כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מירב סדן ניהול והפקת אירועים

מירב סדן ניהול והפקת אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0506655955
95
98 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
השירות של מירב העניק לנו שקט נפשי לאורך כל תכנון אירועי החתונה שלנו, הגענו אליה אחרי שזכינו להגיע למספר אירועים שהיא הפיקה. החלטנו שהאותה אנחנו צריכים לחתונה שלנו, זו הייתה התאמה מושלמת,בפגישה הראשונה מירב הסבירה לנו בפרטי פרטים איך לגשת לכל התהליך ואיך אנחנו אמורים לבנות תקציב לחתונה היא דאגה לספק לנו ספקים מצויינים לאירוע ודאגה לסגור איתם חוזים הוגנים. הגיעו לחתונה אורחים מספרד והיא דאגה להם להסעות ובתי מלון. ביום החתונה ריחפנו מאושר ולא התעסקנו עם ענייני הפקה- נכנסו לאירוע שלנו כאורחים ומירב יחד עם הצוות האדיב שלה דאגו לכל פרט במהלך הערב- זה היה חלום!!!!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
Merav went from wedding planner to friend and I couldn’t be more grateful! I must have looked at dozens of wedding planner websites and read what felt like a million reviews before setting up that initial phone call with Merav - I never looked back after that. She was beyond easy to work with and made destination wedding planning a virtually stress free process - not an easy feat. Then when COVID hit and we we were forced to come up with a whole new wedding game plan last minute she took the reigns and made that nightmare so much easier to handle. Fast forward to wedding day 2.0 and oh my gosh what a dream! I couldn’t have been happier - the day went so smoothly, I loved all the vendors she recommended and we ended up with a truly magical, intimate wedding.
הצג עוד

or.iluz   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
את האירוע שלנו מירב תכננה כשלמעשה חיינו בחול ולא הייתה לנו אפשרות לארגן את החתונה בעצמינו פנינו אליה בעקבות המלצה של אמא של חברה מקצועיות זה השם השני שלה
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אלופההההה , אין עוד כמוך ! עושה חיים קלים לזוגות ולחוגגים באירוע , יצירתית ושווה כל שקל!
הצג עוד

noyasapivak   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
פנינו למירב שתפיק לנו אירוע ל300 איש בכוכב הים ולצערינו בעקבות הקורונה נאלצנו לדחות את החתונה למועד בלתי ידוע ולצמצם את כמות המוזמנים. מירב דאגה לצמצם נזקים ודאגה שהספקים איתם סגרנו יחזירו לנו מקדמות כולל המקום (היא עובדת עם עורכת דין שמתמחה בתחום) ,במהלך הסגר המתמשך החלטנו לקיים בחצר שבבית הורי אירוע מצומצם בהתאם להגבלות ומירב(יחד עם הצוות שלה ) דאגה לסדר לנו חתונה אינטימת, יפה ומתוקתקת, חווינו ערב מדהים עם המשפחה המצומצמת, היא דאגה לכל- קייטרינג (כולל טעימות לפני האירוע),שירותי בר , עיצוב, מוסיקה- להקה,מתנות לאורחים, סידרה לנו את הרב שרצינו כל כך ולא היה פנוי במועד המקורי של החתונה היא דאגה לכל פרט שלא חשבנו עליו או נראה לנו מובן מאילו שצריך להיות (ביטוחים, שירותי אורחים, ניקיון וכדומה) לא חשבתי שאהנה כל כך מחתונה עם מספר משתתפים מועט - לסיכום מירב עשתה לנו את האירועמ ואנחנו חייבים לה תודה ענקית על כך.
הצג עוד

saraswanson1   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
We hired Merav for our wedding planing which was a pretty non-traditional affair in two somewhat tricky venues. Merav went above and beyond in hauling things around and making sure everyone and everything were where they needed to be when they needed to be there. She did a fantastic job transforming the reception venue and tearing it down in record time at the end of the night. We would 100% recommend Merav for any kind of event planning and coordination!
הצג עוד

kellyrob   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו למירב דרך המלצה, היא מפיקה מנוסה שההפקות זורמות לה בורידים ויודעת לחבר פאזל לתמונה מושלמת , המשפחות שלנו הגיעו מדרום אפריקה וספרד ( 270 אורחים שמגיעים בפעם הראשונה לארץ) החגיגות נמשכו במשך שבוע- מירב ארגנה לנו טיולים מודרכים הסעות צמודות והפקת חתונה מתמשכת בסופשבוע קסום במלון בראשית מסתבר שזה לא קל כמו שזה נשמע.
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בגדול - כל אחד צריך את מירב בחתונה שלו! מירב ליוותה אותנו חצי שנה, עזרה לנו למצוא ולסגור ספקים, להוריד מחירים (!) ולתכנן את כל החתונה עד לפרטים הקטנים. כל דבר שביקשנו ממנה עשתה בחיוך ענק (שכל כך מאפיין אותה) ועמדה על כל הרצונות שלנו מול הספקים והאולם. לא היינו צריכים להתעסק בכלום חוץ מלהגיד לה מה אנחנו רוצים, איפה ומתי. עם כמה שידענו שהיא אלופה, ביום של החתונה היא בכלל השאירה אותנו בלי מילים! היא פשוט דאגה להכל מהכל! מלדאוג שכל ספק מגיע בזמן ועושה מה שהוא צריך ללהביא לי את הנעליים לרחבה ולעזור לי להחליף אותן. היא הייתה בקונטרול כל הזמן ודאגה שהכל יתוקתק ושאנחנו נתרכז רק בלהנות! חייבת לציין שהיא הורידה גם הרבה לחצים מהמשפחות הקרובות ואף אחד לא היה צריך לדאוג לכלום! יש למירב מלא ידע וניסיון בהפקות והיא עובדת ומכירה את הספקים הכי טובים שיש (וזה ממש חשוב!). אין ספק שהיא הייתה הבחירה הכי טובה שלנו!!! בזכותה החתונה שלנו הייתה כמו שחלמנו ומעבר! וחוצמזה, זכינו באחות גדולה לכל החיים!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ביום העצמאות, בחתונה היו מעל 100 אורחים מאוסטרליה (שבוע לפני האירווזיון)- כבר כאב ראש לא קטן. מירב דאגה לכל פרט הכי קטן, פתרה לא מעט משברים ובעיות לאורך הדרך, הצליחה לחסוך לנו הרבה מאד כסף מול ספקים רבים (בהשוואה להצעות שאני קיבלתי מהם לפני שסגרתי אותה). עזרה לנו לסגור דילים לאורחים מחו״ל במלונות ובארגון פעילויות שונות לאורחים בכל השבוע שלפני החתונה. והכי חשוב פתרה אינסוף בעיות שצצו ביום האירוע (שבזכותה אנחנו אפילו לא היינו מודעים אליהן) כדי שאנחנו לא נפסיק לחגוג וליהנות לשניה. כל זה במחיר הכי הוגן שיכול להיות! אז אם אתם רוצים מישהי מקצועית שתתן לכם שקט, שתלחם בשבילכם ותדאג לכל פרט הכי קטן - אני ממליצה על מירב מכל הלב❤ בלעדיה החתונה המושלמת והמטורפת שלנו לא הייתה נראית כמו שנראתה!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מירבי האלופה!! אישה מדהימה, מפיקה מצויינת, שמה את הלקוחות שלה במקום הראשון!! לא מפחדת להכנס למלחמה בעבור הלקוחות שלה, עוזרת מכל הלב כאילו האירוע הוא שלה באופן אישי וזה מדהים! כל מה שנשאר לי לומר זה תודה ענקית היה לי הכייף והעונג לארגן איתך את החתונה שלי!! מומלצת בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up