אהבה גדולה והרצון באמת לעשות שמח, העיקר שתהיו מאושרים! הבחירה הכי טובה שלנו בחתונה הזו.. זכינו, מומלץ בחום!!!
הצג עוד

Shunit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את יוסי דרך חברה משותפת ועוד משיחת הטלפון היה חיבור. יוסי הוא קודם כל בנאדם מדהים ואחרי זה דיג'י מעולה! הוא מסוג האנשים שתרצו סביבכם ביום הזה.. נותן תחושת בטחון ורוגע. נפגשנו פעמיים, פעם אחת כדי להכיר ולראות שמתאים ופעם שניה כדי להבין את השירים והסגנון. יוסי עבר על כל שיר וסגנון בעולם כדי שלא נתקע עם משהו שאנחנו לא אוהבים בחתונה. עזר לנו לבחור את השיר לחופה שיהיה נכון ומתאים לנו בדיוק ובאופן כללי היה קשוב לכל צורך, רצון או גחמה. בקיצור אחת הבחירות היותר טובות שעשינו בחתונה
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יוסי הוא תקליטן כובש! אין מילים לתאר כמה היינו רגועים מהרגע שבחרנו ביוסי, וכמה היינו מרוצים ממנו בסוף האירוע. יוסי הוא מקצוען בטירוף, הכיר הרבה סגנונות מוזיקה ועזר לנו מאוד בסינון ובבחירה של השירים. הפגישות איתו היו כיפיות ממש ובאווירה טובה. יוסי ידע להמליץ על שירי חופה טובים ולא חרושים ולכוון אותנו בבחירה. באירוע עצמו יוסי התאים את המוזיקה בצורה מדויקת לשלבי האירוע ולקהל. ידע מתי לשים מזרחית וגם מתי להפסיק, מתי לשלב סגנון כזה או אחר שרצינו. היה לנו קהל מגוון (אוהבי מזרחית, לועזית, מבוגרים, צעירים, רקדני סלסה ועוד) יוסי הרים לנו את החתונה וידע איך להשאיר את כולם על הרחבה גם בחתונת יום א'. תודה יוסי!
הצג עוד

lital_043   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יוסי התותח!!! עד עכשיו אנשים מחמיאים על החתונה השמחה שהייתה לנו וזה בעיקר בזכותו. מעבר לאיש מדהים שפשוט היה כיף לשבת איתו בפגישות ולדבר, גם בפן המקצועי הוא פשוט כישרון. הוא הצליח לקרוא בכל רגע נתון את הקהל המגוון שהיה לנו בחתונה (צעירים, מבוגרים, דתיים, משפחה גדולה מלונדון), למרות שחששנו שזה לא אפשרי להתאים את השירים והאווירה לכולם. אבל הרחבה הייתה מלאה בלי הפסקה. אפילו הברמנים באולם דיברו איתנו בסוף החתונה ואמרו שהם בחיים לא ראו דבר כזה..שממש זכינו! אין עליך יוסי!!
הצג עוד

viki   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יוסי היה מדהים!! חוץ מזה שהיה ממש כיף איתו בפגישות ברמה האישית מלא אנשים שאלו אותנו תוך כדי ואחרי החתונה מי היה הדיגי מאוד מאוד נהננו. והרגשנו שהמוזיקה הייתה יותר משציפינו!!!! היה באמת הכי כיף שיש וזה המון בזכותו. אמן בכל קנה מידה אפשרי שימח אותנו והרקיד את הרחבה בטירוף!!!. ללא ספק עשה לנו חתונה מטורפת המוזיקה פשוט לא נגמרה - כל שיר יותר להיט מהקודם זה הרגיש שלא נגמרים לו השירים וזה קופץ מלהיט ללהיט לא יודעת איך הוא עושה את זה! רואים לו בעיינים את האהבה לעבודה ולמוזיקה.. קרא את הקהל כ"כ נכון!!! לגמרי אהבה ממבט ראשון !!! אלוף!
הצג עוד

Zina   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי שהתאכזבו שלהקה כנראה זה לא בתקציב שלנו, התחלנו לחפש דיג׳יי, בחיפוש אחרי דיג׳יי היו לנו הרבה בקשות. חתונה של לא כל כך הרבה מוזמנים עם לא מעט אנשים שכבר לא כל כך צעירים, אוכלוסיה מעורבת של דוברי רוסית, מזרחים, איטלקים וכו׳. אחרי שהמשפחה נכחה בחתונות והתאכזבו מכך שלא היה מקום למבוגרים מבחינת המוזיקה, לנו היה מאוד חשוב שזה לא יקרה אצלנו בחתונה ושלכולם יהיה מקום מבחינה מוזיקלית. אל ארטיקה הגענו מהמלצות, אך על יוסי לא שמענו לפני כן. בפגישת ההכרות פגשנו את יוסי, יוסי ישר קלט את הקו המוזיקלי שלנו והתחיל להכניס אותנו לאווירת החתונה, הבין את הבקשות וישר נתן לנו תחושה של איך המוזיקה תהיה בחתונה. בפגישה שנערכה כ3 שעות שהרגישו כמו 10 דקות מכיוון שכל כך נהנינו בחברתו, כל כך אהבנו את הניצוץ שיש ליוסי בעיניים כשהוא מדבר על מוזיקה וכשהוא מנגן, שכשיצאנו מהפגישה ישר הבנו שמצאנו את מה שחיפשו ושלא צריך שום להקה עם דיג׳יי כזה! ובהחלט זאת הייתה אחת ההחלטות הכי טובה שעשינו בחתונה, בחתונה עצמה באמת היה מקום לכל אדם ואדם שהיה, המבוגרים והצעירים רקדו ללא הפסקה! אחרי החתונה קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על המוזיקה שידענו שלא טעינו בבחירה! חוץ מזה שיוסי היה הדיג׳יי הכי טוב שיכולנו לבקש, הוא גם הפך לחבר ולאיש עצות בנוגע לכל דבר בחתונה! אין ספק שאנחנו ממליצים עליו בעיניים עצומות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up