כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אינקוגניטו מוסיקה-עומרי טוביה

אינקוגניטו מוסיקה-עומרי טוביה

תקליטנים
טלפון:
אתר:
80
99 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
moshe   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשחיפשנו תקליטן לחגיגת הבר מצווה של הבן שלנו, שלחתי הודעת WHATSAPP לכיתה של הבן שלנו וביקשתי מההורים שחגגו כבר את הבר מצווה של הבן שלהם המלצות לתקליטן, אחת האמהות המליצה לי על עומרי ובכך היא עשתה לנו את האירוע.
הצג עוד

דיאן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
25 מתוך 100
לא נשכח לעולם איך היינו צריכים לבקש פעם אחר פעם שישים את השירים שקבענו.. שיפסיק לשים שירים ישנים .. אנשים לא רצו לעלות על רחבת הריקודים בגלל השירים המבאסים שעומרי שם.אבל השיא היה בסוף הערב יחסית, שאנשים, כעשרים במספר, עדיין היו על הרחבה ועומרי החליט שהוא מפסיק את הערב באחת.ומבלי להתריע (לא שזה נתון להחלטתו) פשוט כיבה את המוזיקה מבלי לומר דבר..די ג'יי הוא אחד האנשים, שבצורה בלתי ניתנת לערעור, אמורים לעשות את האירוע!עומרי עשה את האירוע - למאכזב .קיבלנו פידבקים שליליים ביותר לגבי המוזיקה במהלך הערב.. מתחתנים (בתקווה )פעם אחת.. וזה צד לא מבוטל של האירוע שלעולם לא נשכח
הצג עוד

יונה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הייתה תקשורת במהלך האירוע מצויינת עם עמרי!
הצג עוד

Nirit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
עומרי אלוף! כבר בפגישה איתו, הסביר לנו בדיוק מה כדאי, מה מומלץ לפי הקהל והסגנון שלנו, על מה אפשר לוותר, שאל את השאלות הנכונות, הכל בסבלנות, נועם ואדיבות. בזמן האירוע הרחבה הייתה מלאה! האורחים נהנו מהמוסיקה, עומרי ידע להתאים את המקצבים לסיטואציות, ידע להקים את כולם מהכיסאות ואיזה כיף היה! שירותי, נעים, בקיצור ממש ממליצים בחום!
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
25 מתוך 100
השיר היחידי שהצליח לקלוע אליו, היה שיר החופה. במשך כל החתונה היינו צריכים לעלות אליו, לומר לשים שירים כפי שביקשנו כשנפגשנו חודש קודם לכן. נראה היה שפשוט שכח את הרשימה בבית או שבא לחתונה כבדרך אגב.. אם היה נדמה שזה נגמר בשירים הישנים , הלא עדכניים והאלו שכלל לא היו כלולים בקטגוריות , אז לא.. כאשר היינו בין 20-30 איש על הרחבה , רצינו להנות מהחברים הקרובים ולרקוד עוד .. העלם חמודות החליט שהוא חותך ומודיע לנו שזה שיר אחרון. WTFFFFFFFF?! אני מדבר על אחת בלילה , לא ארבע בבוקר.. כאשר ניגשתי אליו ואמרתי לו אנחנו רוצים לרקוד עוד קצת, ענה לי: "אין פה אנשים.." בטון מזלזל (מזכיר אנחנו 20-30 ברחבה, רוצים להנות) נתן לנו את ההרגשה שהוא עושה לנו טובה שהוא נמצא שם. אם כל אחד מהאלמנטים בחתונה הוא חשוב, אז די ג'יי הוא הלב! הלב שלנו נשבר כאשר עשה זאת. חשנו בושה. חסרי אונים ומרומים. כאשר הינכם בוחרים תקליטן, עשו זאת לאחר שבחנתם כמה וכמה כאלו. אל תתפשרו. ואל תעשו זאת מדחק של זמן. אתם עלולים לקבל את כל הטוב הזה ביום המשמעותי בחייכם. בהצלחה
הצג עוד

Gidi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
האולם שהתחתנו בו המליץ עליו, והוא נתן מחיר הוגן, אז נפגשנו וסגרנו
הצג עוד

Yotam   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
די־ג'יי הוא אולי הגורם הכי חשוב בחתונה ואם אתם רוצים להיות בטוחים שהתקליטן שלכם ירים את המסיבה לאוויר אז קחו את עומרי טוביה. מעבר לעובדה שנעים מאוד לעבוד איתו הבנאדם מקצוען בלתי רגיל, יודע להתאים את המוזיקה לקהל, להיענות לבקשות של החתן והכלה ולמלא את הרחבה. קיבלנו מלא תגובות נהדרות עליו ואני ממליץ עליו בפה מלא.
הצג עוד

saray   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
עומרי טוביה!!!! היה דיג'יי בחתונה שלנו. אנשים לא מפסיקים להגיד כמה כיף היה ואיזו מוזיקה מעולה הושמעה החל משלב קבלת הפנים ועד שהלכנו! האורחים לא הפסיקו לרקוד בזכות עומרי שידע לקרוא את הקהל ושם מוזיקה מתאימה ועם זאת היה קשוב לנו ולרצונות שלנו. עמרי אדם שמאוד נעים לעבוד איתו, היה זמין וקשוב, גם כששיניתי את השיר כניסה לחופה ביום החתונה, קיבל הכל ברוח טובה , בחיוך ועם הרבה רוגע. בקיצור אם את חוגגים, אתם צריכים את עומרי טובה!!!! שרי וחזי =)
הצג עוד

Sam   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
Thanks again to Omri who kept us happy and dancing all night long! Guests of all ages complimented us about the music and were dancing together . Very serious and good service. He knows all the music styles and knows how to feel the audience. The wedding wouldnt have been the same without him!! We highly recommend him

מירי א   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
כבר פגישה הראשונה שלנו עם עומרי היה לנו קליק ישר בן אדם חייכן וקליל ונותן הרגשה של הכל תחת שליטה . וכך היה גם בחתונה אמרנו לו כמה שירים שרצינו וכל השאר שמחנו עליו . והיה חתונה כל כך שמחה שלא נשארו אנשים לשבת ביכלל וגם עכשיו אחרי חודש אנשים עדיין אומרים לנו על כמה הם נהנו בחתונה פעם אחר פעם ! עומרי תותח שיודע להרגיש את האנשים ומתאים את המוזיקה בכל רגע לאנשים שרק ירקדו ושמחו! אנחנו ממליצים בחום!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up