כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דיג'יי מיכל שר

דיג'יי מיכל שר

תקליטנים
טלפון:0543550300
95
99 מתוך 100
לפי 28 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
3maklot   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מיכל שר -היא בוודאות הדיג'י שאתם/ן רוצים/ות בחתונה שלכם/ן ! נתחיל מהקסם הייחודי- מהיכרות רבת שנים עם מיכל כדיג'י במסיבות בסצנה התלאביבית , באירועים ובחתונות מדובר בגוש אנרגיה חסר מעצורים שהמוסיקה היא סם החיים שלו. עם החיוך והעיניים הבורקות לא מפסיקה לזוז ולקפוץ על העמדה ונהנת מכל רגע - זו מיכל, וזאת האנרגיה שהייתה בחתונה שלנו !!! ההכנה והביצוע -התחלנו בלשריין את מיכל בהקדם :) כי היה לנו ברור שהיא תהיה שם איתנו אבל..וממש לא ברור שהיא פנויה.. הגב' טסה לה ומתקלטת בחו"ל על בסיס קבוע. מהשריון לפגישה מקצועית שהיא עברה בה על כל השאלות האפשריות ,באוירה משוחררת וקשובה לצרכים שלנו, ירדה לפרטים ברמת השיר שאמא הכי אוהבת, הקונספט מבנה הערב והתייחסות למגוון הקהלים שלנו והשגעונות.. הרבים :) בחתונה עצמה - הכל היה בשליטה ! הרגשנו הכי רגועות ובידיים טובות, מיכל התמקמה מוקדם , עברה בין קבלת הפנים לחופה ולמסיבה במקצועיות והמסיבה החלה לעלות.. והמשיכה לעלות עד הסוף. לאחר החתונה קיבלנו 100ֵֵ אחוז תגובות חיוביות על המוסיקה - מכל הקצוות - מבוגרים צעירים "צפונים ודרומים " כולם הרגישו שייכים והערב נבנה בעלייה מתמדת . המסיבה הייתה שמחה , המוסיקה נגעה ועניינה כל הזמן . למיכל סגנון ייחודי המשלב עולמות מוסיקלים שונים, אין אצלה בנאליות או שגרתיות... זו לא עוד חתונה.. תמיד יהיה גיוון, תהיה יציאה, זה יהיה מיוחד ומוכר ועושה חשק לזוז ולהרים גבוה ! בכניסה לחופה שרו לנו שיר כניסה מקורי , ומיכל בחרה בהפתעה לשים לנו אותו כשיר סיום בסוף. זה היה פשוט מושלם ! איזה מזל היה לנו :) תודה לך מיכל . מיוחדת. שתמשיכי לשמח תמיד !
הצג עוד

Ohad   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ווואוו, אני אפילו לא יודע איפה להתחיל. המוזיקה לחתונה היא הדבר הכי חשוב לי. בעיני, המון בחוויה של האורחים בחתונה מבוסס על המוזיקה והאנרגיה שמוביל הדיג'יי. מיכל היא אהבה ממבט ראשון, הבחורה הקטנה והאנרגטית עם התלתלים הקופצים פשוט מדהימה. סמכנו עליה במאה אחוז והיא פשוט הייתה מושלמת. המוזיקה הייתה מרימה ומקפיצה, הרחבה הייתה מפורקת באנשים, קופצים שמחים ומרוצים. במהלך החתונה אנשים פנו אלינו ואמרו שהם שוקלים להתחתן בשנית רק כדי שמיכל תנגן להם. האם יש יותר טוב מזה? תודה לך מיכל שר, על ערב מושלם, מרגש מקפיץ וכיפי. הבחירה הכי טובה שיכולה להיות!!!! אוהבים אותך (-:
הצג עוד

mrzimmere   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אל מיכל הגענו דרך המלצה של חברה וכבר בשיחת הסקייפ הראשונה היא העלתה לנו חיוך על הפנים!! מיכל מפוצצת באנרגיות השאירה את האורחים על הרחבה כל הערב, מוסיקה מעולה והכל בחיוך!! גם לאחר האירוע המחמאות לא פסקו מבלי יוצא מן הכלל כולם פרגנו לנו שהיה מעולה:) מפרגנות בענק:)
הצג עוד

mayafu   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אם יש אדם אחד שנתן לנו שקט ובטחון לקראת החתונה זאת מיכל שר הדיג'יית המדהימה!!! :) כבר בפגישה הראשונה איתנו היא הטביעה בנו חותם חיובי כל כך. היא הייתה פרץ מיוחד של אנרגיות, חיוכים, הסברים ואוזן קשבת. לאחר הפגישה, מבלי צורך להחליף מילה, חייכנו אחד לשניה וידענו שמצאנו את האחת. לקראת החתונה היה לנו קשה להחליט על שיר כניסה לחופה. מיכל שלחה לנו שירים, נתנה כיוונים, שלחה המלצות רבות (גם כשהיא מתקלטת בחו"ל) ותמיד הייתה זמינה ועזרה עם כל התלבטות באדיבות ובמקצועיות רבה. ואז.... יום החתונה. החיוך הגדול שמלווה אותנו במהלך כל האירוע, הנחת והשקט כשאנחנו יודעים שהיא בעמדה :). השירים שנבחרו בקפידה וגורמים לכל אורחינו להנות מהאווירה. התאום המושלם בכניסה וביציאה מהחופה והשיא ברחבת הריקודים. החברים שלנו לא הפסיקו לרקוד ולהשתולל ברחבה, השירים המקפיצים והמושלמים ברצף טבעי ומדויק, שהרימו לנו את כל האירוע!! בסוף החתונה מיכל השמיעה שיר מושלם כריקוד אחרון שלנו, מוקפים בכל האהבה של חברים ומשפחה, היא פשוט הרגישה את הרחבה וידעה מתי ואיך לסגור כשכולם יוצאים מאושרים ומרוצים. אנחנו 3 שבועות אחרי האירוע ועדיין ממשיכים לקבל מחמאות על הדיג'יית שהרימה לנו את הרחבה!! אנחנו פשוט אסירי תודה. תודה רבה מיכל!!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכל שר – די.ג'י-ית והמלכה הבלתי מעורערת שלנו! היה לנו חשוב שזו תהיה אישה, ומישהי מהקהילה. ולכן היה לנו ברור שמיכל היא ה-בחירה שלנו. ואפילו שידענו שזו הבחירה הנכונה – היא התעלתה על עצמה! מיכל הרימה לנו ברמות שאין לתאר, היתה כל כולה בתוך זה. אפילו האורחים התקשרו להגיד כמה מדהימה היא היתה. החל משלב קבלת הפנים, בו כולם הרגישו בוייב מוזיקלי כיפי וקליל שמכניס אותם בדיוק לאווירה לה כיוונו והתכוונו. אווירה של רגוע ושל טוב, של אהבה ועד לשלב המסיבה המטורפת – ששילבה סגנונות מוזיקליים מגוונים ורבים, כך שכל אחד יכל למצוא את עצמו מתחבר לקצב ולמילים – וההוכחה לכך היא שהרחבה היתה מפוצצת עד אפס מקום לאורך כל החתונה עד השעות הקטנות של הלילה (דבר שאינו מובן מאליו בחתונת אמצע שבוע). מיכל אישה מדהימה עם לב ענק, היתה סבלנית ואדיבה בכל שיחה, הודעה ושאלה. הרעיפה עלינו אין סוף אהבה, ייעצה, הדריכה ונתנה את חוות דעתה בכל נושא שדובר ועם זאת כיבדה לחלוטין את מה שאנחנו בחרנו בסופו של דבר. בדיעבד גילנו (כחודש לפני החתונה) שמיכל ואניה בוקשטיין עובדות כבר תקופה ארוכה בשיתוף פעולה יחד והציעו לנו, שאם נרצה, הן ישמחו להרים את הופעת הבכורה שלהן יחד אצלנו בחתונה. כמובן שהסכמנו בהתרגשות גדולה, והן עשו עבודה מדהימה יחד, עבודה בשיתוף פעולה מושלם, הרימו את האוירה והקפיצו את האורחים (וגם אותנו). לא יכלנו לבקש טוב מזה.
הצג עוד

almog   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מיכל מ-ד-ה-י-מ-ה-!-!-! מהפגישה הראשונה התאהבנו בה ובאנרגיות המטורפות שלה וישר ידענו שעשינו בחירה נכונה. גם בקבלת פנים וגם במסיבה היא ידעה לקלוע בדיוק לטעם של הקהל, לא נצמדה לפלייליסט קבוע מראש והרחבה הייתה מפוצצת כל האירוע. אחרי החתונה קיבלנו מלא מחמאות על המוזיקה. בקיצור- ממליצים בטירוףףףף!!!
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל חייבת לציין היה לי אירוע שבו היה מגוון רחב של סוגי אנשים רוסים, אמריקאים, קווקזים.. עכשיו קצר ולעניין - אירוע לא פשוט לקלוע אבללל!!! מיכל הרקידה את כולם התחשבה בכולם! ועד היום באים אליי ואמרו לי שהיה הכי כיף והכי שמח.. ונתחיל מזה , שהחתן לא רוקד! אבללל!! מיכל שר הצליחה לגרום לו לתזלז איתי (הכלה ) ברחבה.! קיצר עשתה לנו מאוד שמח ממליצה בחום ובאהבה
הצג עוד

David   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הדבר שהכי חשוב לנו להגיד הוא שהיה לנו אירוע מושלם עם מיכל, האווירה שהיא מייצרת והמוסיקה קלעו גם לקהל מגוון כמו שהיה באירוע שלנו מיכל היא דיג’יי מוכשרת מאוד, עם אנרגיות שמחות ומרימות, שיודעת טוב מאוד להתאים את עצמה לגודל של הקהל ולאופי שלו (היינו באירוע אחר לפני כן, וידענו שאין לנו אופציה אחרת מלבדה). היא הייתה קשובה לכל הבקשות הקטנות שלנו, הצליחה להפתיע בשירים ולייצר שמחה. בשורה התחתונה - מקצועית, איכפתית ומרימה, ואנחנו ממליצים עליה בחום
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו למיכל לאחר שהיינו בחתונה שהיא תקלטה בה והמוזיקה הייתה מצויינת. ברגע שפגשנו אותה כבר ידענו שאין אופציה אחרת- עם אנרגיה קסומה, מקצועיות וחיוך ההמשך כבר היה פשוט וכיף וכבר חיכינו לחתונה. מעבר לעובדה שהרגשנו שמיכל היא כמו חברה, בחתונה עצמה המוזיקה היתה מושלמת, גם בקבלת הפנים וכמובן במסיבה עם מוזיקה הכי עדכנית שיש ומגוונת, בדיוק כמו שרצינו ועם הבקשות המיוחדות שלנו. היא הצליחה לקלוע לטעם של כולם פשוט! הרחבה היתה מלאה כל הזמן ולמרות שהיה יום שני, הריקודים נמשכו עד 2 בלילה וכל האורחים דיברו על הדיג'יי המגניבה עם התלתלים המקפצים שמילאה את האירוע שלנו באווירה מדהימה!!! הייתה לנו חוויה פשוט מושלמת איתה, נהנינו מכל רגע והכי כיף שהרווחנו על הדרך גם חברה! ממליצים ב-ח-ו-ם!! 3>
הצג עוד

shahar.reuven89   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב-30.09.16 , חתונת שישי בצהריים, והיינו שמחים לחזור שוב על החוויה רק בשביל להנות מהריקודים ומהמוסיקה של מיכל! הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה ללא ספק. לא ירדנו מהרחבה כל החתונה, מיכל ממש קלעה לטעם שלנו וגם של האורחים- ממש שמנו לב איך היא מושכת יותר ויותר אנשים לרחבה ומשתנה בהתאם לאורחים וזה היה תענוג! כל ההתנהלות מולה הייתה באנרגיות טובות וזה פשוט עזר לנו להנות מהיום שלנו. לא רק אנחנו הרגשנו את המקצוענות של מיכל, כל אורח שנפרד מאיתנו שיבח את מיכל וציין כמה נהנה מהמוסיקה ושהדיג'יי הייתה פשוט תותחית! הרבה באו לבקש כרטיסי ביקור ואפילו המפיק של האירוע שמתחתן בעצמו ביקש את הפרטים של מיכל וזה אומר לא מעט :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up