כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
איפור כלות ענבל בנצור

איפור כלות ענבל בנצור

איפור כלות
טלפון:0547464989
96
99 מתוך 100
לפי 148 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
היה מדהים , ענבל כל כך סבלנית, בדקה איתי הכל לפני והיה לה הכי חשוב לראות שאני מאושרת מהתוצאה הסופית ובמידה ולא נשנה גם עוד 100 פעמים ! אין עליה בעולם
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
את ענבל מצאתי אחרי שדחינו את החתונה מנובמבר למרץ.מהרגע הראשון הבנתי שמדובר במקצוענית ובאישה מדהימה, שהבינה בדיוק מה אני רוצה ואיך אפשר לתרגם את זה מדמיון למציאות. ביום החתומה ענבל הייתה מדויקת, מכילה, נעימה ומקסימה, ועשתה עבודה מדהימה, גרמה לי להרגיש הכי יפה שיש והכי בנוח שאפשר.
הצג עוד

Atalia   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
בזכות הנוכחות המהממת והאדירה של ענבל המושלמת והרגישה, הבוקר של היום המרגש בחיי היה כל כך נעים, כיף וזורם. ומגע היד המקצועי וכה קסום שלה, ואללי היא שד מוכשר ומבריק, גרם לי להרגיש גם כל כך מיוחדת ויפה וקורנת אבל גם כל כך אני- מחוברת לעצמי ומשוחררת. עד הרגע האחרון של החתונה. אני זכיתי שאין לתאר…. התאהבנו בה קשות- באישיות ובכישרון ❤️
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ענבל הייתה הבחירה המושלמת ליום שלי כלכך קשובה, נעימה ומקצועית בטירוף.עשתה לי שתי לוקים מהממים שגרמו לי להרגיש מדהים.לקחה את הויז'ן שהראתי לה והעלתה אותו בכמה רמות והתאימה אותו אליי בצורה מושלמת.
הצג עוד

noamshm   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
ענבל היא מה שצריך ביום הזה - אשת מקצוע מומחית בתחומה, נעימה ומשרה עלייך רוגע ואווירה מעולה.ענבל יצרה לוק איפור ושיער בול לפי הויז׳ן שלי, שהתאימו לאישיות שלי וגרמו לי להרגיש אני ולא כלה מוגזמת שאני לא מזהה

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כל היום היה כל-כך נעים, ענבל היתה לגמרי איתי והבינה מהר מאוד מה מתאים לי ומה לא. היה פשוט יום מושלם מלא בחיוכים! האיפור היה מושלם והשיער גם !!
הצג עוד

אורי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
ענבל מדהימה! הגעתי אליה דרך המלצה ומהרגע הראשון הרגשתי שאני בידיים טובות, לאורך כל הדרך היה מעולה, ביום עצמו ענבל הייתה סופר מקצועית, מכילה, נעימה והיה סופר סופר כיף!! לא הפסקתי לקבל מחמאות, האיפור והשיער נראו מדהים עד סוף האירוע ושום דבר לא זז!! הכי ממליצה בעולם!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
היה ככ נעים עם ענבל באותו היום, רוגע שלווה ובטחון

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ענבל מהממת, מוכשרת ברמות ולגמרי האדם שאתן רוצות לידכן ביום הזה :)ידעה להתאים לי בול את מה שרציתי בלי שהייתי צריכה להסביר יותר מידי, איפור עדין אבל עם נוכחות ושיער מושלם שהחזיק כל הערבהמלצה הכי חמה ומכל הלב!
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
בתור מאפרת חובבת בעצמי היה לי ממש קשה למצוא את המאפרת הנכונה. קיבלתי את המספר שלה מקרובת משפחה ואהבתי מאוד את העבודות של ענבל באינסטגרם. פגישת הכירות כבר התאהבתי בענבל, הרגשתי שאני יושבת עם חברה בבית קפה והכי הרגשתי איתה בנוח וסמכתי על כל מה שהיא הציעה לי. החתונה נדחתה בגלל המלחמה והייתה לנו אפשרות להתחתן או ברביעי או בחמישי אבל וויתרתי על יום חמישי כי ענבל לא הייתה פנויה. ידעתי שאני לא אצליח למצוא מאפרת אחרת שכל כך אתחבר אליה ואסמוך עליה. בהתארגנות עצמה ביום של החתונה , ענבל הייתה מקצועית כייפית ונעימה. רואים מהניסיון שלה שהיא יודעת לארגן את הלו"ז והיא עומדת בו. היא הכירה את כל הספקים והרגיש שהייתה זרימה טובה בינהם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up