כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
די ג'יי אידית אבשלומי

די ג'יי אידית אבשלומי

תקליטנים
טלפון:0505779999
95
99 מתוך 100
לפי 19 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אידית המושלמת!!!!! אין אורח אחד שלא עף עליה, עשתה לנו אווירה של החיים ואנחנו ממליצים עליה מכל הלב ❤️ כבר בפגישה איתה תוכלו לקלוט את הוויב הכיפי ותהנו מכל רגע, והמחיר הוגן ברמות!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו. אין לי מילים לתאר איזה כיף היה לנו עם אידית. מהפגישה הראשונה שהייתה פשוט תענוג ענק ועד לאירוע עצמו, הרגשנו את הלב הענק של אידית. כולם לא הפסיקו לדבר על המוזיקה, על הרחבה ועל שתי הדיג'יות התותחיות שהרימו את כל האורחים
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אידית הייתה למעשה הראשונה שסגרנו איתה את האירוע, שנה וחצי מראש (בגלל הקורונה). היא פשוט מדהימה! ידע מוזיקלי אדיר, קלילות ונינוחות שמסייעת לה להתאים את המוזיקה לקהל תוך שימוש בשירים ובסגנונות שבחרנו.
הצג עוד

Natali   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהימה, יוצאת דופן, כולם לא הפסיקו לדבר עליה, ואפילו רקדה איתנו בסוף האירוע, פשוט הבחירה הכי טובה שאפשר לעשות. האורחים שלנו לא הצליחו להפסיק לרקוד.
הצג עוד

אביעד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אידית המקסימה תקלטה במסיבת 50 שלנו. כבר מהפגישה הראשונה חשנו שיש לנו עסק עם מקצוענית שקלטה ישר את הראש שלנו ואת המוסיקה שאנחנו אוהבים. במסיבה עצמה הייתה פצצה ופגעה בכל שיר ששמה. פשוט נהדרת וחיה את המסיבה איתנו
הצג עוד

Hanit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מוזיקה זה נושא מאוד רגיש אצל בעלי וחשוב לציין שמההתחלה אמר לי שאת הדיג׳יי הוא סוגר כי זה מאוד חשוב לו. הוא הכיר את אידית גם כעורכת וגם דרך הפייסבוק והיה לו ברור שהוא רוצה להיפגש איתה. קרה הגורל ופגשנו אותה במקרה באותו אולם שסגרנו לחתונה (אגדת דשא), הרגשנו שזה משמיים ואחרי מס' ימים הוא דיבר איתה וקבענו פגישה. אידית פשוט מדהימה, ישר התחברנו איתה, הרגשנו שיש לנו את אותו הראש. נפגשנו עם עוד דיג׳יי שהמליצו לנו עליו אבל לא הרגשנו כמו שהרגשנו עם אידית. בפגישה לפני החתונה הפגישה זרמה והרגשנו כאילו אנחנו מדברים עם חברה על מוזיקה שכולנו אוהבים, כל הצעה שהיא העלתה אהבנו, רשמה את כל מה שרצינו וגם אמרה שאם אנחנו נזכרים בעוד שירים להגיד לה. ברחבה היא העיפה את האורחים! קראה את הקהל ולא הפסקנו לרקוד לרגע! פשוט מדהימה ומקצועית ברמות! אחת ההחלטות הכי טובות שהיו לנו בחתונה ואנחנו ממליצים עליה בעיניים עצומות!
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה מזל שמצאנו את אידית. חיפשנו תקליטנית מיוחדת, מקורית, שתנגן לנו מוזיקת עולם ייחודית, קצבית, שונה ומקפיצה. החיבור עם אידית היה נדיר, טבעי, אמיתי. לא ירדנו לרגע מהרחבה, כי לא העזנו לפספס אף לא שיר אחד. מה שעושה את אידית מיוחדת וטובה מכולם - הוא המסירות וההשקעה. היא באמת עושה מוזיקה מהלב, מהנשמה. עבור אידית, מעבר לעבודה, זו שליחות, זו דרך חיים. וזה עושה את כל ההבדל.
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אידית המדהימה, ללא ספק הבחירה הכי טובה שלנו. מקצועית אמיתית, קשובה וסבלנית! מגניבה ברמות.. :) הפגישה הכי כיפית שהיתה לנו עם "ספק חתונה". לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה ועל השמחה שהיתה לאורך כל הערב! היה לנו מאוד חשוב שהדיג'י שנבחר יהיה קשוב לבחירות שלנו ולא רק ישמיע מוזיקה שהוא אוהב, ומצד שני גם יידע לקרוא את הקהל - ואידית הייתה השילוב המנצח!! בפגישה לפני החתונה התאמנו ביחד את המוזיקה לסגנון שאנחנו אוהבים, בעזרתה המקצועית ישבנו ועברנו על כל שלבי הערב: קבלת פנים, חופה, אוכל וריקודים, ובכל שלב פירטנו כל מיני סגנונות: לטיני, דאנס, היפהופ... תוך השמעת שירים שאהבנו ופסילת כאלה שפחות, אידית הבינה את הסגנון שלנו וכתבה לעצמה במפורט דגשים לאירוע. פשוט מקצוענית אמיתית, חייכנית ועם אנרגיות מטורפות. ממליצה מכל הלב!!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אין על אידית! פשוט אין!! הדיג'י הכי מקצועית, מגניבה, קשובה ומדהימה שאפשר לבקש. כבר משיחתנו הראשונה ידעתי שהיא הולכת לתקלט אצלנו וזו היתה ההחלטה הכי טובה שעשינו בחתונה. היא ממש "שזאם" אנושי- שולטת בכל סוגי המוזיקה ופתוחה לרעיונות, נותנת הצעות מעולות, יודעת להרגיש את הקהל ולהרקיד אותו בטירוף עד הסוף. היא מגיעה עם אחותה ויחד הן צוות מנצח שלא משאיר שום דבר ליד המקרה, והכל באוירה כיפית, קלילה ונעימה.
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מספיק מילים לתאר עד כמה שאידית היא קודם כל מהממת!! כבר בשיחת הטלפון הראשונה הרגשנו שהיא האישה שנרצה לעבוד איתה- נעימה, חמה, סבלנית, יחס אישי ובגובה העיניים בלי הצגות וסיסמאות מיותרות. בהמשך נפגשנו מספר פעמים (עד שהצלחנו לקבוע... אידית הייתה מאד גמישה וסבלנית כלפי הלו"ז המשתנה שלנו) וכבר בפגישה הראשונה התאהבנו. בהמשך בכל פעם גילינו יותר ויותר כמה היא מוכשרת, עם ידע מוזיקלי עצום ולב עוד יותר. היינו רגועים וידענו שאנחנו בידיים טובות ואחראיות. בחתונה עצמה היה קשה להפסיק לרקוד והרחבה הייתה מלאה לאורך כל האירוע! אידית ידעה לשלב בצורה מושלמת בין סגנונות המוזיקה השונים שלנו וגם לקרוא במדוייק את האופי של המשפחה ולא היה מי שלא שאל אותנו עליה- אין ספק שהיא עשתה את החגיגה שלנו למוצלחת מעבר למה שיכולנו לחלום- עד כדי כך שהמשפחה התקשרה לספר לנו שהם עדיין ממשיכים לרקוד כל הסופ"ש שאחרי החתונה. אידית היא באמת קסם של אשה וכשרון בתחומה. מגיעה לה תודה ע-נ-ק-י-ת על חגיגה בלתי נשכחת.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up