כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
להקת ריטלין | להקת אירועים

להקת ריטלין | להקת אירועים

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
טלפון:0506129555
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אור-חן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
להקת ריטלין היו בחתונה של בת דודה שלי לפני שנתיים וישר ידעתי שהם יהיו גם בחתונה שלי! (אפילו שבזמנו עוד לא היה לי חתן חחחח) ברוך השם הם היו פנויים בתאריך שלנו וישר סגרנו אותן, לא היה צורך אפילו לבדוק.הם עשו כלכך שמח, ירדו לרחבה עם הסקסופום, הגיטרה והסולנית המהממת, וכל האורחים היו בעננים!!מומלץ בחווווםם!!!אגב החתונה שלנו היתה דתילונית (דתיים וחילונים) וריטלין הם פיתרון נפלא שעונה על הצורך של שני הקהלים.מומלצים בטירוףף
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
ידענו מההתחלה שאין מצב שנביא דיג'יי שגרתי.החלטנו ללכת בגדול והיה לנו ככ קל לבחור להקה, כזאת שתבוא עם וויב מגניב, צכיר ומרים.להקה שתדע להרים את הצעירים, הדודים, הקיבוצניקים והמבוגרים בחתונה - וכך היה.להקת ריטלין היתה הבחירה הכי טובה שלנו.בא לנו להתחתן שוב רק כדי להזמין אותם שוב ❤️
הצג עוד

Dorit   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
מי צריך ד'יגיי @להקת רטליןרטלין הייתה הדבר הראשון שידעתי שיהיה בחתונה (עוד לפני שהבנזוג הציע ועוד לפני שסגרנו אולם) ראינו אותם בחתונה של חברים וכשיצאנו משם אמרתי לו הם יהיו אצלנו. ובהחלט כך היה. אני לא מרבה במילים בדרך כלל(למרות פוסט החפירה הזה) ולא נתתי להם הרבה כיוון. בשיחת תיאום ציפיות אמרתי להם מה אני אוהבת לשמוע, מה הבנזוג אוהב, למה אנחנו מתחברים ובעיקר מה לא(היה לנו רק לא אחד) ובעיקר נתנו להם יד חופשית להשתגע לעשות מה שהם רואים לנכון, להקפיץ את הרחבה ואת האורחים. המשפט שאני זוכרת שהכי הרבה אמרתי להם היה "אני רוצה שתיהיה אווירה של פוגו רק בלי האלימות כמובן שכולם יעופו באוויר" קצת קשה לתאר במילים את מה שהיה שם כי היה טירוף הם פשוט מטורפים. לא היה אחד שלא רקד מהבת דודה בת ה 5 ועד הדודה בת ה 90 שלא הסכימה לרדת מהרחבה. אנשים התבאסו שהגיעה המנה העיקרית האולם היה צריך לשנות את הגשת הקינוח לרחבה כי אנשים לא חזרו לשולחנות. הם מוזיקלים בטירוף, מרימים ומרקידים, הם לא נשארים על הבמה כל הערב ורק מנגנים הם נכנסים לתוך הרחבה מקפיצים את כולם,פשוט נותנים את הנשמה ורואים את זה כי האנרגיות שהיו שם אי אפשר להסביר את זה אז אם חשבתם על אטרקציה לחתונה זאת בהחלט יכולה להיות הדבר הכי טוב שאתן בוחרות.
הצג עוד

Elsa   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
פשוט וואו !ריטלין מדהימים. החתונה שלנו הייתה מורכבת משילוב של אורחים חילוניים, דתיים וחרדים. חלק מהאורחים היו ישראלים, אחרים מאמריקה או מאירופה. רצינו למצוא פלייליסט שידבר לכולם, חשבנו שיהיה מאתגר אבל ריטלין עשו את זה בצורה כל כך מדוייקת. עם שילוב של רוק, פופ, ישראלי וחסידי הם הצליחו ליצור אנרגיה כל כך טובה ולא היה אורח שלא החמיא לנו על הלהקה. הם היו כל כך מקצועיים ופשוט עשו שמח !תום היה כל כך נחמד, מקצועי וקשוב לכל אחת מהבקשות שלנו, והיה כל כך כיף לתכנן את המוזיקה לאירוע.אנחנו ממש ממליצים על ריטלין, הם הפכו את האירוע שלנו למטורף :)
הצג עוד

yaara.artsi77   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
וואו, פשוט וואו. אין מילים לתאר את האנרגיות והאווירה שהבאתם לחתונה שלנו. מעבר לכך שלא היה אורח אחד שלא החמיא על הלהקה המטורפת שהקפיצה את הרחבה ואת האירוע לרמות אחרות, הפכתם את החתונה שלנו למופע רוק משוגע וחד פעמי שלא השאיר אורח אחד על הכיסא!!כבר מההתחלה הבנו שאתם הבחירה המושלמת בשבילנו, החל מבניית פלייליסט רוקיסטי ומדויק שהוא בול בטעם שלנו, ועד לאירוע עצמו שהיה פשוט מושלם, שהשאיר אותנו עם שרירים תפוסים, גרון צרוד אבל מאושרים עד הגג. תודה על הכל, בזכותכם החתונה שלנו הייתה הרבה מעבר למושלמת.🎷🎸🎤
הצג עוד

Paz   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
להקת ריטלין הם הדבר הראשון שידעתי שאני רוצה בחתונה שלנו ולא טעיתי! הם היו מסמר הערב ועד היום לא מפסיקים להחמיא לי איזה שיחוק הם היו! הדבר הכי טוב שבחרתי! מדהימים מרימים ופשוט כיף גדול! המלצה חמה רותחת בוערת!!!
הצג עוד

Dean   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
ההחלטה הכי טובה שעשינו בחתונה שלנו! ריטלין העיפו את כולם באוויר עם אנרגיות מטורפות, עשו המון שמח, קלטו את הוייבים של החתונה ונתנו בראש!

Annie   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
רציתי להקה במקום DJ כי היה לי חשוב שיהיה משהו שכולם יתחברו, ואכן כך היה! תיאמו אתנו ציפיות בנוגע למוזיקה מראש, כששאלו מה אנחנו אוהבים ולא אוהבים ואכן בערב עצמו היו רק שירים שאהבנו. הזמר והזמרת שרים מאד יפה ומרימים אווירה שמחה, הזמרת באה מהבמה לקהל ועוד יותר הרימה לנו ולאורחים והיה פשוט להיט! היה נעים התקשורת אתם וכל הערב הלך חלק. התאימו לקהל אורחינו את השירים לכל רגע, היה מיוחד מאד!
הצג עוד

ליבת   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני שנתיים, חתונת קורונה. משפחה דתית עם חילונית והמון אי וודאות וסטרס. איך בוחרים מוסיקה שתתאים לציבור דתי וחילוני יחד? אז עופר המנהל ותום עם קול ונפש של מלאך היו מהממים ונתנו שירות וליווי שאין כמוהו, דייקו לנו מה מתאים ואפילו נענו לבקשתי והכינו שיר כניסה לחופה במיוחד בשבילי.היתה לי חתונה מושלמת ושמחה. הצוות שר וניגן בתוך רחבת הריקודים, בחרנו סקסופון, גיטרה חשמלית ותופים. הם הרימו את הקהל ועשו שמח. ממליצה בחום!
הצג עוד

Batya   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכנה מקצועית מאוד טובה ליום החתונה. זמינות מאוד גבוהה. היו כנים ואותנטיים איתנו כדי שהאירוע יהיה הכי מוצלח ותואם לזוג המתחתן. מייעצים וממליצים דברים מקוריים. ובכללי המוזיקה שהם מנגנים מדהימה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up