כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
פיינל דראם | Final Drum

פיינל דראם | Final Drum

תקליטנים
99
99 מתוך 100
לפי 1224 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
May   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
אופק גלר היה הדי-ג׳יי הראשון שנפגשנו איתו ובאותו רגע התאהבנו ולא חשבנו פעמיים! זאת הבחירה הכי טובה שלנו באירוע!!!היה מטורף הבן אדם מוכשר ברמה קיצונית, יש לו אנרגיות שיא, הוא חי את האירוע כאילו זה החתונה שלו, מסתכל על הקהל כל הזמן וגם עלינו לראות שזורם וכיף. קיבלנו אחרי האירוע מלא הודעות שהיה נדיר וכולם ביקשו את המספר שלו. בקיצור אתם לא תתחרטו 🙌❤️
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
באנו מראש עם בקשה הזויה: אנחנו חולים על יפן ועל מוזיקה יפנית והיה לנו חשוב לשלב את זה במוזיקה כי גם החברים שלנו באותו הראש. אז רצינו מישהו מקצועי שיעשה שיעורי בית, ישמע את המוזיקה מראש כי ברור לנו שהוא לא מכיר כלום ושיהיה עם ראש פתוח להבין את הקהל ולראות מה עובד ומה לא, כמובן בשילוב עם מוזיקה רגילה ומיינסטרימית לצד עוד דברים שאנחנו אוהבים – "דיסקו", מיינסטרים של שנות ה90 וה2000, פופ ישראלי, וכל מה שעושה שמח. נפגשנו עם כמה דיג'ייז ובסוף החלטנו לסגור עם עודדי לא רק כי המחיר שלו היה ממש סבבה, אלא גם כי הוא ממש היה נראה לנו שהוא עף על הקונספט, על העובדה שזה "אתגר" לא שגרתי שייתן לו סוג של להוכיח את עצמו על הרחבה, ושהוא מסוגל להתחבר גם למוזיקה למרות שהוא לא מכיר ממנה כלום.הכנו לו מראש רשימה של כל השירים, איפה אנחנו רוצים שיתנגנו (קבלת פנים/ריקודים) עם קישורים לדרייב והערות לפי מה שהיה נראה לנו ונתנו לו לזרום עם זה ולקרוא את הקהל.בפועל עודדי עשה בחוכמה ודאג שהחלק הראשון של הערב, לפני האוכל, היה בעיקר מוזיקה למשפחות – מזרחית, עומר אדם, נועה קירל – ואחרי האוכל כשרוב המבוגרים במילא הלכו, שם את המוזיקה שלנו. הרחבה הייתה מלאה, ואנשים נשארו לרקוד עד השיר היפני האחרון ברשימה שלנו. קיבלנו המון מחמאות ממשפחות ומחברים על המוזיקה והדיג'יי. היה מעולה והוא בחור סופר סופר חמוד עם מלא אש בעיניים.באופן כללי ההתנהלות מול פיינל דראם הייתה נהדרת ונעימה!
הצג עוד

Gali   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
שמעתי רק ביקורות טובות על פיינל דראם מאירועים קודמים שהייתי בהם, לכן הבחירה שלי הייתה קלה. לא רק שהם היו טובים, אלא היו מעל לציפיות. שירות מדהים, משרדים מגניבים, אווירה כיפית וכמובן היחס שנותנים לזוג להרגיש שהם במרכז.את אופק גלר ה-dj הכרתי גם בתור יוצר מוסיקה וגם מאירוע שהייתי בו. הבחירה הכי טובה שיכולנו לקחת. אופק היה פשוט הצגה, מוסיקה חשמל, קיבלנו כל כך הרבה פידבקים טובים על המוסיקה, כולם נהנו לאורך כלללל האירוע. אופק יודע לקרוא את הקהל, נותן שואו עם התופים האלקטרוניים ופשוט יצר תחושה של קרנבל.
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אין ולא יהיה כמו דודו פריז!!!מהפגישה הראשונה ידענו שדודו יהיה הדיג'יי שלנו.כל התהליך מולו היה מדהים - וכשנאלצנו לדחות את החתונה בעקבות המלחמה היה ברור לנו שאנחנו ניקח תאריך רק אם דודו פנוי בו!דודו ידע לקרוא את הקהל, ליצור את מסיבת השנה, עם מעברים חלקים ומדהימים, ותוך כדי להכניס שירים קטנים שהם עבורנו במיוחד ולהתחשב בשירים שהיו חשובים לנו :)לא ירדנו מהרחבה לדקה כל הערב, נהנינו מכל רגע, וכך גם האורחים שלנו שנשארו איתנו עד הסוף!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
כשדיברנו עם איתן מ Final Drum בפעם הראשונה, והסברנו מה הכיוון שלנו (דיסני, פופ, שהאורחים ישירו כל הזמן תוך כדי הריקודים), הוא ישר שידך לנו את עודדי, וזה היה באמת שידוך מושלם! עודדי תיקלט בדיוק איך שרצינו, כולם לא הפסיקו לרקוד ולשיר, ונהנו בטירוףףף!! קיבלנו המוןןן מחמאות על הדיג'יי ועל השירים! באמת שעודדי הגשים לנו את כל החלומות❤️
הצג עוד

Shlomi   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
היה פשוט מדהים! יערה עוד מהפגישה הראשונה היית איתנו בראשהיינו אמורים להתחתן בכלל ב 2.11 ובפגישה השנייה היה אווירה כלכך טובה שיצאנו בהמלצות על יערה בכלל לפני האירוע עצמו באירוע עצמו ואחריו קיבלנו אין ספור מחמאות על הבחירה ביערה כי לגמרי עשתה לנו טירוף של אירוע ממליץ על יערה על כל אחד שהולך להתחתן כי היא באמת מדהימה!תודהתודה תודה
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אופק גלר האגדה היה הדיג'יי שלנו בחתונה. קהל מעורבב מכל הארץ ואין אחד שישב! מהחתונה ולאחר מכן אף אחד לא מפסיק לדבר עליו עד כמה הוא היה מדוייק וקרא את הקהל. הבחירה הכי טובה שעשינו עם המוזיקה בחתונה.אופק היה מקצועי מהרגע הראשון. למד אותנו ואת מה שאנחנו אוהבים. הוא היה קשוב לסגנונות שביקשנו.
הצג עוד

אלמוג עומריי טל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לפיינל דראם אחרי שהייתי בכמה חתונות שהפיינל דראם ניגנו ועפתי בחתונות! אור שלום היה הדיג׳יי שלנו ואמאלה איך הוא העיף את הרחבה באוויר! אור מקצועי בטירוף, נתן יחס אישי והכי חם שיש! הוא קלע לטעם שלנו וקרא את הקהל ברמה הכי גבוהה שיש, אין אחד שלא החמיא עליו! לאורך כל התהליך הוא השרה אווירה מדהימה ונעימה, סמכנו עליו בעיניים עצומות ובחתונה הוא נתן הופעה ועשה את המסיבה הכי טובה שיכולנו לבקש, הוא פשוט התעלה על כל הציפיות שלנו! התאהבנו בפיינל דראם ובאור ברמה המקצועית והאישית! אין ספק שהפיינל דראם, ובפרט אור שלום, זו הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות! 😍
הצג עוד

נעם   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
היינו באירוע של חברים בו הופיע עדן זגרון ופשוט הרים ברמות! יצרנו קשר עם החברה וביקשנו את עדן לחתונה שלנו בבית השמחות והיה אליפות!!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
דודו פריז מקסים! העיף את האירוע באוויר והיה קשוב לקהל ולרחבההאורחים (ואנחנו כמובןןן) לא הפסקנו לרקוד ונהנינו בטירוף, הייתה אווירה מושלמת.אם היינו צריכים לבחור עוד פעם היינו בוחרים את דודו ללא ספק!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up