כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בר פרנק | Bar Frank

בר פרנק | Bar Frank

איפור כלות
טלפון:0543949133
95
99 מתוך 100
לפי 23 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
maya   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לבר דרך תמונות בפייסבוק, וממש התחברתי לסגנון, אז הגעתי אליה לאיפור ניסיון (שאגב היא לא ביקשה עליו מחיר מפוצץ בניגוד למאפרות אחרות). קודם כל בר סופר נעימה, סבלנית וקשובה!! האיפור היה בסגנון נקי וטבעי, ובו-זמנית מתוחכם ומדגיש במקומות הנכונים. לי אישית קשה לקבל החלטות כשאני מוצפת ביותר מדי אופציות לסומק/ שפתיים/ צלליות וכו', ובר ידעה באילו שלבים נכון יהיה לעצור להסתכל ובאילו שלבים כדאי שאני אחכה עוד קצת לפני שאני מחליטה, והיא עשתה את אותו הדבר גם אם חברות שלי והן יצאו מרוצות בטירוף. למי שלא מתאפרת יותר מדי ביום-יום, ובטח הלחץ של ההתארגנות איך תיראי ביום הכי חשוב שלך, מישהי שנמצאת איתך להקל עלייך בבחירות ולדייק עבורך את הדברים שמתאימים לך זה סופר חשוב! קיבלתי מלא מחמאות על האיפור ואני ממליצה בחום על בר 3>>
הצג עוד

shiraz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לבר דרך התגובות כאן. בר מקצועית ומתוקה, מסודרת מאוד, והכי חשוב מאפרת מדהים!! היא איפרה אותי, את אמא ואת בת דודה שלי. חוץ מהמליון מחמאות על האיפור, לא הורדתי את האיפור לפני שהלכתי לישון ונשארתי בבוקר עם אודם מלא וריסים שלא זזו!
הצג עוד

Ziv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לבר דרך האינסטוש. בשיחת טלפון הראשונית איתה הרגשתי ממש חיבור, ולפי תיק העבודו באינסטגרם שלה הרגשתי שבר בהחלט תהיה הסגנון שלי. אני לא מתאפרת ביום יום, ורציתי איפור נקי אבל שמדגיש את העיניים. הגעתי לאיפור ניסיון עם בר (עשיתי את זה ביום שיש לי אירוע ובר באמת איפרה אותי מתאים לאירוע), ויצאתי משם מאושרת. בר הגיעה עד למקום ההתארגנות ואיפרה אותי, את אחותי ואת אמא שלי. כמות המחמאות שקיבלנו על האיפור מטורפת. הכי היה לי חשוב שיזהו אותי ושאהיה דומה לעצמי ובר בהחלט עמדה בזה. בלי קשר, סגרנו דרך בר סדנת איפור כמתנת יומולדת לאמא שלי והייתה חווייה ממש. אין ספק שבר עוד תאפר אותנו לאירועים בהמשך! התאהבנו.
הצג עוד

koral   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לבר הגעתי אחרי שאיפרה את אחותי לחתונה שלה לפני 7 שנים והיה לי ברור שאני חוזרת אליה כשאני אתחתן! בר זמינה להכל, כל התייעצות ושאלה. איפור הניסיון שהיא עושה מושקע, והיא נותנת מהזמן שלה במיוחד עבור זה. היה לי בוקר התארגנות מושלם איתה! רגוע וכייפי ברמות!!
הצג עוד

גלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בר המדהימה, מקצועית ונעימה! היא ישר קלטה את הסגנון שלי ועשתה איפור עדין וטבעי שהתאים מאוד לי ולסגנון החתונה. בר הגיעה על הבוקר עם חיוך גדול ובהחלט תרמה לזה שהבוקר של החתונה יהיה רגוע ומרגש. אז תודה רבה ואני ממליצה בחום!

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בר המדהימה והנעימה3> בר הייתה סיפתח מושלם ליום שלנו בזכות הנועם והרגישות שלה. היא דאגה שארגיש בנוח עם האיפור- בתור אחת שלא מתאפרת ביום יום. הרגשתי עצמי רק יותר נסיכתית והייתי מרוצה בטירוף. האיפור נשאר עד סוף החתונה ואף דמעת התרגשות לא מרחה אותו. ממליצה בחום רבבבב!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל בר הגעתי מהמלצה חמה כשחיפשתי מישהי שתענה על ההגדרה "ללכת עם ולהרגיש בלי" ;) אני לא מתאפרת ביום-יום והיה חשוב לי למצוא מישהי שתגרום לי להרגיש נוח באיפור, זוהרת ועם זאת להישאר אותנטית וטבעית :) לא יכולתי להיות יותר מרוצה מהתוצאה! ודבר חשוב לא פחות - הרוגע, הגישה, בר גרמה לי להרגיש כל כך בנוח ונעים בתוך החוויה שיכולה להיות לא מעט מלחיצה ;) וברמה האישית, האנשים שמלווים אותך באותו היום זה דבר חשוב לא פחות.. בקיצור, ממליצה בחום מכל הלב!
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על בר המהממת!❤️ לא יכולתי לבקש התאמה יותר מושלמת, בר קלטה אותי בשנייה, עוד מהרגע הראשון באיפור הניסיון. לא היינו אפילו צריכות לדבר יותר מדי על מה ואיך. לא ציפיתי לכ"כ הרבה מחמאות! ומעל הכל- אווירה כיפית, מרגיעה, משמחת...תודה על זה, על תוצאה מושלמת ועל בוקר כיפי בטירוף❤️❤️❤️
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בתור אחת שלא מתאפרת ביום יום ובאירועים עברה כמה חוויות איפור פחות טובות , סופר שמחה שהגעתי לבר ! בר איפרה אותי, את אמא שלי ואת אחותי הקטנה- כולנו רצינו איפור שנראה עדין וטבעי אבל שעדיין יחמיא/יטשטש את מה שצריך, וזה לחלוטין מה שקיבלנו. האיפור הלם אותנו ממש והתאים לכל אחת בהתאם לגילה. הזעתי בטירוף והאיפור נשאר ולא נמרח, ממש מרוצה וממליצה בחום :)
הצג עוד

Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בר המדהימה איפרה אותי ואת בנות המשפחה ביום החתונה שלנו, וזה היה פשוט מדהים! כבר באיפור הניסיון היא נתנה לי המון ביטחון, גם בגלל הרוגע והוייב הכייפי שלה, וגם בגלל שהיא גרמה לי להרגיש יפה בלי להיות "לא אני". דחינו את החתונה כמה פעמים, כולל שינויים של המקום לאור הקורונה, ובר עברה איתנו שוב ושוב תאריכים, בגמישות והמון הבנה. ביום החתונה עצמו היה פשוט כייף איתה- הכל נעשה ברוגע ובכייף, באוירה מדהימה, ויחד עם זאת הכל תקתק והיה בזמן. כולנו הרגשנו שהאיפור מתאים לנו, כל אחת לעצמה, והאיפור החזיק לגמרי (!!!) כל הערב (מודה שלא היה צריך אפילו תיקון אחד!). בר- המון המון תודה שהיית חלק מהיום שלנו!!!בטוחה שניפגש בעוד אירועים בעתיד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up