כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מסי מגנטים

מסי מגנטים

מגנטים
טלפון:0503888999
95
99 מתוך 100
לפי 21 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Paz   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יוסי ומאור אלופי האלופים! תודה לכם האיכות המעולה על היחס האישי ועל החיבור המידי! אתם מדהימים והמגנטים משגעים! מומלץ מומלץ מומלץ
הצג עוד

Kesem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
למסי הגענו דרך המשפחה, וכמובן שזו הייתה בחירה מוצלחת! כל מגנט מושלם! הצלמים מקצועיים בטירוף! כל תמונה מקצועית ויפייפיה, אין אורח שהם פספסו, יצרו לנו זכרונות מתוקים להרבה מאוד שנים!

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
את מסי מגנטים פגשתי הרבה לפני שתכננו את החתונה שלנו. זה היה במסיבה של העבודה והמגנטים יצאו פשוט טוב! תאורה נכונה, קומפוזיציות טובות והשירות היה פשוט על רמה. כשהבנו שאנחנו צריכים לחפש צלמי מגנטים לא היססתי לרגע ודאגתי שניקח את השירות שלהם ליום חתונתנו. האיש קשר שאיתו ניהלתי את כל התהליך היה בחור בשם יוסי שהתגלה כאיש מקסים וסבלני מאוד. על כל שאלה שהיתה הוא שמח לענות, אם זה היה לעצב בעצמי את המסגרת של המגנט הוא הסביר בסבלנות רבה מה צריך לעשות, כדי שהמגנט ייצא בצורה הטובה ביותר ואכן כך היה. הדבר העיקרי שבאמת מבדיל את מסי מגנטים מאחרים זה הסוגי למינציות שהציעו לנו שכללו במחיר. למינציה מבריקה, תלת מימד, כסופה ועוד. כולם פשוט התלהבו! סופסופ משהו חדש! כל הערב הם נתנו עבודה והתעקשו לא לפספס את התמונה המושלמת. תודה רבה לכם!
הצג עוד

maayanbilu   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
את מאור פגשנו ב"חצר נצר" כשבאנו להתרשם מהאולם. כשהגיע הזמן קבענו פגישה וכבר באותה פגישה היה לנו ברור שאפשר להפסיק לחפש ומצאנו את ספק המגנטים שלנו. מאור עשה רושם של בחור מקצועי וכנה. האורחים שלנו היו מרוצים מהמגנטים ואמרו שמאור היה מאוד נחמד ונעים. התמונות יצאו מושלמות!!! מעבר לאיכות המעולה של המגנטים, רואים שמדובר בעין מקצועית! מאור נשאר איתנו אחרי החופה ועשה לנו כמה תמונות ממש יפות, אותן קיבלנו אחר כך בהגדלות. תודה רבה (: דניאל ומעיין
הצג עוד

adushi2   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
תותחים. היה לי מגנט על המקרר שנראה ממש טוב מלפני 3 שנים ולכן ישר פניתי למאור ממסי מגנטים. ההתנהלות מולם הייתה מקצועית, הגיעו בזמן, פרגנו במגנטים מכל הלב, והכי חשוב-איכות. המגנטים פשוט איכותיים,מניסיון.
הצג עוד

ilanaboya   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אחת הבחירות הכי טובות שלנו בחתונה היו ספקי המגנטים - את יוסי ומאור הכרנו לראשונה בחתונה של משפחה והתאהבנו ישר - עוד לפני שראינו את המגנטים התאהבנו במארו הצלם שהיה חביב ואדיב, דאג שהתמונות יצאו מושלמות והיה עם הרבה סבלנות. אחר כך כשראינו את המגנטים ראינו את המקצועיות של הצילום ושל איכות המגנטים. כשחיפשנו מגנטים לחתונה שלנו לא הייתה התלבטות, מסי מגנטים הם הבחירה הנכונה. מאור הגיע עד אלינו הביתה, הראה לנו את כל האופציות שיש למגנטים ובאותו רגע סגרנו איתו. מגנטים יצאו בשפע, ככמות האנשים המצולמים כך גם כמות המגנטים, יש עם נצנצים וזוהרים ותלת מימד.... הם הביאו אביזרים לצילומים ברחבה ודאגו לחלק את המגנטים גם למבוגרים יותר שלא קמו לקחת אותם בעצמם.. בקיצור מסי מגנטים הבחירה המושלמת!!!!
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה גדולה ליוסי ומאור המקסימים!! את המגנטים של מסי ראיתי על המקרר מאירוע שנערך לפני כארבע שנים. נדהמתי שהמגנטים עדיין נראו כאילו צולמו אתמול!! מהשיחה איתם מיד הבנתי שמדובר באנשים רציניים עם אנרגיות טובות שבאו לשמח ולגרום לקהל להרגיש במיטבו. במהלך האירוע, שניהם התנהלו בנינוחות ושלווה, ענו בסבלנות רבה לבקשותיהם של האורחים והוציאו מגנטים מהממים במגוון סוגים- נוצצים, מבריקים, זוהרים, מגנטים על קאפה. בנוסף, הם הביאו איתם גאג'טים ממש מגניבים לתמונות (לוחית רישוי עם התאריך שלנו, מסגרת זהב) מה שגרם להתלהבות רבה בקרב האורחים. ללא ספק הם שידרגו לנו את האירוע ואפילו השאירו לנו אלבום מזכרת עם התמונות שלנו, מעבר להגדלות שקיבלנו. נציין גם שיום לפני האירוע, יוסי עבד שעות רבות כדי להכין לנו מסגרת מהממת לתמונות, העיקר שנהיה מרוצים! וכל זה במחיר מעולה לכל הדעות!!! תודה רבה לכם!!!
הצג עוד

shirts   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
תודה גדולה למאור וליוסי שצילמו את האירוע שלנו בצורה מקצועית, רגועה ונעימה - והתוצאות מצוינות בהתאם. ממליצים בכל לב! משפחת שיר.

דניאל דנינו   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום על מסי מגנטים! הצלמים הגיעו בזמן באנרגיות טובות! בתוספת של כל מיני גאג׳אטים לתמונות.. זרמו עם הקהל והאיכות של התמונות מדהימה! נשארנו עם מזכרות יפות איכותיות וכייפיות! תודה ענקיתתתתת! דניאל ואמיל דנינו
הצג עוד

מלכה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מסי מגנטים עשו לנו את האירוע. הם באו ונתנו עבודה הרבה מעבר למה שציפינו והרבה מעבר למה שקיבלנו מאחרים באירועים קודמים שערכנו, וכל זאת במחיר מעולה. בסבלנות נענו לבקשות חוזרות ונשנות של האורחים. הפיקו מספר רב של מגנטים לכל דורש בחיוך ובסבר פנים יפות. הביאו גימיקים של שלטים שעימם האורחים שמחו להצטלם. והדפיסו את המגנטים על דפים מיוחדים מאוד. אין ספק שמסי מגנטים שידרגו לנו את האירוע והשאירו לנו דיסק עם זכרונות יפים. מומלצים בחום!! מלכה קוזלובסקי,אלקנה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up