כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איל הצילום

איל הצילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0523788528
94
99 מתוך 100
לפי 19 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שראינו תמונות של איל, הבנו שמדובר בצלם מוכשר בטירוף. מהרגע שדיברנו איתו בטלפון, הבנו שהוא אחר בנוף. לאורך כל התקשורת איתו ובמיוחד ביום החתונה עצמו, איל היה פשוט נעים וזורם. הוא נתן לנו להרגיש הכי אנחנו והכי בטבעיות איתו ומול המצלמה. לרגע לא הרגשנו מבויימים או שעושים איתנו צילומים גנריים, אלא שאיל מוודא שהכל מותאם אלינו, למשפחה שלנו ואפילו לכלבה הנבחנית שלנו (שלא עשתה לו חיים קלים על ההתחלה 😜). וכל המחמאות האלו מבלי בכלל לדבר על התוצרים הסופיים והתמונות המדהימות והמקצועיות שיצאו..... בקיצור- אנחנו ממליצים בחום, מכל הלב ואם היינו יכולים לתת יותר מ-5, בהחלט היינו עושים זאת. תודה איל! 🤩😍
הצג עוד

Tamir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פשוט מעולה! אל איל הגענו לאחר ש-2 חברים המליצו עליו בחום. בפן הטכני, איל מקצועי בטירוף מגיע עם מיטב הציוד ופשוט כל תמונה היא אומנות לשמה. איל לקח אותנו ללוקיישנים מדהימים בדיוק בסגנון שביקשנו ממנו. בפן האישי, מדובר על בעל מקצוע שמסתובב איתך במשך יום שלם טרם ערב החתונה שלך ולכן חשוב החיבור בינינו. איל פשוט שיחק אותה עשה לנו אווירה מעולה, קלילה, מצחיקה במהלך כל יום החתונה. כמובן במהלך החתונה איל עבר בין כל האורחים וצילם תמונות מדהימות. המלצה חמה חמה!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל- לדעתנו באמת אין צלם יותר טוב מאייל והתמונות מדברות בעד עצמן. אייל והצוות היו כל כך נוחים ונעימים במהלך כל היום, הגיעו מוקדם בבוקר (חתונת שישי צהריים) עם אנרגיות וחיוך ונשארו ככה עד סוף היום! נהנו מכל רגע איתם ואנחנו ממליצים בחום!!!!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אין מילים לתאר כמה אנחנו מרוצים מאייל. הוא צלם פשוט מדהים! נהננו איתו מאד במהלך החתונה והרגשנו שעשה את העבודה שלו ממש מכל הלב! והתמונות - יצאו מדהימות, טבעיות ובידיוק לטעמנו! מאד מאד מאד ממליצים עליו!!!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
תמיד אמרנו שהצלם הוא אחד הדברים היותר חשובים בתכנון של החתונה ולשמחתנו זכינו להכיר את איל שלגמרי עמד בכל הציפיות שלנו. מראש היה לנו ברור שיש לו עין יוצאת מן הכלל אחרי מעבר על תיקי העבודות שלו, אך כבר בפגישה הראשונה נחשפנו גם לרוגע ולאנרגיות החיוביות שהוא משדר והרגיש לנו שהוא בדיוק בראש שלנו. כשהגיע התאריך המיוחל, הוא והצוות שלו (מקסימים לא פחות!) עזרו לנו לעבור את היום של החתונה בצורה הכי כיפית ונעימה וגרמו לנו להרגיש מאוד בנוח במהלך הצילומים, החל מההכנות בבוקר ועד לסוף האירוע. כשקיבלנו את התמונות והוידאו הבנו סופית שבחרנו נכון – גם אנחנו וגם המשפחות שלנו היינו מאוד מרוצים מהתוצאה. בקיצור, בלי קשר לזה שהוא צלם מוכשר ומקצועי, איל הוא גם בן אדם זהב והעבודה איתו היתה מאוד מהנה. המלצנו עליו בחום לזוג חברים שלנו שהתחתן ונמשיך להמליץ עליו גם בעתיד!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
כמה קסם שהבחור הזה מפיץ פשוט אין לתאר! לאחר שראינו עבודות שלו באתרים, בפגישה גם הוקסמנו מהצניעות וגם מהחיוך המתוק והרגוע שלו 😊 פשוט כיף אחד גדול! איל והצוות שלו הצחיקו אותנו לאורך כל היום, לא היה לנו בראש לוקיישנים אז בעין החדה שלו הוא מצא עבורינו לוקיישנים ורק אחרי שקיבלנו את התמונות הבנו איך העין המדהימה שלו הצליחה לזהות מקומות מדהימים! דרך התמונות הוא הצליח להעביר בדיוק את מה שרצינו- טבעיות, נינוחות, קסם, הרבה צחוק ובלי לביים אותנו כלל הצליח להוציא תמונות יצירתיות עוצרות נשימה! הוא לא פספס אף אורח! לאחר האירוע פתאום נזכרתי שלא ציינתי בפניו שעשיתי DIY לחתונה ומאוד רציתי תיעוד, אך כשקיבלנו את התמונות ראיתי שהוא מצא לבדו ותיעד הכל! מחיר החבילה שלו הוא בין השפויים בשוק הלא שפוי של צלמי חתונות ועל כך הערכתנו הכל כך גדולה כלפיו!! אם אתם רוצים ראש שקט ואח"כ להיזכר ביום הכל כך מדהים שלכם ולראות את התמונות עם חיוך על הפנים הוא הצלם שלכם חד משמעית!! איל אנחנו אוהבים אותך!!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אז עוד לא קיבלנו את התמונות (התחתנו לפני שבוע) אבלללל אני חייבת כבר להגיד כמה המילים על איל המדהים והצוות המהמם שלו! הוים שלנו לא היה נראה אותו דבר בלעדיו! מלא חיוכים, זרימה, כייף והכי חשוב כישרון אדיר שמתפרץ ממנו בכל שנייה כשאתה רואה איך הוא יוצר את התמונה המושלמת במחשבה שלו. המחיר שלו הוגן והוא פשוט יצר לנו יום מושלם ! כל מי שהיה סביבנו התאהב בו ובאישיות הכובשת שלו ולא הפסיקו להגיד לי אחרי כמה הצלמים שלי היום מקסימיםםםםם! אל תהססו.. באמת שאין דברים כאלה. מחכה לתמונותתתתתתת
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מבחינתנו איל זה צילום וצילום זה איל. פשוט בנאדם מוכשר ברמות, משדר המון רוגע ומשרה ביטחון. מהפגישה הראשונה היה לנו ברור שמצאנו מישהו שמבין אותנו וזורם איתנו על השטויות שלנו. באמת טוב שהיה לנו את איל שדאג שנשתחרר רגע ונהנה מהיום שלנו. איל נותן את ההרגשה של חבר טוב שבא לעשות כיף והרגשנו שאנחנו יכולים לסמוך עליו ב1000 אחוז. כמובן שמעבר לאווירה החיובית והאנרגיות המטורפות איל והצוות שלו מקצוענים והתמונות יצאו מדהימות!! ממליצים בחום!!
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב, באייל כל המשפחה שלי לגמרי התאהבה. הוא מקסים, רגוע והצליח להוציא מכולנו חיוכים, צחוקים והרבה שמחה רק בגלל מי שהוא. הוא מצלם מדהים ומגיע עם צוות מאוד מקצועי. הוא והצוות הגיעו בדיוק בזמן שנקבע וליוו אותנו עד סוף הערב. הוא לקח אותנו לצילומים בטבע לפני ההגעה לאולם ולמרות שאני ממש לא מתחברת לדברים האלו, היה פשוט כיף בטירוף והאנרגיות היו מדהימות. הוא יצר קשר עם כל אחד מהמשפחות ודאג שיהיו תמונות של כולם. בנוסף, במהלך הערב הוא דאג לנו לכך שיהיה לנו זמן לאכול, שתמונות וסרטים יהיו כמו שצריך ואפילו לכוס מים. שימו לב שיש קושי מסויים לתפוס אותו בטלפון ולכן שווה לשלוח לו הודעה או מייל והוא חוזר אליכן. הצד השני של זה הוא שביום החתונה הוא לגמרי אתכן ולא עונה לטלפונים או מתעסק בדברים אחרים.
הצג עוד

יצחק   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אם נתאר את איל במילה אחת זה יהיה "תותח", בשני מילים "רב אמן". איל הוא מקצוען, עם אנרגיות טובות, משרה רוגע, גם בחלקים שבו היינו לחוצים מאוד. אנחנו שמחים מאוד שבחרנו באיל, וממליצים עליו בחום, גם המחירים שלו הוגנים, והתמונות כמובן יצאו מדהימות, (היה איחור קטן במסירת התמונות והיה שווה לחכות), לא סתם אלבום חתונה שגרתי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up