כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אייל דסקל

אייל דסקל

תקליטנים
96
98 מתוך 100
לפי 69 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 5 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Keren   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הגענו לאייל דרך המלצה ובאמת לא מתחרטים לרגע!!! לפני האירוע נפגשנו עם אייל פעמיים, פעם אחת להכרות כללית ופעם שנייה , שם אייל שאל שאלות ממוקדות יותר. לאורך כל התקופה אייל היה זמין לשאלות ונתן המלצות לשירים. ביום האירוע עצמו הכל התנהל בצורה מושלמת אייל הגיע מוקדם להכין את הציוד וגרם לאוירה הכי כיפית שיכולה להיות, קיבלנו מלא פידבקים חיוביים מהאורחים, ובקיצור זה אחד הספקים שלגביו הראש שלנו היה שקט לגמרי.
הצג עוד

אילון   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
הגענו לאייל דרך מסיבות המילניום הכייפיות שקיימות באוזן בר בתל אביב. מהרגע הראשון שנפגשנו עם אייל, הוא הכיל אותנו ברוגע ונתן תחושה טובה שהוא בצד שלנו. גם המחיר מאד הוגן. היו לנו לא מעט דרישות שאייל מימש, כולל הופעה שלי (החתן) בחתונה, שדרשה ציוד נוסף מהצד של אייל. ללא ספק היה מעולה! תודה רבה לאייל - ממליץ לכל המתחתנים! :)
הצג עוד

Brett   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
Eyal was amazing. Super easy to work with, professional and we got fanstastic feedback from a bunch of wedding guests who enjoyed the music.
הצג עוד

raz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
התחתנו לפני כשבועיים ואייל היה מדהים, לפני האירוע הוא היה זמין נתן המלצות מעולות! וזרם איתנו בכל בקשה בפגישות הפקה. במהלך האירוע היה באמת מטורף כל האורחים רקדו מבוגרים וצעירים ולא הורגש אפילו לרגע אחד שהוא איבד את הקהל. פשוט דיג'י מעולה ממליץ מאוד!
הצג עוד

assaf   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו. פשוט לקחת מיד. אנחנו זוג בשנות ה-30 מתל-אביב, והגענו לאייל דרך חבר שמתקלט בעצמו, ואייל היה פשוט גולת הכותרת של האירוע. בלי להגזים, כולם רק מדברים על כמה שהוא היה מדהים ומדויק. מה שהיה מיוחד זה שהיו לנו קהלים מגוונים וגילאים מגוונים וכולם אמרו אותו דבר. סגרנו בקושי רב ב-3 בלילה ומבחינת אייל - להמשיך עד מתי שנרצה. מעבר לזה, אייל פשוט נעים, רגוע, מחזיק את הרחבה אבל לא לוקח את הבמה ופשוט נותן לאירוע לעוף לפי הטעם שלכם, שאותו הוא ידע יותר טוב מכם כנראה, אחרי שתתנו לו כמה דוגמאות של מה שאתם אוהבים
הצג עוד

אלומה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאייל דרך חבר מהעבודה ואחרי הפגישה הראשונה איתו סגרנו, הוא בנאדם כזה נחמד ונעים ונתן לנו הרגשה שאפשר לסמוך עליו . מעבר לזה שפשוט כיף לעבוד איתו והוא מקצועי ואחראי , הוא יודע את העבודה, בקבלת פנים אפילו שהיינו בשיא ההתרגשות רגע לפני שיצאנו להגיד שלום לאורחים וישבנו לאכול קלטנו שהוא שם מלא שירים שאמרנו לו שאהבנו וזה היה ממש כיף בשיא הלחץ פתאום לשמוע את השירים שאנחנו אוהבים. ברחבה היה מעולה , כולם מצאו את מקומם גם אשכנזים מבוגרים וגם צעירים חובבי מזרחית :) ממליצים על אייל מאוד מאוד!
הצג עוד

Meytal   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל אייל דרך המלצות כאן באתר, שוחחנו בטלפון וקיבלנו מענה ראשוני אדיב והוגן. אייל פגש אותנו לשתי פגישות לקראת החתונה והיה קשוב לאורך כל הדרך לצרכים ולהעדפות שלנו עד לרמת הפרטים הקטנים ואף הכין עבורנו רשימות השמעה נוחות בספוטיפיי כדי לתאם ציפיות. הגיע מוקדם לארוע, היה מקסים ונוח מול הצוותים השונים שעבדו וגם מול האורחים של סוף הערב :) ממליצים מאד לכל מי שמחפש דיג׳יי אמין, נעים ומתוקתק!
הצג עוד

דור ואור   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אייל היה נעים ורגוע לאורך כל הדרך, נתן מענה מקצועי לבקשות שלנו בחופה (והיו לא מעט), בנה פלייליסט בדיוק לפי הטעם שלנו, הגיע לאולם הרבה זמן לפני האירוע כדי להתכונן ועשה את הכל באווירה טובה!

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
אייל נתן וייב מאוד נעים מהשיחה הראשונית ועד סוף האירוע. אנחנו הכי שמחים שהוא תיקלט בחתונה שלנו!קרא את הקהל מעולה וקיבלנו המון מחמאות על הרחבה השמחה.שילב את הטעם שלנו מעולה בקבלת פנים/ריקודים והיה אפשר לסמוך עליו שיתחשב באורחים בלי לפגום באנרגיות על הרחבה.מחיר הוגן, תקשורתי, זמין ומתחשב.ממליצים בחום!
הצג עוד

Kobi   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
חוויה הכי נעימה שיכולתי לדמיין אייל הוא דייגי מקצועי, המון מחמאות מהרבה אנשים, הרגיש אותנו, שואל את השאלות הנכונות, אני ממליץ כל מי שרוצה להנות! לנוח ולא לדאוג לגבי השירים והמקצועיות תלכו לאייל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up