כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אנבל בולוטוב

אנבל בולוטוב

שמלות כלה
טלפון:0526262734
95
99 מתוך 100
לפי 9 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגעתי אל אנבל המדהימה דרך חוות דעת של כלות אחרות והאמת הכל היה נכון, מהרגע שהגענו היא קיבלה אותנו בחום והסבירה כל מה שצריך לדעת על שמלות כלה ולמזלי יש לה גם מחירים סבבה ממש וקיבלתי שמלה שנתפרה במיוחד בשבילי, אנבל הייתה זמינה למדידות ולשינויים תוך כדי ועמדה בזמנים השמלה הקלאסית והמהממת (שקיבלתי עליה מלא מחמאות) הייתה אצלי שבוע לפני החתונה :) ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Iliya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאנבל בחיפוש באינטרנט. באתי למדוד שמלה וישר נדלקתי. השמלות אלגנטיות ועדינות. אנבל הייתה מקצועית ולבבית והתאימה לי 2 שמלות שישבו עליי בול. ממליצה בחום!
הצג עוד

yael   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שבאתי לסטודיו של אנבל, הרגשתי שאני במקום הנכון. החמימות, השירות האדיב, הבדים המהממים והעבודה המקצועית. אנבל תפרה לי את שמלת החלומות שרציתי! רומנטית ועדינה! קיבלתי כל כך הרבה מחמאות😍 היה לי כיף לבוא לכל מדידה. אני ממליצה בחום לכל מי שמחפשת שמלה רומנטית ומעצבת מוכשרת עם מחירים הוגנים 💐
הצג עוד

tali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אמרתי לאנבל שאני מחפשת משהו עדין. היא התסכלה עליי ואמרה: "חכי רגע, אני יודעת מה את רוצה", קמה והביאה לי שמלה , מדדתי אותה והיא הייתה פשוט בול! ללא תיקונים, ללא שינויים, בידיוק מה שרציתי: שמלה קלילה, נוחה ועדינה. תוך 10 דק' יצאתי עם חיוך ענק. ממליצה בחום!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אנבל הייתה מעולה. הדעתי אליה 3 חודשים לפני החתונה דרך חיפוש פשוט בגוגל "שמלות כלה רומנטיות" והמבחר של השמלות שלה באתר שבה אותי מיד. שמלות קלאסיות, עדינות, נוחות, פשוטות ויפות בלי יותר מידי רעש. בול מה שהתאים לי. קבעתי פגישה, הייתה לנו שעה וחצי שזה המון, היא נתנה לי למדוד כמה שמלות שרציתי (בדיוק כמו שראיתי באתר שלה)- עד שהגעתי לאחת, שידעתי שאתחתן בה. אנבל הייתה סבלנית, מקצועית, זריזה, זמינה, שירותית והכי חשוב - לא קורעת את הכיס!! השמלה במחיר סביר לגמרי. במדידה השנייה והאחרונה כבר לקחתי את השמלה והיא הייתה נוחה מאוד, גם בריקודים.
הצג עוד

julby000   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
באתי בגלל מחיר, נשארתי בגלל איכות ויחס. הגעתי לאנאבל אחרי סבב לא קטן של סלוני כלות ותופרות. ידעתי מה אני רוצה וללא שום בעיה מצאתי שפה משותפת עם אנאבל. השמלה נתפרה לפי בקשתי ובהתאם לדרישותיי. כל פגישות המדידה היו קצרות ומדוייקות (ללא דחיות או אי הבנות). היה מאוד קל ונוח לעבוד עם אנאבל ולא היה אף מקרה שהיא הבטיחה ולא קיימה. מאוד מקצועית ואחראית!!!
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לאנבל אחרי שקניתי שמלה שנהרסה בתיקון עם דמעות בעיינים ולחץ היסטרי!! אני מתחתנת בעוד חודש בדיוק. אנאבל הרגיעה אותי, ודאגה שאצא עם שמלה חדשה ויפה בדיוק כמו שרציתי. אני ממליצה בחום !!!!!! יחס אישי ומחיר הוגן ממש !!!!!!!!!!

shira_c   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אנבל הצילה אותי. אחרי שהזמנתי שמלת כלה בסטודיו אחר והתאכזבתי קשות, שבועיים וחצי לפני החתונה, בלילה, שלחתי לה אימייל. למחרת בבוקר היא חזרה אלי והזמינה אותי לבחור מתוך קולקצית השמלות הקיימות. הקולקציה מקסימה! שמלות פשוטות, רומנטיות, נסיכותיות. בדיוק מה שרציתי. אנבל עדינה ושלווה, קשובה לכל בקשה ונותנת הרגשה מעולה. ממליצה עליה בחום.
הצג עוד

sjulby   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אני הגעתי לאנבל אחרי סבבים רבים בסלוני כלות ותופרות פרטיות. מייד נקסמתי מהיחס האישי וגם מהמחיר שהיה פי 3-4 זול יותר משאר המקומות (כן, כן - אני ממש לא מגזימה). רציתי שמלה פשוטה, אך יפה ובעיקר נוחה. אנבל תפרה לי את השמלה מאפס לפי בקשות שלי עם נגיעות והמלצות של תופרת תוך זמן יחסית קצר (חודשיים). כל מדידה הייתה בזמן ללא עיכובים, דחיות או אי השלמות. השמלה הייתה מוכנה שבועיים לפני החתונה - ללא שום דאגות או לחצים מהצד שלי. והשמלה עצמה יצאה מושלמת. כל היום הסתובבתי בה ולא הרגשתי אותה. לא הייתי צריכה לא לסדר אותה, לא להרים / להוריד / לשחרר / להצר. כלום, כמו בגד גוף! מאוד מאוד מומלץ!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up