כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אילה אדלשטיין

אילה אדלשטיין

איפור כלות
טלפון:0509025585
94
99 מתוך 100
לפי 23 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל אילה דרך המלצה לאחר שאיפרה חברה שלי לחתונה שלה. אילה מקצועית וזמינה לכל שאלה ובקשה ואני כל כך שמחה שבחרתי בה! קבענו איפור ניסיון והיא הבינה בדיוק את הסגנון שלי גם באיפור וגם בשיער.
הצג עוד

Revital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
אילה מהממת וקלילה. כבר בשיחה הראשונה הרגשתי שהיא תהיה הנכונה עבורי. הגעתי לפגישת נסיון שבה היא הייתה קשובה וגם ארגנה אותי על הדרך לצילומי הזוגיות שהתקיימו באותו היום ללא תוספת תשלום. יודעת להתאים את עצמה לכלה ומאוד מקצועית. סגרנו תסרוקת עם שיער פזור בנסיון ולקראת החתונה הבנתי שזה לא יתאים בגלל החום, כשאמרתי לה הציעה אופציות ועזרה להרגיע.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את איילה הכרתי מחתונה של אחותי הגדולה, שם איפרה וסירקה אותה וגם אותי. איילה הייתה זמינה, קשובה ומקסימה לכל אורך התהליך. עברה איתי אתגרי קורונה רבים כולל החלפת תאריך ובלת"מים בימים שלפני ואפילו ביום החתונה עצמו! הכל עשתה ברוגע, בשקיפות ובחיוך. בחתונה עצמה- עשתה אותי נסיכה! איפור ושיער מרשימים ויפים, אבל גם עדינים וטבעיים, ככה שהרגשתי כמו עצמי, והיה לי קליל ונעים. איילה גם דאגה לתת ערכת טאץ' אפ והנחיות מדויקות. החתונה הייתה ביולי, ביום חם ולח, במקום פתוח... לשמחתי האיפור והשיער נשארו מתוקתקים לאורך כל החתונה, לא זזו בכלל!!! בסיום החתונה הרגשתי שאני מוכנה לצאת לעוד אירוע :)
הצג עוד

Oren   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת שעושה גם שיער בדגש על מתולתלות! אילה היתה מדהימה! נעימה, איכפתית, יודעת לעבוד עם תלתלים והאיפור שלה מהמם ומחזיק כל הערב כולל דמעות רבות! איכותי ועדין כמו שתמיד רציתי במחיר מעולה!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה ידעתי שאני את אילה אחרי שראיתי אותה מאפרת את חברה שלי בחתונה. איילה ישר הבינה את הראש שלי ושל אמא שלי, זרמה איתנו ובערב החתונה נתנה לנו תחושה קלילה ורגועה.
הצג עוד

David   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אילה עשתה תסרוקת ואיפור מדהימים., המון סבלנות והקשיבה לכל בקשה. ביום החתונה בהתחלה לא הרגשתי שהתסרוקת שהיא עשתה מתאימה לי והיא פשוט התחילה מההתחלה, אחרי שנסגרנו על הסגנון שאני מעדיפה.. היא איפרה וסירקה גם את אחותי ואמא שלי והתוצאות מדהימות, כל זה ברוגע ובמקצועיות. אילה תודה רבה קיבלתי המון מחמאות, היה ממש כיף:)
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מומלצת בחום! השיער החזיק לי יומיים וגם האיפור לא זז במהלך האירוע כולו (שישי צהריים 40 מעלות חום)! עוד כשהגעתי לאילה לייעוץ, היא מיד גרמה לי להרגיש בנוח, אילה מקצועית, נעימה, ופשוט מקסימה! מחיר הוגן מאד ושווה כל שקל, לא הפסיקו להחמיא לי על האיפור והשיער כל החתונה. בגלל שהתחתנו בשישי צהריים היה לי מאד חשוב שהאיפור יהיה עדין אבל שיחזיק מעמד לאורך זמן, וזה בדיוק מה שקיבלתי. אילה איפרה גם את אמא שלי, וגם היא היתה מאד מרוצה
הצג עוד

Shoval   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהימה !! תודה על איפור מושלם ותסרוקת מהממת !! האיפור והשיער החזיקו כל הערב עד הרגע האחרון, אין ספק שיש לאיילה ידיים של זהב וכישרון מטורף ! מרגישים שהיא אוהבת את מה שהיא עושה ! המון המון תודה ! הרגשתי בידיים בטוחות וטובות ואכן התוצאות מדברות בעד עצמן ! למי שאפילו קצת מתלבטת פשוט תעשי לעצמך טובה ותקבעי עם איילה! הרגיש כיף רגוע ועם המון ביטחון בכישרון המדהים שלה! באמת ממליצה מהלב ובאופן הכנה ביותר על איילה המדהימה ! אם היא פנויה בתאריך שלך, זכית !
הצג עוד

ronilevinn   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אילה מקסימה וסופר מקצועית, אני לא נוהגת להתאפר והיה חשוב לי להראות טבעית, היא המליצה ונתנה רעיונות כדי להתאים לטעם שלי וכמובן לאופי האירוע (שישי צהריים).
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מפגישת הניסיון ועד לאירוע עצמו הבנתי כי אילה היא פשוט מאפרת ומסרקת מושלמת. חיפשתי מההתחלה איפור עדין, אילה קלעה בול לטעמי והיתה גם כנה, נעימה וסבלנית הכל כדי שאהיה מדהימה ביום החתונה. מומלצת בחום בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up