כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גדי רביב

גדי רביב

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0546172606
94
99 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nency   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז אנחנו התחתנו חתונה רפורמית, חיפשנו המון, למצוא רב רפורמי הייתה משימה יותר קשה משחשבנו והסכומים שכל אחד דרש היו פשוט הזויים. לאחר חיפוש אחרון מצאנו את גדי מקיבוץ יגור, שהוא גם הרב הרפורמי של כרמיאל, עם גדי ביצענו 2 פגישות, היה לנו חשוב שהטקס יהיה כמו שהוא טקס חופה יהודי עם קצת שינויים שלנו, במהלך הפגישות בנינו איתו את כל מהלך הטקס, קיבלנו הסבר מעמיק על כל ברכה וכל שלב שמבצעים במהלך הטקס, גדי היה פתוח לרעיונות שלנו ועשה איתנו היכרות מעמיקה, החופה הייתה עניינית ומרגשת והרבה מזה בזכותו.
הצג עוד

Maor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו דרך הרבנות הרפורמית, התהליך עם גדי היה נעים וקליל, הוא הבין את הראש שלנו ואת סוג הטקס שרצינו. החופה הייתה מרגשת וקלילה והכי חשוב הייתה קצרה. מומלץ בחום!
הצג עוד

malkatzlil   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ידענו שאנחנו רוצים טקס חופה רפורמי ולא דרך הרבנות אבל לשמור על מבנה הטקס הקלאסי. גדי נפגש איתנו פעמיים לפני החתונה. בפעם הראשונה כדי להסביר לנו קצת על הטקס ולמען האמת מפגש זה גרם לנו להבין יותר לעומק את משמעות הטקס ועזר לנו להתחבר למעמד! במפגש השני גדי הקדיש זמן כדי להכיר כל אחד מאיתנו לעומק ולהבין בדיוק את מי הוא מחתן. לפני מעמד החופה, קיימנו טקס קטן עם המשפחה לחתימה עם הכתובה, גדי ריגש ואמר את הדברים הנכונים כדי ליצור אווירה נינוחה ומחברת בין כל המשתתפים לקראת החופה. החופה עצמה הייתה מדהימה ומרגשת! לא ארוכה מדי אך כללה גם את הפן האישי וממש הרגשנו שגדי מתרגש יחד איתנו ומכיר אותנו לעומק! לאורך כל החופה כל האורחים נשארו מרותקים והקשיבו לדבריו של גדי, דבר שלא קורה בכל חופה סטנדרטית. לאחר החופה האורחים לא הפסיקו להחמיא לטקס ואמרו שהרב היה מקסים ומדוייק! נהנו מאוד מכל הקשר עם גדי ומכל התנהלות האירוע איתו :)
הצג עוד

Julian   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רב מדהים, עשה לבנים התאומים שלנו טקס בר מצווה ברעננה הבנים התחברו לרוח הצעירה והקלילה שלו והרוח החדשנית שלו של שיחות איתם דרך סקייפ קהל האורחים שיבח את ניהול הטקס והשיתוף של כולם ממליצים מכל הלב חתימה טובה
הצג עוד

sjulby   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לתאר עד כמה גדי שינה לטובה את טקס החופה שלנו. בפגישה הראשונה הוא הסביר לנו את מהלך הטקס, את משמועותו. יצאנו למשם עם הרבה חומר למחשבה, מה שבסופו של דבר קירב אותנו מאוד לטקס, לכתיבת הכתובה והברכות. בפגישה השניה גדי רצה להכיר אותנו על מנת לחוש מי אנחנו, מה מתאים לנו. הוא פשוט פסיכולוג מעולה, עשה לנו טיפול זוגיות בלי ששמנו לב. ביום החתונה גדי הגיע ללא איחורים וללא טלפונים ותזכורות (וביום הזה הדבר האחרון שאתה רוצה זה פתאום לגלות שהרב מאחר). ערך טקס חתימה על הכתובה מרגש מאוד. והחופה - אין מה לתאר. היה יחסית קצר (עד כמה שניתן) אבל עם רבדים אישיים. כשנותנים לך הזדמנות להתבטאות, זה הופך טקס רגיל ומשעמם למשהו שאתה יוצר ואתה מתחבר עליו. כיום, אני מודה שרצה הגורל וגדי הוא זה שערך לנו טקס החופה. פשוט מקסים!!! טלפון של גדי רביב: 054-9195441
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up