כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

dj יניב פרחי
95
99 מתוך 100
לפי 57 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hoshen   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
יניב ושגיא צמד מדהים!! עושים אווירה שמחה, דואגים להרים את הרחבה והוכיחו את עצמם כבחירה הטובה ביותר שעשינו! כולם היו בעננים, הם לא שכחו שום דבר שביקשנו ופשוט עשו את זה בגדול. תודה לכם שהייתם הבחירה המדויקת עבורנו והוצאתם אותנו מרוצים ומאושרים עד הגג!
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מהפגישה עם יניב שבה באמת הבנו שיניב בוודאות יהיה הדי-ג'יי בחתונה שלנו.היתה לנו חתונת שישי צהריים וזה ידוע שאם בוחרים בחתונת שישי צהריים צריך להרים אקסטרה את האוירה...יניב עשה לנו את החתונה הכי שמחה, הכי מרימה והכי שווה שיש!!!! הוא פשוט הקשיב בפגישה לתיאור חתונת החלומות שלנו והגשים לנו את החלום בצורה הכי מושלמת שיכולה להיות.אין אורח שלא התקשר אחרי החתונה לומר שהיתה לנו חתונה כל כך שמחה ועם אנרגיות מטורפות.בקיצור יניב הוא נשמה אחת גדולה וזו המלצה חמה חמה חמה מהלב.
הצג עוד

מורין כהן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
יניבוס ניגן לנו בחתונה ועשה הכי שמח בעולם בתקופת הקורונה ניגן לאחותי בחתונה ומאז הכל היסטוריה לכל אירוע זה ברור שזה רק הוא
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה מהשיחות טלפון ידענו שאנחנו עם יניב אין מקצועי כזה עזר לי לערוך שיר שרציתי לסלואו אין אין דברים כאלה בעולם! תעשו טובה ותסגרו איתו עפנו באוויר !!!

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמאלה אין לי מאיפה להתחיל בכלל,יניב דייגי בחסד עליון איזה אווירה איזה כיף ושמח הרחבה תמיד הייתה מלאה בזכותו דייגי מטורף ובן אדם מדהים!!! מומלץ עשר אלף פעם!!!
הצג עוד

ערן וגלית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז קיבלתי המלצה מחברה מהעבודה שיניב ניגן בחתונה שלה, והלכתי על זה. כבר מהפגישה הראשונה עם יניב ראינו שאנחנו באותו הראש, הוא היה ממש פתוח והחלטנו שאנחנו סומכים עליו במהלך הארוע שזו ההחלטה הכי טובה שעשינו.
הצג עוד

Ronen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
יניב היה קשוב לנו לאורך כל הדרך. היו לנו בחירות לא שגרתיות של שירים שבדר"כ מנגנים פחות בחתונות והוא הצליח להוציא את המיטב מהבחירות שלנו וגרם לרחבת הריקודים להתמלא. קיבלנו מחמאות רבות על המוזיקה.
הצג עוד

asaf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ווואוו וואוו וואו. היינו בחתונה שיניב פשוט החזיק את הרחבה בצורה מדהימה ולא היה לנו ספק שניקח אותו שנתחתן (ועוד לא היינו מאורסים). שלוש שנים אחרי לא רק שהיה טירוף ומדהים, קלט את הקהל, עשה את מה שהוא יודע לעשות בצורה הכי טובה שיש ומעל המצופה, הוא היה הכי מדהים בעולם ואכפתי, עם סבלנות ורגישות חוויה מדהימה ממליצים עליו . מקצוען ופשוט בן אדם אדיר ועם לב זהב!
הצג עוד

אביה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את ההמלצה על יניב קיבלנו מחבר, שגם אצלו יניב תיקלט בחתונה. לא יודעת, משיחת טלפון אחת עשיתי -V שדיג׳יי לחתונה כבר יש לנו. אבל עזבו את החיבור שהיה בהתחלה, במהלך החתונה, לא הפסיקו לגשת אליי האורחים ולצרוח לי באוזן מי זה, מאיפה הבאתי אותו, וכמה כיף היה להם!!!😍 גם היום, שבוע אחרי החתונה מזכירים את יניב כשמדברים על החתונה שלנו יניב, אוהבים אותך זה כל מה שביקשנו❤️
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
יניב היה איתנו מהרגע הראשון. קיבלנו עליו המלצה מהמשפחה והתרשמו מהמקצועיות שלו מאוד ומהחיבור האישי איתנו. התקופה הזו גרמה לנו להכיר אותו מעבר להיותו דיג'יי מעולה, אלא בן אדם אדיב, אנושי ותומך. הוא עודד אותנו והרים לנו את המורל בימי אי ודאות. עברנו את התקופה הקשה הזאת יחד איתו ובכל רגע ורגע הוא החזיק אותנו באמונה שהאירוע יתקיים בצורה החלומית שקיווינו. וכך באמת היה אירוע מושלם, שמח ומרים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up