כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
לבנה צלמים

לבנה צלמים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0505333262,0528496066
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רננה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אז לפני 10 חודשים בדיוק התחתנו בחתונת שישי צהריים, וגיא שלום האדיר צילם אותנו ביום המושלם הזה. עם כל הלחץ של חתונת שישי,ובוקר שצריך לתקתק במהירות, הצוות שצילם אותנו פשוט אפשר לנו לסמוך עליו שהוא מנהל את הסיטואציה, ו שהכל יהיה מושלם. ואכן הכל היה מושלם. בניהול מדויק, מקצועי, מנוסה, יצאו לנו תמונות מושלמות, שהצליחו להוציא את המיטב שלנו, ועם הרבה אושר ואהבה שמוקרנים החוצה.
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
גיא היקר והאהוב שלנו, אמאלה ואבאלה איזה כיף היה לנו איתך! עשית לנו אווירה, גרמת לנו לצאת מהמבוכה, להשתחרר, לצחוק, לשמוח, לרקוד, להנות ולצאת יפים בתמונות 😜 היה לנו הכי כיף בעולם, אתה מוכשר ובן אדם מדהים! זכינו בכך שבחרנו בך 🫶🏼 גם החוויה איתך של צילומי הזוגיות, גם התוצרים- א מ א ל ה ! תודה על היחס החם, הדאגה וההתעניינות גם ביום של לפני החתונה, הפרטים הקטנים שמשנים את הכל 🫶🏼 אוהבים אותך המון ❤️ עומר וברק
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לדודו אחרי חיפושים ארוכים של צלם שמצלם תמונות טבעיות ויפות באווירה זורמת וקלילה, ואיזה כיף שמצאנו את דודו! לאורך כל היום הוא היה כל כך מרגיע ומצחיק, עשה הכל באווירה טובה ולא לחוצה, התחשב בשמלה שלי גם בבחירת הלוקיישן וידע להסביר לנו באופן מעולה איך להצטלם (ואנחנו זוג שלא רגיל לזה בכלל!). לא סתם כבר שתי חברות שלי אמרו שהן רוצות אותו גם בחתונה שלהן. בקיצור - מומלץ בחום!!!
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שהם צילמו בחתונה של גיסתי לפניי שנה והיו כלכך מקסימים עם האורחים והמשפחה והיה כיף איתם ברמות שזה הספק היחיד שידענו שניקח מראש!!!
הצג עוד

danit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דוד המושלם!!!! צלם מקצועי, מרגיש, שלו, כיפי, זורם על הכל! בעיקר עם הרצון לברוח מהחום של אוגוסט :) מצא לוקיישנים מגניבים, התחבר עם המשפחות, צילם את הרגעים בצורה הכי אותנטית! ממליצה מכל הלב!!!
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
איזה צלםםםםם איזה צלםםםםם מחיאות כפיים 👏👏👏 לא ידענו שקיים צלם כזה שהוא בן אדם זהב שהפך להיות חבר !! באנו להכרות עם גיא וכבר בפגישה הבנו שלא יהיה אחד אחר! הכרנו בן אדם מוכשר, מלא באנרגיות חיוביות, מצחיק, מרגיע וקשוב!!! והוא הוכיח את זה לאורך כל היום מהרגע שנפגשנו הוא לא הפסיק להרים ולתת לנו להרגיש כמו מלכים!!! אז מה שנותר לנו להגיד- שאנחנו ממליצים על גיא והוא יגרום לערב שלכם להיות בלתי נשכח והתמונות יעידו על כך! אז תודה לך גיא ודודו על ערב מוצלח ומלא בוויב טוב❤🙏
הצג עוד

Dikla   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
דוד מספר 1! הכי קשוב , נעים, מצחיק , נותן תחושה קלילה ולא לחוצה . והתמונות מ ו ש ל מ ו ת
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
על דודו וגיא קיבלנו מלא המלצות! מהשיחת טלפון הראשונה ידענו שהם הצלמים שלנו בחתונה ולא טעינו! יחס חם, זמינות ומקצועיות לאורך כל הדרך. התמונות מדהימות והם פשוט תפסו רגעים ייחודיים ומרגשים! מעבר לזה שהם צלמים מוכשרים בטירוף הם גם פשוט אנשים מדהימים!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מכירה את דוד וגיא עוד שהיו צלמים במסיבות וכבר אז הם היו הכי טובים בתחום! מדובר בצוות מקצוענים! יחס מדהים שלא מקבלים מכל אחד! מהפגישה הראשונה וגם אחרי האירוע!! אין ספק שהם עשו לי הכי שמח שיש לאורך כל היום וגם ברחבה לא הפסיקו לרקוד ולהרקיד תוך כדי צילום! התמונות מדברות בעד עצמן..!!! לא הפסקנו לקבל מחמאות על התמונות שעלו לרשתות החברתיות!! אחת ההמלצות הכי גדולות שלנו מהאירוע שלנו הם הצלמים המדהימים האלה! ממליצים בחום🙌💗 אורי וטל
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לבנה היו הצלמים בכל החתונות של חברים שלנו וככה הגענו אליהם. מהשיחה הראשונה עם גיא היה ברור שהוא הכי בראש שלנו ושהולך להיות לנו יום מטורף ביחד! היה כל כך זורם ונינוח גם באירוע עצמו וגם בצילומים המקדימים לאירוע שכל המבוכה עברה ברגע והרגשנו הכי בבית שבעולם . ועכשיו לתוצאות, התמונות מ-ו-ש-ל-מ-ו-ת והסרטים ערוכים מדהים ומרגשים בטירוף ברמה הכי גבוהה שיש.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up