כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
היא-לי קסוטו איפור ושיער

היא-לי קסוטו איפור ושיער

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שלומית   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
אני כל כך שמחה על הבחירה בהיא-לי!היא הספקית הראשונה שסגרתי לחתונה כי לא רציתי לפספס מאפרת שיודעת לאפר בסגנון עדין וטבעי, וגם לעבוד עם עור כהה.כבר בשיחה הראשונה שלנו ובפגישת נסיון הבנתי שהיא יודעת להתאים את סגנון האיפור לכלה, ובזכותה נראיתי בדיוק כמו שרציתי ביום של החתונה. מאוד ממליצה לכל מי שמחפשת מאפרת❤️
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הראשונה היא-לי הבינה מה אני רוצה (בעיקר מה לא) ובפגישת הניסיון נתנה לי לראות את כל האופציות האפשריות ולבחור מה מתאים לי ומה לא, זה עזר לי מאוד כי אני לא מתאפרת או מבינה באיפור בכלל. ביום החתונה תזמנה בדיוק מתי להתחיל לפי הצלם, עשתה עבודה מדהימה ואפילו ראתה שאני לא מרוצה מהזר ועזרה לי לסדר אותו מההתחלה. עשתה מעל ומעבר!!!
הצג עוד

leeav.sh   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
היא-לי מוכשרת בצורה יוצאת דופן, והאנרגיה שלה שיא הנעימה והכייפית- הרגיש שיש איתנו בהתארגנות ממש עוד חברה. היא דאגה שאני והמלוות שלי נהיה הכי מרוצות שאפשר. הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות! כולנו הרגשנו כמו הגרסא הזוהרת והמשופרת של עצמנו, והאיפור והשיער החזיקו עד סוף האירוע- דבר לא מובן מאליו בכלל, ובייחוד כשהצילומים נערכו במקום עם מלא לחות.
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
ממש מקסימה ומוכשרת! איפור עדין וטבעי בדיוק כמו שרציתי, אפילו החתן שחשש מהאיפור אהב! עשתה פגישת נסיון שממש עזרה לי להיות רגועה לקראת החתונה עצמה. היא השרתה רוגע ואווירה כיפית במהלך היום (למרות שהיה צפוף ובלאגן בדירתי הקטנה), זרמה עם כל בקשה ושאלה קטנה שהייתה לי, וגרמה לי להרגיש כמו נסיכה 😊
הצג עוד

Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
היא לי מאפרת מנוסה ומקצועית, האיפור והשיער שעשתה לי לחתונה היו מדוייקים לי קיבלתי עליהם ים מחמאות והם לא זזו לרגע עד סוף האירוע. חשוב לי לציין שחששתי שלא יצא איפור כמו שהייתי עושה לעצמי מאחר ולמדתי איפור, אחרי איפור הנסיון כל החששות שלי התפוגגו כלא היו. לאורך כל הדרך היא לי הייתה קשובה, שמרה על ראש פתוח וענתה על כל שאלה שהתעוררה. ביום האירוע היא הרגיעה תמכה ונחלצה לעזרה במשבר שהתעורר. אשת מקצוע שהיא פשוט נשמה.
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אישה מקסימה ונעימה מאוד לאורך כל הדרך עם המון סבלנות. הרגשתי שהיא הצליחה לקרוא אותי ולהתאים לי את האיפור שאני רוצה. כבר בזמן האירוע הייתי מרוצה מאוד מהמראה שלי וגם כשראיתי את התמונות. האיפור החזיק לאורך כל האירוע.
הצג עוד

tal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
תמיד פחדתי מאיפור בחתונה- להיראות מוגזמת עם בלוק של מייקאפ על הפרצוף, אבל היא לי גרמה לי להרגיש כמו עצמי רק הכי יפה שיש. היא דייקה בדיוק לאיפור שרציתי. ולי ולכל המלוות האיפור לא זז לרגע, למרות שהזענו מלא ואילו שניגבתי את הפנים כמה פעמים האיפור לא זז בכלל. מעבר לכמה שהאיפור יצא מדהים ומדויק, היא לי מקסימה, מצחיקה ומרגיעה וגרמה לי להרגיש כל כך בנוח איתה ובכיף. אני ממליצה לכל הבנות שרוצות להרגיש כמו הגרסה הכי יפה של עצמן לקחת אותה
הצג עוד

רחל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הייתה לי חוויה נעימה עם היא-לי, מהשיחה הראשונה ועד יום החתונה. היא- לי מאוד מקצועית, נעימה והשרתה אווירה מרגיעה בזמן ההתארגנות. היא עשתה לי איפור עדין כמו שרציתי וסיכמנו בפגישת הניסיון. האיפור החזיק עד לסוף האירוע למרות שהיה מאוד חם ולח באותו יום!
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
בתור מי שהתלבטה אם בכלל להתאפר או לא היה לי ממש חשוב למצוא את המאפרת הכי עדינה וגמישה, והיא לי הייתה בדיוק זה! מהרגע הראשון הרגשתי שהיא מבינה את הקושי והרגיעה מאוד, דרך האיפור נסיון ועד היום עצמו. הגעתי לחתונה כשאני מרגישה לגמרי עצמי באיפור - לא מובן מאליו בכלל.
הצג עוד

shachar.bruck   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מרגע פגישת הניסיון הרגשתי בידיים טובות. היא-לי היתה קשובה ורגישה בדיוק למה שרציתי. אני לא מתאפרת ביום יום אז חששתי להרגיש ׳לא אני׳. בסופו של דבר הרגשתי הכי יפה וטבעית בעולם
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up