כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Jen Sladkov photographer

Jen Sladkov photographer

צלמי סטילס
טלפון:0547937770
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נוי ומיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ג'ן יקסים אתכם מהרגע הראשון. הוא מאוד צנוע בגישה שלו (הוא לא צריך להוכיח את עצמו, חיפוש קצר באתר או באינסטגרם שלו יעשו את העבודה), מאוד רגוע ונעים, אלו תכונות חשובות מאוד כשהיום שלכם יגיע :) אנחנו התאהבנו בג'ן כבר בשיחה הראשונה, וידענו (בעיקר מיה) שזה האופי והאיכות שאנחנו רוצים איתנו מהבוקר ועד סוף האירוע. העבודה של ג'ן היא מאוד יצירתית ומאוד מקצועית, הוא לא "רק" יצלם אתכם או את האורחים שלכם - הוא יתפוס את הרגעים הכי יפים באירוע, והוא יהיה שם במקום הנכון ובזמן הנכון. ג'ן יתן לכם את המקום ביום שלכם, ולא ינסה ללהק אתכם לצילומים, אלא פשוט לתת לכם להיות אתם. יש לנו את התמונות שחלמנו עליהם שיזכירו לנו את האירוע שלנו פעם אחר פעם. אנחנו גם יודעים מי יהיה הצלם ביום שנצטרך צלם מקצועי בעתיד. אם אתם רוצים צלם ברמה אחרת, ג'ן בלי שאלה :)
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשראינו את התמונות של ג'ן הבנו ישר שמדובר בצלם שונה בנוף, דיברנו איתו, התרשמנו מהנעימות והמקצועיות וסגרנו בלי להתלבט. זו הייתה לגמרי הבחירה הכי טובה שיכלנו לעשות, במהלך היום הוא היה מדהים ובאנרגיות הנכונות וידע להוציא מאיתנו את המיטב, במהלך האירוע עצמו לא הייתה שניה שלא היה צלם זמין לתעד איזה רגע חשוב, ובעיקר הם היו כמו צל, לא הרגשנו אותם מתעדים אבל מצד שני הם לא פספסו שניה. והתמונות-פשוט-וואו. אין דברים כאלה. לא חושב שיש מישהו שלא יאהב את עצמו דרך העדשה של ג'ן והשותפים שלו. לשריין ומהר!!
הצג עוד

yardencc   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו ג'ן - יא מלך! בא לנו את הכל מהתחלה! כל כך חשוב לבחור את האנשים שסובבים אותנו ביום המרגש הזה, האנרגיה של היום הזה- זה מה שזוכרים בסוף וכמה כיף שזה היה איתך! בנונשלנטיות בלתי נגמרת וכשרון ענק לתפוס רגעים כל כך יפים ומרגשים היה לך חלק ענק באווירה המיוחדת שהייתה סביבנו! והתמונות- חלום!!! וחכה חכה...לא סיימת איתנו עד האירוע הבא :) ירדן ויונתן
הצג עוד

Eynav   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שלמות! אני רוצה להתחתן שוב רק כדי להצטלם שוב עם ג'ן! היה לנו מאוד כיף ונעים אתו, לשנינו קשה לעמוד מול מצלמה וג'ן פשוט התגבר על המכשול! והתמונות פשוט מדהימות!! אי אפשר להפסיק להסתכל עליהן ולהתרגש! ג'ן תפס רגעים מרגשים, ידע להיות בדיוק במקום הנכון ובזמן הנכון, והצליח להוציא מאתנו את כל האמוציות והחוויות שאנחנו רוצים לשמור מהיום הזה.
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ג'ן מאוד מכושר ומקצועי! לאורך כל היום היה נעים רגוע וכיף (אפילו שירד עלינו מבול!). קיבלנו את כל התמונות בזמן. התמונות עצמן מאוד מוצלחות, ג'ן הצליח לתפוס המון המון רגעים לכל אורך החתונה ולהשאיר אותנו עם הזיכרונות. העריכה של התמונות ברמה מאוד גבוהה גם בהשוואה לצלמים אחרים שראינו. ממליצים בחום :)
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי צלם שיהיה גם אמן, שיצליח להקפיא את הזמן, שיצליח להשאיר לנו זיכרונות מתוקים ולא רק להקליק על המצלמה בשביל להקליק. ביום המיוחד הזה, פעם בחיים, כל ההשקעה, ההכנות, הרגעים הקטנים, ההתרגשות וכל האהבה שעוטפת את הזוג ביום הזה... כשצלם מצליח לתפוס את כל זה בתמונות שלו- תדעו שזה האיש שאתם רוצים לצידכם! ג'ן הצליח להקפיא את הרגע, לעזור לנו לשמר את היום שלנו והצליח בדרכו המופלאה להחיות את יום החתונה כל פעם מחדש בזמן הדפדוף בתמונות ג'ן איש מדהים, מוכשר עם נשמה ענקית! מאושרת שזכיתי בו לתיעוד הערב המיוחד שלנו :)
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ג'ן פשוט מקסים, אין מילים לתאר כמה אנחנו מרוצים! המקצועיות, הרוגע, הסבלנות והחיוך גרמו לנו להבין שאנחנו בידיים הכי טובות שיש. מהפגישה הראשונה ועד הדקה האחרונה. והתמונות פשוט מושלמותתתת!!! אוהבים נועה ויובל

אליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
קו העבודות של ג'ן קרץ לנו מלכתחילה והתלבטנו בינו לבין ״מקביליו״ בתחום, בחרנו בו ואנחנו מרוצים מאד מאד מאד מהתוצאה. התמונות עוצרות נשימה, ג׳ן היה קשוב לרצונות שלנו ואכן הביא תוצאה משובחת בהתאם לדגשים וההשראות שננתי לו. חלק מהתמונות שלנו יצאו בסטייל שנות ה20,שחור לבן אווירתי ואמין. קלאסיקה . במהלך היום לג׳ן היה חשוב מאד לזרז אותי, להזכיר זמנים ולנסות להפיק מקסימום לוקיישנים. באותם רגעים זה היה מעט מלחיץ אבל בדיעבד ברור לי שהוא עשה את זה אך ורק בשבילנו וממקום הכי מקצועי ואכפתי שיש. הצלם שג׳ן עבד איתו באירוע שלנו - ידין מקסים, מקצוען והשילוב שלהם מעולה. שניהם חרוצים, מקצוענים, דייקנים. למרות שלפי החוזה אני אמורה להמתין עד 60 ימי עסקים היה לי מאד בוער לראות לפני טיזר, וג׳ן למרות כל הלחץ והטירוף שבשיא עונת החתונות שלח לי קובץ להרגיע (; . ממליצים בחום רב! וממליצה לכלות במקומי להקשיב ללוז של הצלם ולדבוק בו בחשיבות רבה.
הצג עוד

Ada   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ג'ן הוא צלם מוכשר!!!! יודע לצלם את הרגעים המיוחדים ביותר. התחתנו באוקטובר וקיבלנו את התמונות בזמן ובצורה מקצועית ואיכותית. ג'ן הכין לנו את כל התמונות מסודרות בתיקיות והכין תיקיה עם תמונות אהובות במיוחד. מאד מסודר וכייף. התמונות מעולות ועם הרגעים המדהימים ביותר -נדהמנו לגלות שהוא בכלל תפס אותם. בנוסף, ג'ן העניק לנו את התמונות יחד עם הדפסה קטנה של כמה שהוא אהב במיוחד. כל היחס מאד מאד אדיב ומקסים. במהלך היום היה כייף להיות במחיצתו, הוסיף לנו לאווירה הטובה והרגועה. התמונות איכותיות ואנחנו ממליצים בחום. ההמלצה גם מהמשפחות והחברים שנדהמו מהתמונות המושלמות אשר ישארו כמזכרת יפה. אין מילים. ממליצים בחום!!!! ג'ן יודע את העבודה והוא מקצוען אמיתי.
הצג עוד

dorb   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מחברה טובה שיש לה טעם מעולה ולכן סמכנו מלכתחילה על ג'ן שהתגלה כלא רק צלם מוכשר אלא גם כאדם נעים, סבלני ומצחיק - חשוב ביותר כשצריך לקום להתארגן ב-05:00! המחיר הוגן, היה לנו כיף להצטלם על ידו (לא ברור מאליו) וכמעט שלא הרגשנו את ג'ן וידין (צלם החיזוק) במהלך החתונה, דבר שהיה מאוד חשוב לטובת חתונה זורמת וטבעית כמו שרצינו, ועדיין-קיבלנו כ-2700 תמונות יפהייפיות בתיקיות מסודרות על דיסקאון קי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up