כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
My Flash
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בשיחת טלפון פשוטה עם רוברט שמיד נרתם לעזרתנו. נחת רוח פירושה לסגור עם מאי פלאש. דאג שלא ניפול בין הכיסאות, נתן הכל מכל הלב ומהנשמה וקיבלנו רוגע ושלווה במהלך כל התהליך!
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צלם שיבין אותנו, ויהיה איתנו באותו ראש , קיבלנו המלצה מחבר על רוברט ובשניה שנפגשנו וראינו את העבודה שלו ידענו שהוא זה שיצלם אותנו באירוע!
הצג עוד

adina3293   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
סגרנו את רוברט דרך המלצות- והבנו שעשינו בחירה נכונה!! רוברט צילם לנו גם את הטראש - וכבר אז כל כך שמחנו שיש לנו צלם מקצועי שכזה! התמונות יצאו פשוט נדירות ומיוחדות! ביום החתונה, רוברט הגיע לסלון כלות בו התארגנתי, צילם אותי בהתארגנויות האחרונות עם המון צחוק, רוגע וכיףף! הוא דאג לצוות אנשים מקצועניים וכייפים שפשוט העבירו לנו את היום הזה עם חיוך ענק על הפנים! הצצה קטנה של התמונות ראינו באולם מוקרנים על המסכים ופשוט נשארנו פעוריי פה! כל תהליך העבודה עם רוברט היה פשוט מדהים!!
הצג עוד

jennyso   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
את רוברט סגרנו חודש לפני האירוע, כשכבר סגרנו צלם אחר ולמרות שזה היה הכי לא נעים בעולם לבטל את הצלם הראשון - הרגשנו שרוברט זה הצלם שאנחנו רוצים ומרגישים חיבור איתו, וביטלנו את הצלם הראשון. הוא הגיע למלון לקראת שלבים אחרונים של איפור, היה מקסים ומרגיע, זרם איתנו וצילם תמונות פשוט מדהימות (לא קיבלנו אותן עדיין, אבל הקרינו באולם והיה פשוט מהמם). הצטלמנו במלון ולאחר מכן נסענו למתחם התחנה בתל אביב, רוברט היה יצירתי ותפס רגעים מיוחדים. על מנת לחסוך בעלויות, רוברט צילם אותנו בהתארגנות וצילומי הזוגיות גם סטילס וגם DSLR (החליף בין המלצמות), ולאירוע הצטרף צלם הווידיאו שהיה חמוד ומנומס. וויתרנו על אלבומים ולקחנו חבילה בסיסית, עריכה של חלק מהתמונות, סירטון היילייטס, וסרט ווידיאו אחד ארוך, המחיר היה מאוד נוח יחסית לשאר השוק/ ייאמר לזכותם שגם הם לא לחצו עלינו בסוף הערב מבחינת תשלום, והכל התבצע בצורה נעימה. בקיצור ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up