כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
החווה של אליק

החווה של אליק

גני אירועים
טלפון:0544909932
90
99 מתוך 100
לפי 18 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלינה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
החווה של אליק מקום מיוחד עם אנשים מיוחדים. זה המקום הראשון שבדקנו ואיך שהגענו כבר ידענו שמצאנו את מה שחיפשנו. מאוד אהבנו את האווירה, העיצוב של המקום ומעל הכל את האנרגיות מסביב שליוו אותנו מהרגע הראשון שהגענו. מומלץ בחום.
הצג עוד

תומר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
40 מתוך 100
מקום מקסים ואנשים נחמדים אבל השירות חובבני ומאוד יקר יחסית למה שמקבלים. המחיר לא כולל כמעט דבר ובסוף מצטבר מחיר יקר מאוד מאוד. בעלת המקום נחמדה אבל מעופפת ויש אווירה של קומבינה בינה לבין הספקים השונים. שכונה. לא ממליץ להתחתן שם.
הצג עוד

יונתן וטלילה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
משהגענו הרגשנו שזה המקום עבורנו, נשבנו בקסם של המקום ושל בעלת הבית. הייתה בחווה הרבה גמישות לתכנן ולהגות את החתונה שלנו, ולצד זאת הרבה ליווי ניסיון והשראה שדרושים היו בדרך, כדי שהאירוע יהיה מחובר לרצון ולשמחה שלנו. אורית עשתה עבורנו גם את העיצוב, והורגש כמה היא רצתה שנשמח. קיבלנו תגובות נלהבות מהאווירה העיצוב המיקום ובעיקר השמחה שהמקום הכיל. ממליצים בחום
הצג עוד

Oded   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
60 מתוך 100
מצטרף לחוות הדעת החיוביות. עם סייג אחד: אנחנו לא לקחנו את חבילת העיצוב, מפאת תקציב בלבד. העדפנו לחסוך ולעשות בעצמנו. מאותו רגע ואילך כמעט ולא קיבלנו יחס מעבר לשיחה אחת או שתיים. כך גם באירוע עצמו, בקושי שלום. מצב מאוד לא נעים, הרגשנו שיש לזה קשר לכך שלא שילמנו עוד כסף על העיצוב. השאיר טעם רע. כמו כן כל בקשה שהייתה לנו לגבי ההגברה או התאורה - נאמר לנו שצריך להוסיף כסף.
הצג עוד

shelley7bal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אורית, בעלת המקום סיפקה לנו שירות מדהים, היתה סבלנית לכל הבקשות והמענות, היתה אחראית ודאגה שבאמת כל הדברים יתנהלו בצורה היעילה והטובה ביותר. בנוסף, שכרנו את שירותיה על מנת שתעצב לנו את המקום, הרי היא מכירה את המקום שלה הכי טוב :) היא עשתה זאת בדיוק כפי שרצינו וציפינו, הכל היה מלא בטוב טעם, צבעוני ופורח. המקום עצמו מלא בכ"כ הרבה קסם, מחוות הסוסים שבקרבת המקום ועד הטווסים שמתהלכים להם ועושים קולות רקע שמשתלבים בצורה מושלמת עם המקום. המקום עצמו סיפק לנו את החוויה המושלמת ואת מה שתמיד דמיינו בראשנו. אם בא לכם לעשות חתונה קצת שונה, צבעונית ומיוחדת, לצאת קצת מקיבעון האולמות והגנים הבנאליים, להנות מתפאורת הטבע כפי שהיא. אין צורך להוסיף דבר כדי להבין את הקסם שבחווה. ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Gary   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אני וזוגתי התחתנו בחווה ביוני האחרון והיה מדהים! רצינו מקום בטבע, נעים ואינטימי שמתאים לנו. החווה של אליק היה המקום הראשון והאחרון שראינו. פשוט התאהבנו. התאהבנו בפשטות, ביופי, בטווסים בקרבה לים ובשירות הנעים של אורית בעלת המקום. האורחים שלנו לא מפסיקים להלל את המקום המיוחד שייחד אותנו ואת כולנו יחד. לכל מי שמחפש מקום נעים בטבע מבלי להרים הפקה שתוציא לכם את הנשמה החווה של אליק זה המקום. תודה לאורית ולצוות שלה. שחר וגארי
הצג עוד

yardenm   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אני ובן זוגי התחתנו בחווה בחודש יוני, והיה פשוט מושלם! המקום- אחד היפים. כשהגענו לחווה בפעם הראשונה לראות אירוע ידענו שלא משנה מה נראה עוד אחרי, כנראה שלא נצליח למצוא משהו שיותר מתאים לנו מהחווה. אורית בעלת החווה דאגה לעיצוב שהיה בדיוק מה שרצינו, פסטורלי, וכפרי. כל התהליך מולה היה נעים והיא נענתה לכל שאלה ובקשה. היא גם עוזרת לך וממליצה על ספקים שונים. אם אתם מחפשים משהו באווירה טיפה אחרת, משהו קצת יותר אינטימי ופסטורלי זה המקום בשבילכם!
הצג עוד

דינה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אני וגלעד רצינו להתחתן בחצר של בית, אבל לאף אחד מאיתנו אין בית עם חצר (: למזלינו הגענו ל"חווה של אליק". אין מקום קסום ממנו להתחתן. אורית וכל מי שעבדנו איתו נתנו לנו תחושה שאנחנו משפחה, קיבלנו את העצות הכי טובות, את היחס הכי חם והתוצאה הייתה החתונה השמחה שלנו.
הצג עוד

maayanshavivm   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שהגענו ידענו זה המקום, העצים והצמחייה שהקיפו אותנו, הטווסים שהסתובבו חופשי, חוות הסוסים הצמודה וההרגשה של גן עדן מנותק מהכול. לכל אורך הדרך, צוות החווה היה קשוב לכל בקשותינו, זרם עם הרעיונות שלנו ועזר לנו לארגן פסטיבל אמיתי ויום חג לנו ולכל האורחים. ממליצים בחום נמרוד ומעין
הצג עוד

alinaperi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
המקום הכי קסום בארץ בין מיכמורת לאולגה בשמורה המדהימה שם שוכנת החווה של אליק, שם גם למזלי הגדול התחתנתי. ממליצה בחום להגיע לשם לפגוש את אורית ולסגור על תאריך. יאללה החתונות הכי מדהימות נערכות שם!!!!!! נ.בהאורחים עד היום מדברים על הקסם שהיה שם
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up