כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מיי סמייל אטרקציות לארועים

מיי סמייל אטרקציות לארועים

מגנטים
טלפון:
80
99 מתוך 100
לפי 13 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
יניר מקסים, שירות מדהים, אחלה מחיר וחוויה מטורפת ! כבר פעם שניה שאנחנו עושים אירוע עם יניר, ממליצים עליו תמיד לחברים שלנו. יצאנו עם מלא תמונות מהאירוע, דני הצלם דואג להיות הכי מקצועי ונעים עם כולם, עובדים מסודר ונענים לכל בקשה ושיגעון שלנו :) באמת מומלץ בחום !!
הצג עוד

Arye   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
2 אירועים עם הצוות של יניר ממיי סמייל שלא ישכחו לעולם חוויה מדהימה לילדים שחגגו בר ובת מצווה. שרות מדהים הכל בזמן שרות אישי ואיכות מעולה.
הצג עוד

Sima   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יניר ואורפז המקסימים תודה רבה על הייעוץ לגבי המגנטים ואטרקציות נוספות לחתונה. מגנטים באיכות מעולה, יחס אדיב ואישי, קיבלנו מאוד מהר את התמונות לאחר האירוע. מומלץ מאוד!!!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אחרי חיפושים אחר ספק מגנטים שלא דוהים וספק שמשלב גם אטרקציות מצאנו אותם! מייסמייל אתם פשוט מדהימים! אורפז הייתה קשובה לכל דבר ובקשה בסובלנות ואכפתיות. סיכמנו על 4 בלונים מתפוצצים לסלואו ופרגנתם אפילו ב- 6. תודה ❤
הצג עוד

שם טוב   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
חייבים לפרגן לספקים הכי טובים שהיו לנו בחתונה!!! התחתנו ב-15.6 באריא שבשוהם. עשינו בדיקה מדוקדקת של צלמי המגנטים ומצאנו שהם הכי טובים ובאיכות הכי טובה ומגוונים(נצנצים +מאט) בנוסף למגנטים הם דאגו גם לשאר האטרקציות : זיקוקי דינור (עם רישיון בתוקף),זיקוקי חופה (מזרקות אש),הפרחת בלונים חייבים לציין לשבח את הסבלנות הפדנטיות לפרטים הקטנים! שאפו!!! תודה תודה מהזוג, שם טוב :)
הצג עוד

leerazn   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
80 מתוך 100
אז אחרי שראיתי מיליון סרטונים של ספקים שעושים אטרקציות בסלאו - כמובן שמיי סמייל היו הכי טובים- יניר מאוד שירותי ואורפז כלכך מקסימה שממש כייף לדבר ולהתנהל איתה. ביום האירוע כמובן הגיעו בזמן,בסך הכל ההתנהלות מולם היתה טובה. ממליצה עליהם מאוד! רמת שירותיות גבוה
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
40 מתוך 100
האכזבה הכי גדולה שלי באירוע, לקחתי את המגנטים אחרי המון המלצות והוא היה באירועים של המשפחה שלנו... בקושי יש מגנטים (500 תמונות שרובן זה עותקים של תמונות.. בקושי אורחים, השאר עותקים \ שלנו מהחופה \ צילומי משפחה) לא מצאתי את הצלם במהלך האירוע, (סגרנו עד 12 וחצי , בשעה 11:43 הדיסק כבר נצרב - זאת אומרת שמהשעה הזו לא צולמו תמונות) אחר כך שלחו לי בפייסבוק תמונות שהם טוענים שצולמו אחרי 12 - אז למה לא קיבלתי אותן בדיסק ?? כשהתקשרתי למחרת האירוע להתלונן לא ספרו אותי בכלל וכעסו עלי בטלפון בוידאו של החתונה לא רואים את הצלם, הצלם הביא איתו עוזר צלם (נראה ילד בן 16) ורואים את העוזר מצלם ברחבה. למה הילד מצלם ולא הצלם עצמו ? מזל שיש לי את זה בוידאו. אני באופן אישי לא אהבתי את היחס, לא אהבתי את השירות. ביקשתי שיכתבו משפט במסגרת של המגנטים, הכתב כל כך קטן שבקושי ניתן לקרוא מה שכתוב שם.
הצג עוד

gilad110990   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגענו ליניר מחברת מיי סמייל אחרי ששמענו אין סוף המלצות עליו ועל העבודה שלו. הרגשנו כאילו הוא אשכרה היחידי שאנשים מרוצים ממנו, אז לא התלבטנו יותר מדי. השירות שניתן היה מעל למצופה מכל הבחינות. מגנטים באיכות של תמונה ולא של דף, הכי איכותיים וחדים שראיתי. פירגן לנו בלי סוף תוך כדי האירוע בכמויות של מגנטים (יש לי כל כך הרבה ספיירים שאין לי מושג מה לעשות איתם). לא מתעסק בשטויות, מצלם המון כל האירוע, הכל נעשה עם חיוך ועם תחושה טובה, ותמונות סופר מקצועיות (לא נופלות מהצלם המקצועי שהבאנו). בקיצור ממליץ בחום. ושוב תודה יניר! אתה תותח, הלוואי וכל נותני השירות היו מקצועיים כמוך!
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו למיי סמייל בעקבות הרבה המלצות מקרובים שלנו ולא התאכזבנו לרגע , יניר האלוף הוציא מגנטים באיכות גבוהה מאוד ומגנטים ללא הגבלה מכל הלב יחס ושירות מדהים לכל הדרך ממש כאילו משפחה רואים שהוא אוהב תעבודה ועושה מכל הלב כדי שהלקוח יצא מרוצה . בנוסף לקחנו בלונים מתפוצצים עשן כבד פתיתי שלג קונפטי בועות סבון ברמה הכי מקצועית שיש שעשו לנו את הסלואו הכי יפה ומרגש אין ספק שלכל הארועים שלנו והמשפחה שלנו אנחנו נבחר רק מייסמייל ! :)
הצג עוד

קרין   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו למיי סמייל מתוך מגנט שהיה על המקרר לפני כמה שנים, הצבע והאיכות של המגנט ברמה הכי גבוהה שראינו שלא נדבר על השירות של יניר המדהים ה100 אחוז אם לא יותר!!! שמחנו שלקחתם חלק במגנטים גם לחינה וגם לחתונה שלנו. מעריכים ומאוד מאוד מאוד מרוצים! קרין ושניר הרוש.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up