כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אביב נווה - סיפורי צילום

אביב נווה - סיפורי צילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0543133454
93
99 מתוך 100
לפי 55 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לקח לנו זמן לבחור צלם סטילס. לאחר התלבטות ממושכת, פשוט ענינו על השאלה "איזה סגנון של תמונות נרצה לראות בעוד 10 שנים כשנסתכל על אלבום החתונה?" וככה בחרנו את אביב. אחרי שראינו כמה אלבומים שצילם, הבנו שמדובר באמן, שפשוט מתעד ולא מביים. שתופס רגעים כמו שהם ומוציא מהם יופי מיוחד, שמוצא זוויות צילום מיוחדות ומעל לכל משתלב באירוע כאילו היה אורח מן המניין. הנוכחות של אביב במהלך היום היתה נעימה וכיפית. ממש הרגשנו שיש איתנו חבר (לא חופר ולא מעיק). קיבלנו את התמונות תוך פחות מחודש, והן מדברות בעד עצמן, לא צריך מילים...
הצג עוד

Benny   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היה חשוב לנו שהנוכחות של הצלמים תשתלב ותלווה את האירוע באופן אורגני מבלי שתשתלט מדי. אביב ומאיה שהצטרפה אליו העניקו לנו בדיוק את החוויה הזו. בפשטות ורגישות, הם לכדו את האווירה ותפסו הרבה רגעים יפים ומרגשים, מבלי שנחוש בהם. התמונות יצאו קסומות, מדוייקות ועדינות. הם היו קשובים לרצונות שלנו, והרגשנו שהם שמחים ומתרגשים יחד איתנו. דרך התמונות זכינו לנכוח בחלקים נוספים מהאירוע, ולחוות אותו שוב.
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אביב צילם את האירוע שלנו והוא נהדר! תפס בצורה יחודית את כל הרגעים והגיע עם גישה סופר חיובית ואנרגתית. ממליצים לכולם!

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אביב צילם בשתי חתונות של חברים שלנו. כשרצינו לבחור צלם ומגנטים לאירוע, הסתכלנו על כל המגנטים שיש לנו על הקיר והתמונות היפות ביותר היו שלו. אביב מתוק ונעים, היה כיף לשוחח ולתאם לפני האירוע. השוס האמיתי היה ביום החתונה. אביב היה בול מה שהיינו צריכים. לא לוחץ, לא מביים, זורם. הוא בא להיות שם בשבילנו וזה הורגש בכל רגע. התוצרים יצאו וואו, המשפחות והחברים עפו על התמונות וגם על אביב ומאיה שצילמו יחד בחתונה. אביב מצלם רגעים אמיתיים והתמונות מרגשות ממש.
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל אביב הגענו אחרי 2 חתונות שהיינו אורחים בהם הוא צילם. הוא מגיע כל כולו עם אנרגיות מדהימות ועם לב ענק. בא לשמח ולשמוח, קליל כיף וזורם. וכמובן התמונות יצאו משגעעע. הוא מצלם טבעי, לא מהונדס ומתעד את הכיף כמו שהוא. אנחנו מרוצים בטירוף וממליצים מכל הלב.
הצג עוד

yifat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את אביב הכרנו כשצילם בחתונה של חברים וידענו שהוא הצלם שאנחנו רוצים לחתונה שלנו. הקשר איתו היה כל כך מהנה ונעים מה שגרם לנו ולאורחים להרגיש נינוחים ורגועים מול המצלמה. אביב מדהים והוא והצוות שלו תפסו רגעים יפים ומיוחדים ואנחנו ממש מודים להם על הזכרונות היפים מהחתונה שלנו.
הצג עוד

Itay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אביב מקסים! מעבר לעובדה שהתמונות מהאירוע יצאו מדהימוות, הוא הצליח להבין אותנו, לגרום לנו להרגיש בנוח ולתעד את האירוע בצורה מושלמת. בנוסף לתמונות אביב צילם גם את המגנטים באירוע ואנחנו סופר מרוצים מההחלטה הזאת! מומלץ מאוד! :)
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אביב נווה והצוות! אנשים פשוט מתוקים ומקצועיים! הרגשתי שנוספו לי עוד חברים מלווים ליום הזה. אני אחת שמובכת ממצלמות ובהתחלה שהם נכנסלו לבית להתארגנות נלחצתי ולא ידעתי איך להתנהל עם המצלמות מול הפרצוף שלי אבל הם ידעו איך להרגיע אותי והכול עבד חלק. התמונות יצאו מהממות ואני באמת ממליצה עליהם מכל הלב. הסגנון של אביב הוא לצלם את הדברים באופן טבעי ופחות לשחק ולעשות פוזות למצלמה אז זה באמת מיוחד ויצאו לנו תמונות מקסימות.
הצג עוד

gili.navon.rk   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אני לא יודעת אם יש דרך לתאר את החוויה שלנו עם אביב והצוות שלו. מהשיחה הראשונה שלנו, התחושה היתה שאנחנו בידיים הכי טובות. הוא הבין אותנו ואת הרצון שלנו ביום הזה. התמונות יצאו מדהימות כל כך כמו ציורים. הסרט הערוך, כמו סיפור. והכל בעדינות ובהתחשבות. לא מסתיר בחופה, לא מציק בסיטואציה. כל האורחים לאחר החתונה רק סיפרו לנו על חוויות שלהם עם אביב שהיה עם חיוך כל הערב. ומאיה הצלמת שבאה איתו - מדהימה. רקדה ושמחה. אנחנו מאוהבים
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
35 מתוך 100
הלוואי שיכולתי לכתוב פה המלצה. אביב באמת בן אדם מקסים. לצערי אנחנו מאד מאוכזבים מהתוצרים הסופיים שקיבלנו. בקצרה: הפער בין מה שסגרנו בחוזה (ומה שדיברנו עליו בעל פה) לבין מה שקיבלנו בסופו של דבר הוא גדול מדי. קיבלנו מעט מדי תוצרים, לא עולה בקנה אחד מול מה שדובר בינינו ומה שמקבלים בדרך כלל. הובטחו לנו דברים שבסופו של דבר לא קוימו ובתוצאה הסופית חסרים לנו המון חומרים של רגעים שהיו באותו יום שפשוט לא צולמו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up