כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קאסיה CASAYA

קאסיה CASAYA

אולמות וגני אירועים
טלפון:0525867717
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
beatla1987   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
הכל התחיל שראינו ביקורות מצויינות על האולם, ולאחר סגירה לצערנו הכל רק התדרדר והתדרד, בעלים שלא עונה, רדיפות מצידנו רק כדי להבין מה לעזעזל קורה פה, שפה בוטה וחוסר מקצועיות לגמריי לא להתקרב לשם
הצג עוד

natashakirilovski   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
25 מתוך 100
בעת סגירת החוזה הובטח לנו שיפוץ כללי באולם כחודש לפני החתונה גילינו שהשיפוץ לא ייצא לפועל והובטח לנו פיצוי בעלות עיצוב האולם, עלות שלא היינו אמורים לשלם בחוזה המקורי מאחר והאולם אמור היה לעבור שיפוץ! ביום החתונה לא קיבל אותנו אף אחד באולם, חדר ההתארגנות היה מטונף, השירותים זוועה והשירות רחוק מלהיות יאה! נתקלנו בהמון טעויות שנעשו והתשובה שקיבלנו היא ״כרגע זה מה שיש״. שלא לדבר על זה שהכלים היו מלוכלכים ושום דבר לא נעשה כפי שקבענו עם האולם בעת סגירת החשבון הובטח לנו סוף שבוע על חשבון האולם ומאז ועד היום (עברו חודשיים) אף אחד לא עונה ולא חוזר.
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
גן אירועים קלאסי מקסים. אווירה נעימה יחס מקסים .כל הצוות מקצועי, מלצרים מקסימים שף תותח אוכל איכותי עם טעם ונראות. מערכת תאורה והגברה נדירה המקסים מקום מומלץ ביותר לכל אירוע.
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
40 מתוך 100
טוב אז לנו היה חוויה פחות נעימה , זה התחיל בכך שלאחר שסגרנו את העיסקה איש המכירות כבר לא היה זמין לדברים בסיסיים כמו אישור כשרות שלקח כמעט שבוע וחצי לשלוח לנו. האולם היה מלוכלך ביום האירוע נאלצנו להתחיל לרדוף אחרי אנשים שינקו את שברי הזכוכיות שהיו על הריצפה , השירותים באולם היו מלוכלכים והיה חסר סבון בשניים מתוך שלושה סבוניות בחלק מהתאים לא היה נייר טואלט , חדר חתן כלה היה מסריח מסיגריות והשירותים היום גם כן מלוכלים ומלאי זבובים אבל העיקר היה סמרטוט על הריצפה. קבלת פנים כל הזמן היה חסר סכו"ם וצלחות לאחר שאחי ביקש ממלצרים וממנהל האירוע וראה שלא טופל ובסוף נאלץ ללכת בעצמו להביא מהמטבח כלים לאורחים. באולם היה ריח לא נעים למרות זאת שניסו לטשטש אותו זה לא ממש צלח. חלק מהמלצרים היו פחות זמינים לשולחנות שלהם ולא ממש אדיבים. חלק מהמלצרים החליטו על דעת עצמם להוציא קינוחים לשלוחנות לפני שאמור היה לצאת קינוחים מה גם שסוכם שהקינוחים יגיעו למרכז הרחבה לאחר שהראנו למלצרים כמה פעמים , אך לבסוף הם הצליחו כי חלק מהשולחנות קיבלו קינוחים. בנוסף לקינוחים לא הוצע לאורחים שתיה חמה ואלה שכבר ביקשו שתיה חמה נענו בתשובה ש"אין" בו בזמן שבחוץ יושבת מכונת קפה... הבחורה שעמדה בכניסה עם השמות והיתה אמורה לספור את האורחים שהגיעו בשלב מסויים איבדה את הספירה כי מסכנה היא היתה לבד ולא הצליחה להשתלט על האנשים.
הצג עוד

Elior   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
השרות, היחס האישי, האוכל המושלם ,העיצוב, הבר האקטיבי המהמם, והזמינות בכל שעה לענות על על השאלות. בשתי מילים: "פשוט מושלם". תודה על הכל וניפגש באירועים הבאים בעזה"ש.
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
50 מתוך 100
התחתנו אך מאוד התאכזבנו על סידור השולחנות!! האורחים היו צריכים להתפצל בין השולחנות! ולשבת עם אנשים לא מוכרים !! המשפחות ?!? לא רק שישבו עם אנשים לא מוכרים אלה הושיבו חלקם בצד האחורי של האולם כי לא היה להם מקום בשולחן הקדמי שהושבנו אותם מראש במערכת !!! לאמא שלחתן וכלה לא היה מקום!! הטעות הגדולה שעשו רזרבה בין השולחנות על חשבון אנשים שמראש היו אמורים לשבת שם !! במקום לשים שולחן רזרבה ! היחס של רוב המלצרים לא היה אדיב ושירותי. זה הפידבקים שאנחנו מקבלים עד היום מהאורחים שהיו אצלנו ומהמשפחות שהתאכזבו נורא. וגם אנחנו !!!
הצג עוד

Nitsan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
40 מתוך 100
בקבלת פנים הייתה אמורה לקבל את פנינו מאחרת/מלצרית שעמדה עם טאבלט והייתה אמורה להגיד את הסידור ישיבה,אך הייתה עסוקה מידי בריכולים עם עוד מלצרית מאשר לתת לנו שירות. חווינו התעלמות מוחלטת מהצוות של המלצרים,שולחנות הבר היו מלאים כלים שלא פונו,ובעמדות עצמן הם לא ידעו להגיד מה הם מגישים. בעמדת הכספת לא היו מעטפות לשים את השיק.
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
40 מתוך 100
ברצוני לציין שהיה מאכזב ממש מבחינת סידור השולחנות. מלא אנשים לא ידעו איפה מתיישבים . לא הלך לפי סידור של חתן וכלה שישבו על זה ימים !!! ומלא התפזרו , כולל משפחות ! הכל בגלל שמנהל אירועים הוריד על דעת עצמו 2 כיסאות בכל שולחן. ועשה מהם רזרבה במקום לפתוח שולחן !! אני בעצמי לקח לי שעה עד שהושיבו אותי. . פשוט צחוק ואכזבה גדולה ! כי הם אלה שמייצגים את חתן וכלה !
הצג עוד

מירב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
30 מתוך 100
חוויה לא נעימה טעויות של מנהל האירוע בבידור שולחנות ובעיקר כלה בוכה בחתונה ומאוכזבת . והתשובה של המקום זה בעיה שלכם !

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
חויה מזעזעת וקשה ולא מאחלת לאף כלה לחוות את זה חודש לפני חתונה הובטח לנו מקום לאחר שיפוץ בחוזה בפועל כלום לא נעשה לא הודיעו לנו אפילו שכלום לא נעשה גילינו לבד ואמרנו לנו זה מה יש והפיצוי היחיד שהסכימו לתת לנו לאחר שלוש שבועות שמורחים אותנו ובעל האולם מדבר לא יפה ופשוט שם עלינו קצוץ הוא אלפיים שקל כל הפיצוי על עוגמת הנפש והתהליך המזעזע היה אלפיים שקל לפרחים מפלסטיק
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up