כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עדי רודיק

עדי רודיק

איפור כלות
טלפון:
94
97 מתוך 100
לפי 30 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Iris   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אני כל כך שמחה שבחרתי בעדי, הרגשתי נהדר עם האיפור והשיער שהיא עשתה לי, הגעתי אליה כמו דף חלק בלי לדעת מה אני באמת רוצה והיא הסתכלה עלי וידעה להתאים לי בול את מה שנכון עבורי. מעבר לכך שהיא מקסימה והיה כיף להעביר איתה את כל הבוקר, היא גם סופר מקצועית, השיער והאיפור החזיקו במצב מעולה עד סוף הערב, וכמעט שלא הייתי צריכה אפילו לגעת בערכת טאץ' אפ שהשאירה לי, רק חידשתי את השפתון איזה פעמיים. מומלץ מאוד!
הצג עוד

Hani   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר שראיתי כלה שאופרה על ידי עדי ביקשתי את הטלפון שלה. מהפגישת היכרות עדי היתה זמינה לכל שאלה, התלבטות ובקשה. עדי סופר מקצועית, מביאה את כל הציוד איתה עם מלא אופציות לבחירה. ביום של החתונה בוקר שלם איתה היה רגוע, נעים וכייפי. והתוצאה היתה מדהימה! האיםור והתסרוקת החזיקו כל הערב!! וכולם החמיאו!
הצג עוד

Ravit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לעדי הגעתי עקב המלצה של חברה, ובהחלט היה שווה. עדי מקצוענית, משקיעה ומרגישים שעושה הכל באהבה תוך נתינה ענקית. כבר בפגישת ההכרות לה הקדישה 3 שעות, וכלה בשיחות ובתכתובות לפני החתונה, בה שיתפתי אותה בהתלבטויות שונות, עדי גילתה מקצועיות, חדות והקפדה על הדברים הקטנים.
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין לי מילים לתאר עד כמה אני שמחה על הבחירה בעדי. מהשיחה הראשונה איתה, הרגשתי כל כך טוב עם זה שהיא תהא המאפרת והמסרקת שלי ביום החתונה. הסבירה לי הכל בסבלנות ובנעימות, והרגיעה אותי מהחששות שלי. הגעתי אליה לאיפור ושיער ניסיון חצי שנה לפני מועד החתונה, ויש שיגידו שזה לא חכם כי הרבה יכול להשתנות עד אז- אבל אני הייתי בטוחה בתחושות הבטן שלי מהרגע הראשון וכל כך שמחתי לגלות שצדקתי. מה שאהבתי במיוחד היה שלפגישת הניסיון הגעתי עם ויז'ן לתסרוקת מסויימת ולמרות שזרמה עם הרצון שלי- גם ידעה לנסות דברים אחרים שחשבה שיתאימו כדי שאהיה בטוחה בבחירה שלי. היא גם ייעצה לגבי הסגנון והניראות. ליום החתונה עדי הגיעה עם כאלה אנרגיות טובות (דבר שמאוד חשוב ביום ההתארגנות..) , עבדה בכזו מקצועיות וסבלנות, צחקה איתנו, הייתה ממש חלק מהשמחה ומהכייף. ספגה את השיגעונות שלי, ועשתה עבודה פשוט מושלמת. התסרוקת שעיצבה אותה בכזה דיוק יצאה אפילו הרבה יותר יפה ממה שדמיינתי. עדי ידעה להתאים גם את הפרחים לשזירה בשיער, ושלא נדבר על האיפור. עשתה אותו כל כך עדין וכל כך בטוב טעם בדיוק כמו שרציתי, וכמו שאמרתי לה אחרי החתונה- אני לא מבינה בשביל מה היא מחלקת ערכות טאץ' אפ! לא הייתי צריכה שום טאץ' אפ, כי האיפור לא זז מילימטר כל הערב. הכל נשאר מושלם, גם בחום ובלחות , הרגשתי כ"כ טבעת ונינוחה . כולם לא הפסיקו להחמיא לי על המראה , והיא פשוט שדרגה את המראה הטבעי שלי בכזו עדינות ואלגנטיות. חשוב לי לציין ששלחתי לעדי תמונות שלי בדגש על האיפור והשיער בארבע לפנות בוקר- כדי להראות לה עד כמה נשארתי בדיוק כמו שיצאתי לצילומים אחר הצהריים. עדי איפרה גם את אמא שלי, שהייתה מרוצה מאוד. עדי, היא באמת מספר אחת. אני מאחלת לכל כלה לצאת מושלמת תחת ידיי הזהב שלה
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור בחורה שלא ממש מתאפרת ביום יום היה חשוב לי מאוד למצוא מישהי שתדע לגרום לי להרגיש טוב ועצמי. כשראיתי את העבודות של עדי ישר התאהבתי בסגנון הטבעי והיפה שלה. עדי ידעה ליזום ולהציע דברים יפהפיים וגם לשאול ולזרום עם הרעיונות שלי, כשהיא ראתה שאני לא אוהבת משהו או לא שלמה איתו היא ניסתה להבין ולשנות ולא עזבה עד שהרגשתי יפה ומרוצה מהתוצאה. ביום החתונה היא היתה מקסימה, והביאה לי קיט לתיקונים שחוץ מהשפתון לא באמת השתמשתי בו - כי כל האיפור והשיער היו במקום כל האירוע! (ורקדנו מלא!) וכבונוס קיבלתי מלא מחמאות על השיער והאיפור :)
הצג עוד

Liora   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אל עדי רודיק הגעתי דרך כלות אורבניות כאשר חיפשתי מאפרת שתדע גם לעצב לי את השיער. קבעתי עם עדי פגישת ניסיון ויצאתי מהפגישה בעננים. עדי הייתה כל כך מקסימה, מבינה עניין, מלאת ניסיון והכי חשוב סבלנית. ניסתה כל מיני תסרוקות עד שמצאנו את מה שהכי אהבתי, ובאיפור היא ישר קלטה מה אני רוצה ותוך ניסיון אחד כבר החלטנו. עדי הייתה מאוד קשובה ושאלה הרבה שאלות מכוונות כדי שאהיה הכי מרוצה שאפשר. אני אומנם לא מבינה גדולה באיפור אבל החומרים שאיתם עדי עבדה היו מאוד עמידים וקלים על הפנים, הרגשתי שהכל היה מאוד איכותי. ביום החתונה עדי הגיעה בזמן וישר התחילה לעבוד, תחילה על השיער ואז על האיפור. אני ממש רוצה לציין לטובה לא רק את המחיר האטרקטיבי והנוח שעדי מציעה, אלא גם את הטעם הטוב שיש לעדי, היא ידעה בדיוק מה יחמיא לי ושמה הכל במידה הנכונה. בגלל שיש לי שיער יחסית עבה, החלטנו שלא להוסיף תוספות שיער בפגישת ניסיון אך ביום של החתונה בגלל הלחות והחום, עדי החליטה להציע לי כן להוסיף כדי שהתסרוקת תישמר כמה שיותר זמן לאורך האירוע, ועל אף שקצת חששתי בהתחלה מהכובד של תוספות השיער ובגלל שאף פעם לא שמתי תוספות, אני חייבת לציין שבכלל לא הרגשתי אותן! עדי הוסיפה בדיוק את הכמות שצריך, וזה אכן התברר כהחלטה מוצלחת, כי התסרוקת אכן החזיקה הרבה מאוד זמן. הרגשתי ממש יפה בזכותה והכל היה פשוט ללא רבב. מאפרת ומעצבת שיער בחסד, גם מקסימה וגם מקצועית. אומנם בתמונה פחות רואים את האיפור אבל מאמינה שמהסתכלות קצרה בעבודות של עדי אתן כבר תבינו על מה אני מדברת. ממליצה עליה בחום רב!
הצג עוד

sapir.kal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עדי היא המאפרת הראשונה והיחידה שפגשתי. חיפשתי מאפרת ומסרקת בסגנון טבעי אך כן מודגש. ראיתי את העבודות שלה בפייסבוק ובאינסטגרם וידעתי שזה בדיוק מה שאני מחפשת! בניסיון הגעתי אל עדי הביתה, היא הייתה נחמדה וחייכנית וכשהיא התחילה לעבוד קלטתי שמדובר במקצוענית אמיתית, לפי כמה תמונות שהראתי לה היא איפרה אותי וסידרה לי את השיער בול לטעמי! סגרתי איתה במקום וחיכיתי כבר לחתונה. ביום החתונה עדי הגיעה עם אנרגיות גבוהות, היה כיף להתחיל איתה את היום! הרגשתי שיש על מי לסמוך ואני יכולה להיות שקטה. האיפור והשיער יצא מהמם! בדיוק כמו שרציתי, קיבלתי המון המון המון מחמאות! אני מסתכלת על התמונות ומרגישה שהיא פשוט עשתה אותי הכי יפה שיש :)) ממליצה עליה מכל הלב!
הצג עוד

איה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עדי רודיק תודה גדולה.. בדיוק כמו שראיתי בתיק העבודות שלך - כך גם אני היתי ביום החתונה שלנו - טבעית, במראה קלאסי, עם הדגשים הנכונים. הרגשתי כל כך בנוח ועם זאת מיוחדת ויפה, אהבתי ממש גם תוך כדי וגם בתמונות שאחרי...החמיאו בלי הפסקה. והכי היה כיף לשמוע שהתסרוקת והאיפור זה ממש אני.. לא יכלתי לבקש טוב יותר. הכל החזיק את הקפיצות וההתרגשות. דאגת למאפרת ומעצבת נוספת עבור אחיותיי ואמא שלי - הילה לובר המהממת - והיית סופר מקצועית ורגועה. ממליצה בחום באהבה
הצג עוד

רוני ושחר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
עדי רודיק המהממת ! אין ספק שהיא אחת הבחירות המוצלחות שלי ! עוד מפגישת הנסיון עדי נתנה לי הרגשה שיש לי על מי לסמוך. היא מהר מאד הבינה את הראש שלי ואיזה סגנון איפור ושיער אני רוצה. מאירועים קודמים בהם איפרו אותי תמיד לא אהבתי את הסגנון ותמיד הרגשתי כבדה בתוך תחפושת, אבל עם הכישרון של עדי והדיוק הרגשתי ביום חתונתי הכי נינוחה, קלילה וממש כמו נסיכה מהאגדות רק בלי מסיכות :) ביום החתונה עדי הגיעה אלי למלון בו התארגנתי מלאת אנרגיות חיוביות ועם חיוך ענקי שמילא אותי ואת כל שאר האנשים שהיו איתי שם. היה לחברות שלי, משפחתי ולי בוקר כייפי ורגוע והמון ממנו בזכות הרוגע שעדי משרה. עדי הגיעה עם שלל גדול של קישוטי שיער אך למרות המבחר הייתי נעולה מאד על פרחים. עדי בלי לחשוב פעמיים מיד לקחה את הפרחים שהיו ושזרה לי במקום את הזר המושלם שאותו שלבה בתסרוקת והרגשתי כמו פייה מהאגדות, המחמאות במהלך האירוע ועד עכשיו לא מפסיקות להגיע. לא יכולתי לבקש לעצמי מישהי יותר קשובה וסבלנית לסרק ולאפר אותי ביום חתונתי ! ממליצה בחום !!!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
לעדי הגעתי אחרי קריאת המלצות פה באתר, הסתכלתי על העבודות שלה והתאהבתי מיד :) חיפשתי משהו עדין ועדי ענתה בדיוק על מה שרציתי!! מהניסיון שהיה ממש כיפי ושהחלטתי באותו רגע שאני סוגרת ועד יום החתונה שבו עדי הייתה הכי מהממת בעולם ונתנה לי להרגיש רגועה, העברנו באמת יום של כיף ביחד, היא לגמרי עשתה את האוירה! והתוצאה... אני שבוע וחצי אחרי ופשוט לא מפסיקים להחמיא על איך שהייתי נראית, החלטנו ביום האירוע לשנות את מה שקבענו בניסיון שיתאים יותר לשמלה, הרגשתי שאני בידיים טובות וסמכתי על עדי לגמרי, ובאמת התוצאה יצאה מושלמת, הכי טובה שיכולתי לבקש! הכל החזיק עד 3 בבוקר ולא זז! תודה תודה תודה!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up