כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רן ברגמן

רן ברגמן

צלמי סטילס
טלפון:0526360063
95
99 מתוך 100
לפי 41 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Michael   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
רן - הוא מדהים. הוא בדיוק האיש שאתם צריכים ביום המיוחד שלכם. עם עין מדהימה ותמונות מושלמות ועם מזג נהדר ממש שמחנו שהוא היה חלק מהיום שלנו ואנחנו מאוד מרוצים מהתהליך התמונות והוידאו.
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רן ברגמן וצוות הצילום שלו - יוסי צלם סטילס ופבל צלם וידאו! פשוט אנרגיות שיא מהרגע הראשון! הכי מקצועיים שיש, גרמו לנו להרגיש מלך ומלכה!! פרגנו, זרמו (גם כשהיה קשה להתמודד עם משפחה גרעינית של מעל 20 איש בצילומי משפחה)!! אין ספק שהכניסו אותנו לאווירה ואנחנו בטוחים שהתמונות יצאו כמו בחלומות וינצרו את כל הרגעים הכי מדהימים ומרגשים שהיו לנו ביום הזה.
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
רן הוא צלם מאוד מקצועי עם גישה מעולה שידע בדיוק להתאים את עצמו אלינו. במקרה שלנו לא רצינו ליווי של צלם לשלב ההתארגנות, כך שבעצם פגשנו אותו קצת לפני הכניסה לאירוע. ברבע שעה לפני הכניסה לאולם הוא הצליח לצלם אותנו תמונות מדהימות. יש לו גישה חיובית ומיד ניתן להרגיש איתו מאוד בנוח (גם מי שלא אוהב להצטלם כמונו). בנוסף, הוא יודע לגרום למשפחות להרגיש בנוח בצילומי משפחות ולהוציא מכל אחד תמונונת מעולות. הצילום שלו מאוד אותנטי ומתמזג עם האווירה של החתונה. הוא יודע לתפוס את הרגעים הנכונים בפשטות ובלי גימיקים. את האלבום חתונה גם עשינו אצל רן, הוא מאוד פרפקסיוניסט כך שהאלבום חתונה שלנו יצא מהמם וברמה מאוד גבוהה! ממליצים בחום!!
הצג עוד

Yeela   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחד הספקים שהיו לנו הכי חשובים. נפגשנו עם לפחות 7. ובפגישה עם רן ולימור היה לנו ברור שזה האחד. אם זה המקצועיות חסרת הפשרות ועם זה האישיות המדהימה שלהם, הכימיה, הזרימה, הניסיון העשיר והאהבה לצילום ולחתונות. ולא פחות חשוב, הוא התוספת המדהימה והמבטיחה לכל העסק, הצלם יוסי שטיינר. זה היה זיווג משמיים. לא יכולנו לבקש טוב יותר, בכל ההיבטים.
הצג עוד

Eliya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה ברן ברגמן כצלם זו הבחירה הטובה ביותר שיכולנו לקבל בחתונה שלנו. החוויה עם רן היתה מדהימה מהפגישה הראשונה - האישיות הנינוחה שלו כובשת ומשרה רוגע. זה לגמרי הבן אדם שאתם רוצים וצריכים שילווה אותך מתחילת האירוע ועד לסופו. עם המקצועיות והאיכות אי אפשר להתווכח - הוא חד משמעית הצלם הטוב ביותר, אני נשבעת. מה שכל כך מייחד אותו מכל היתר, זה שרן באמת יודע לתפוס את הרגע דרך עדשת המצלמה. רן מצליח להפוך את החוויות שזכורות במעורפל לזכרונות שישמרו איתנו לכל החיים בתמונות שמלאות הבעות ורגשות. הייחודיות שבתמונות שלו, זה שהן לא רק לא מבוימות או קיטשיות (מה שהיה חשוב לנו מאד היה לשמור על אותנטיות), אלא שהן באמת מלאות משמעות - רן יודע לספר סיפור דרך התמונות, ואת הייחודיות והכשרון הזה לא ראינו אצל אף צלם אחר. ממליצים באמת בלב שלם ובסיפוק גדול מאד!!! רן אין עלייך!!!
הצג עוד

noa   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רן פשוט אמן, מספיק להביט בתמונות שלו בשביל להבין!... תמונות יצירתיות ויפות שממש תופסות את הרגע, אסתטיות מאוד ומדוייקות. התחברנו מאוד לתמונות שלו, יש לו עין מיוחדת וכישרון גדול. מעבר לתמונות המצויינות שהוא מצלם הוא ממש אחלה בנאדם, עושה הכל ברוגע ובאדיבות. אנחנו שמחים שהוא ליווה אותנו ביום החתונה והשאיר לנו המון תמונות מהממות למזכרת..!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
רן, תודה רבה על הכל!!! התמונות של החתונה הן במילה אחת - פצצה! ולא הפסקנו להגיד את המילה הזאת ברגע שראינו אותן. התמונות מדהימות ואנחנו נדהמים :). חיפשנו צלם ביסודיות, עברנו על אינספור תמונות של הרבה צלמים, וכשראינו את התמונות שלך, משהו קלע בדיוק לטעם שלנו. הכל מאוד אמיתי, יצירתי, צבעים חיים, איכות ורמה גבוהה ביותר ואין ספק שתופס את הרגעים בצורה מאוד מיוחדת וייחודית. אהבנו את העין שמאחורי העדשה ואהבנו אותך ואנחנו כל כך שמחים שבחרנו בך!!! התמונות שנשארו הן המתנה הכי טובה שיכולנו לבקש. ולמען האמת, גם היום כשאנחנו רואים תמונות חתונה העין תמיד נתפסת על זאת שגורמת למבט לחפש את שם הצלם ושוב ושוב אנחנו לא מופתעים לגלות שזה אתה... תודה על יום חוויתי, על הרוגע והביטחון שלך, על העצות שוות זהב שלך ועל כל האווירה הטובה שהשרית מהרגע הראשון! הכל היה נכון, אגב, והכי כיף זה כשאפשר לסמוך ולהנות עם מי שמלווה אותך ביום המאושר בחייך. אתה אדם מיוחד, כיפי ומקצוען אמיתי. מעומק הלב, תודה רבה!!! אוהבים, עדי ומור.
הצג עוד

Avia   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לרן לגמרי במקרה, בעקבות המלצה של חברה טובה, בעוד שהיינו קרובים לסגור עם צלם אחר. ראינו את התמונות שצילם ומיד היה לנו ברור שמדובר באיכות שאין שניה לה. בפגישה עם רן הכל היה קליל וזורם, הוא ואשתו לימור קיבלו אותנו בסבר פנים, וכבר אז היה לנו ברור שהוא האדם שנרצה לבלות איתו ביום המאושר שלנו. הספתח היה בצילומי הזוגיות שהתקיימו מספר שבועות לפני החתונה. רן היה קשוב לכל הרצונות שלנו, בחר לוקיישנים טובים, ותיעד באופן גאוני את הרגעים הטבעיים והטובים שלנו, מבלי שבכלל הרגשנו בנוכחותו. גם בצילומי הזוגיות וגם בצילומי החתונה, לא היה צילום שהיה מבויים. הכל נעשה באופן טבעי וזורם, ואפילו נהנינו להצטלם, על אף שאנחנו לא מאוהבי הצילומים. ביום החתונה רן הגיע, ביחד עם הצוות האגדי שלו, לצימר בו התארגנתי, הכניסו חיים והביאו איתם הרבה הומור ומצב רוח טוב. החיוך שלא ירד מפניי, היה לא מעט בזכותם. כל כך נהנינו והתוצרים מדהימים, אז הנה המלצתנו לכם המתחתנים: חיסכו לכם חיפושים מיותרים, רן הוא ללא ספק האדם שתרצו ביום השמח שלכם, גם בזכות הקסם אותו הוא מביא וגם בזכות התוצרים המדהימים שהוא מספק, שיישארו איתכם לכל החיים. כל שנותר לנו הוא להודות לחברה שלי על שחיברה אותנו לרן.
הצג עוד

inbalger   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הצילם היה הספק שלי היה הכי חשוב באירוע. אני אוהבת לצלם בעצמי וכמה חודשים לפני אפילו עשיתי קרוס צילום ככה שהסטנדרטים שלי לצלם היו גבוהים מאוד. אחרי שקיבלתי המלצות על הרבה צלמים והסתכלתי בתמונות של הרבה צלמים (חלקם עם שמות מאוד מוכרים) החלטתי שאני רוצה את רן. לשמחתנו הוא היה פנוי בתאריך שלנו :) אחרי הפגישה איתו - בכלל היינו מרוצים על הבחירה! רן מקסים, מצחיק וקליל וזה בדיוק מה שהיינו צריכים (בעלי שונאאא להצטלם). במהלך היום צילומים היה כיף ממש! תמונות אמיתיות, לא מאולצות - אווירה כיפית ממש! בהמשך הערב, בקבלת פנים, הצטרף גם יוסי שייטנר, הצלם השני, וגם הוא היה מדהים!! מבחינה מקצועית רן והצוות סופר מקצועי - הם הגיעו בול זמן, רן קבע את הלוחות זמנים מבחינת איפור, שיער הגעה מוקדמת לגן לטובת צילומי משפחה וכו' בקיצור, אחת הבחירות הטובות שעשינו - מומלץ בחום!
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
רן ויוסי הצלמים הכי מוכשרים שפגשתי! פשוט מדהימים! כבר שסגרנו אותם הרגשנו שנוצר חיבור כיפי והתחושות במהלך היום היו אדירות:) באו ב12 וחצי עם אנרגיות מטורפות היו קלילים וזורמים ופשוט היה איתם כיף! הם השקיעו בטירוף בצילומי חוץ שלנו עם אביזרים הכי מתקדמים שיש! התמונות יצאו מדהימות! גם באירוע עצמו האורחים מדברים על הצלמים המדהימים עד עכשיו, התמונות הראשונות באיכות מדהימה (קיבלנו 100 תמונות ערוכות כבר יום למחרת!) . רן ויוסי פשוט מקצוענים, השקיעו בכל תמונה ובכל פריים והכל נראה טבעי ויפה! הכי מרוצים בעולם שלקחנו אותם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up