כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קובי בלונים

קובי בלונים

בלונים
95
99 מתוך 100
לפי 59 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין אין אין אתה קובי היה חד משמעית גולת הכותרת לא יעזור כלום! הרים את כולם באוויר , בעיקר את דור בעלי עם הבלון בצורת קיפוד (בדיחה פרטית בין החברים) שהוא וכל החברים עפו על זה ברמות!! הכל היה כשרוני ממש ומדהים וכיף ברמה שאנשים התחילו לבוא לרחבה והתלהבו כמו ילדים קטנים!!! כי בתכלס מי לא אוהב בלונים? באמת אחד הספקים הכי טובים שהיו לנו באירוע!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
סגרנו עם קובי בגלל רמת העבודה, ההשקעה והתמורה למחיר שהיה סבבה לגמרי. התחתנו בגבעה והזמנו את קובי בלונים שיכניס אווירה שמחה וצבע לרחבה, האורחים התלהבו מאוד מהבלונים, היה שמח ומהמם! קובי עצמו לא יכל להגיע לאירוע בגלל סיבה רפואית וסגר איתנו שצח השותף שלו יגיע לחתונה. צח היה מדהים ומקסים והשקיע לנו ממש בבלונים בחתונה! הציון לא 100 כי ההתראה על כך שצח יגיע הייתה כמה ימים לפני החתונה, כשבעצם הוא יכל לעדכן אותנו הרבה לפני הזמן. מה שגרם לנו ללחץ לפני החתונה והעדפנו שהיה מודיע לנו קודם, והיינו מחליטים אם זה מתאים או לא.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קובי עשה שמח ברחבה, הכין מלא נוסעים וצמידים ועשה את הרחבה צבעונית ושמחה.
הצג עוד

אורי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קובי האלוף!! התחתנו ביום חמישי האחרון (29.8.2019) ועכשיו יושבים לסכם את האירוע. תקשיבו, מי שלא לוקח אומן בלונים מפספס!! ומי שלוקח אומן בלונים ולא לוקח את קובי בכלל מפספס!! הבן אדם לא רק בא עם בוכטה של כתרים וצורות מוכנים מראש, הוא אטרקציה בפני עצמה ברחבה! מייצר במקום כל מיני צורות משוגעות, מעסיק את הילדים, מייחד את הזוג ובעיקר מוסיף המון צבע ושמחה לרחבה. ללא ספק אחת האטרקציות אם לא ה-!
הצג עוד

Meirav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה מזל שקובי הגיע! חתונת שישי, אנשים אכלו, דיברו ורקדו מעט... ואז קובי הגיע וכולם הגיעו לרחבת הריקודים, הכל הפך להיות צבעוני ושמח. מבוגרים וילדים כאחד פשוט נהנו מהחוויה, פתאום כולם רוקדים ומשתוללים עם הבלונים. קובי עצמו אדם שמח, רגוע, שירותי מאוד! התייחס לכולם ולכל הבקשות בצורה נעימה. ממליצה לכולם, זה פשוט הרים את האירוע בכמה רמות!!!
הצג עוד

Orly   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קובי הוא אישיות ואיש מקצוע הכי מהמם שפגשנו!!! הוא קיבל אותנן בחיוך בקבלת פנים, הגיע בזמן כמתוכנן, עשה דגמים יחודיים של בלונים והרים את הרחבה בדיוק בטיימינג המושלם!!!! אין אחד מכל 500 האורחים שהיו לנו שלא החמיא, נהנה ושמח בזכות העבודה המושלמת שקובי עשה. מומלץ בחום ובאהבה רבה!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נקישה קטנה בגבי באמצע הריקודים בחתונה והסתובבתי לגלות שקובי הגיע, עם חיוך מפה לאוזן ושהחגיגה מתחילה! בשקט בשקט הוא הגניב אותי אל מאחורי הקלעים לראות את שלל הבלונים שהוא עומד להשליך אל הרחבה. ביקשנו בלון של בארט סימפסון עבור בן זוגי ובלון של נימו עבורי. קובי הצליח להפתיע אותנו ולהכין לאחותי (שחגגה יום הולדת בתאריך החתונה) כתר עם בלונים בסגנון חישוקי האולימפיאדה שהשאיר את כולם פעורי פה! קובי הכשרוני יודע להפוך חתונה לקרנבל בשלל צבעים, מלווה בצחוקים ובהתפעלויות מכישוריו. כולם הסתערו לקבל בלון וקובי אף נשאר על הרחבה והכין עוד שלל צורות שסיפקו את כל האורחים, אפילו את המבוגרים. קובי, היית הבחירה המושלמת לחתונתנו - הוספת כל כך הרבה צבע ואור והפכת את החתונה מאירוע רגיל - לבלתי נשכחת!!!
הצג עוד

lady1979   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קובי אתה פשוט אלוף!! חיפשנו אטרקציה מגניבה לרחבה ואז הגענו לקובי. קסם של בחור- חייכן ואנרגטי. ראינו את הבלונים שהוא מכין ופשוט ידענו שהוא זה שיעיף לנו את הרחבה. מהרגע שהוא הוציא את הבלונים האורחים היו פשוט בטירוף!! קטנים וגדולים!!לא מפסיקים לדבר על הבלונים. כל אורח יצא עם שלל הביתה ואנחנו מקבלים פידבקים מטורפים. מומלץ בחום. תודה קובי!!! ❤❤
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אז אחרי שהתאוששנו מהחתונה שלנו שהתקיימה ביום שלישי ב-20.3.18, חשוב לנו מאוד לפרגן לקובי בלונים שקישט את רחבת הריקודים שלנו במיטב בלונים בצורות שונות ומגוונות כגון בעלי חיים, פרחים, קרנבלים ועוד. לאחר מכן קובי נשאר ברחבה והכין לאורחים בלונים. קובי אף הרקיד את האורחים, עשה לנו לימבו מבלונים ולב מבלונים ששימש לצילומים. הבלונים גרמו לקרנבל גדול ברחבת הריקודים ומעבר לכך קובי פשוט מקסים, אדיב ושירותי!!!!! מומלץ מומלץ מומלץ!!!!
הצג עוד

noi. B   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת- ואוווו! קובי המקסים עשה לנו אחלה של ערב, מהרגע שהבלונים התחילו להתעופף על הרחבה, הקהל השתגע משמחה! קובי מקצוען ומוכשר בטירוף וזה ניכר על הרחבה, סבלני וקשוב לכולם ולא פחות חשוב- מסביר פנים וחייכן!!!! ועוד משהו.. אין דבר שהוא לא יודע להכין.. 😊 פשוט מוכשר!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up