כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דפוס רובין ריד
68
59 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רון   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
בטלפון הראשון ענתה לנו חגית המקסימהקיבלנו שירות מעולה !אציין שקיבלנו את ההזמנות המהממות כבר ביום ראשון למרות שאמרו בשני....תודה רבה מעומק הלב על השירות הנפלא, האיכותי, הסבלני והמהיר מאוד.בהחלט נחזור בשמחות הבאות....ושניפגש רק בשמחות !
הצג עוד

ליאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ממליצה מאוד הזמנות איכותיות שירות מעולה
הצג עוד

Avi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
30 מתוך 100
***************************************
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
בשבוע שעבר יצרתי קשר עם בית דפוס רובין ריד כדי לברר פרטים על הזמנות חתונה. האמת ששלחתי צורי קשר לכמה בתי דפוס והם הראשונים שחזרו אליי והיו ממש שירותיים ונחמדים תוך שעה יצרו קשר ועזרו לי און ליין בבחירת ההזמנות. הסברתי להם שההזמנות ממש ממש דחופות לי כיוון שבחול המועד אני פוגשת את כל המשפחה וזו הזדמנות מצויינת עבורי לחלק את ההזמנות. הבטיחו שיעשו את המקסימום כיוון שזה לפני חג והם בעומס מטורף. להפתעתי כבר למחרת כבר יצרה איתי קשר הגרפיקאית רז ושלחה לי את הקובץ המצורף להגהה. הגרפיקאית היתה סבלנית מאוד והיתה מוכנה לבצע את כל התיקונים שביקשתי. בנוסף הציעו לי מוצרים נלווים לחתונה ונתנו לי מחיר זול. ההזמנות הגיעו אליי במשלוח חינם עד הבית ויצאו מהממות. 💓 ממליצה בחום רב לכולם האכות מעולה, הצוות אדיב והכל ממש מהיר ויעיל. חג שמח 💐
הצג עוד

Coral   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
90 מתוך 100
יש להם הזמנות מהממות! רצינו כמות קטנה והם היחידים שהסכימו מבין הרבה בתי דפוס שבדקנו איתם( ולכן המחיר טיפה התייקר) הם הסכימו לכל השינויים שרצינו ללא תוספת מחיר וההזמנות הגיעו יחסית מהר!
הצג עוד

ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הזמנות בשקל שוות ואיכותיות. היה קל לאסוף והיינו מרוצים
הצג עוד

יבגני   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
חברים שלום , זאת החוויה הכי גרועה שקיבלתי בכל הבחינות גם ביחס וגם בעבודה. שלחתי להם סקיצה של מה שאני רוצה בקבלת התשלום מראש אמרו לי שזאת עבודת פוטושופ וזה יעלה לא מעט כסף, הסכמתי ושילמתי לאחר כמספר שעות קיבלתי את הכרטיס ביקור בכלל לא דומה למה שביקשתי רחוק מאוד מהמציאות וכשביקשתי שיעשו בדיוק כמו שהובטח לי הם דרשו עוד תשלום של 450 שח לא כולל מע"מ כזאת חוצפה לא ראיתי ומאותו רגע כל פעם שהתקשרתי סיננו אותי וגם בהתכתבות עם אחד המנהלים גם סיננו אותי , אני מצרף את ההתכתבות עם המנהל , מאוד מאוד מאוכזב מהם ולא ממליץ להתקרב אליהם .
הצג עוד

gabaytehila   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
20 מתוך 100
אני הזמנתי מהם הזמנות, הם משכו את זה שבוע שלם והייתי צריכה לרדוף אחריהם, לא טורחים פשוט להתקשר ולנסות להבין איך ליצור את ההזמנה כמו שצריך. בנוסף נסעתי במיוחד מהצפון לאסוף וביקשתי מהם קובץ אלקטרוני והם שלחו לי משהו הזוי שלא דומה למה שביקשתי או ששייך לוואצ אפ, ממש כעסתי עליהם והם רק אמרו כבר הדפסנו לכם אף על פי שזה לא מה שסיכמתי איתם. הם מנתקים בפנים, היחס אנוש שלהם בזיוני, הם חובבנים, ובעלי תודעת שירות מאוד נמוכה והם ממש הרסו לי את ההתרגשות מההזמנות שלי. לא ממליצה עליהם בכלל!!!
הצג עוד

bar.neomi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
מאוד מאוכזבת. מלבד זה, שהמחירים באתר לא נכונים (בגלל שיש להם מינמום הזמנה) הגעתי במיוחד כדי לבצע הזמנה ביום שלישי, היה דחוף לי להוציא הזמנות כמה שיותר מהר. נאמר לי שמרגע ששולחים סקיצה לוקח יומיים. ביום רביעי כלום לא נשלח אליי ונאמר לי כי המוכרת איתה שוחחתי והתחייבה למועדים לא הייתה נוכחת. לאחר ששוחחתי איתם שוב בחמישי ואחרי שסיכמנו על הסקיצה, הודיעו לי שהמכונות דפוס... מקולקלות היום. יום ראשון מהבוקר אני מחפשת עם מי לדבר שם, עד שענו והבטיחו שיהיה במהלך היום...ולא חזרו אלי.
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
40 מתוך 100
אמנם יש מבחר באתר והם מדפיסים מאוד מהר- מזה הייתי מרוצה, אך הם גובים 50 שח בשביל לקבל קובץ שמותאם לווטספ, זה גם לא מצויין בשום מקום וזה גם אבסורד לגבות על זה כסף! זה בדיוק עוד 5 דקות עבודה למעצבת ,למה לא לכלול את זה בשירות ? זה ידוע שחצי מההזמנות היום נשלחות בווטספ ! והתגובה שקיבלתי מהם זה- את היחידה שהתלוננה על זה וככה זה עולה. אז יש עוד הרבה בתי דפוס , אני באופן אישי לא אוהבת שמנסים לעקוץ אותי מכל הכיוונים בגלל שזה חתונה והם יודעים שאני חייבת את זה, זה נראה לי משהו שצריך להיות חלק מהשירות, מאוד התאכזבתי מהתגובה שלהם. אני לא אדפיס שם יותר וממליצה לוודא את כל הפרטים שנראים לכם טריוויאלים לפני שאתם סוגרים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up