כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Swis Fm - יורם סוויסה

Swis Fm - יורם סוויסה

תקליטנים
טלפון:0527799664
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dolev   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
יורם סוויסה האגדי דיג'יי מס' 1 בארץ!!! איזה דיג'יי אדיר! מרים את האירוע לגבהים מטורפים. כל האירועים שלנו לקחנו את יורם סוויסה וכמו תמיד אף פעם לא מאכזב. אוהבים אותך ותודה על הכל .

inbar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים! חד משמעית - DJ מספר 1, שנותן את הלב והנשמה! כל האורחים לא מפסיקים לדבר על עמיאד, וללא ספק הוא עשה לנו את בחתונה! תודה רבה עמיאד!!!!!!!!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
יורם הענק ! אין מילים לתאר את האיש הזה . זה הדיגי שאתם רוצים בחתונה שלכפ סמכו עליי! כיפי,זורם,מקפיץ את כל האורחים שלכם,פשוט תותח!!! בגלל הקשרים שלו אפילו הצליח לארגן לי שיר של אחד האומנים המובילים בביצוע ספיישל פור מי!
הצג עוד

רועי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את עמיאד פגשנו במקרה באירוע שהיינו והוא הופיע, אחרי 5 דקות ברחבה הבנו שהוא יהיה הדיג׳יי בחתונה שלנו. עמיאד נתן שואו מטורף, מהרגע שעלה ועד האפטר פרטי, השילוב של המוזיקה יחד עם ההופעה החיה עם הגיטרה חשמלית היה מושלם. עמיאד היה זמין לכל אורך הדרך לבקשות שלנו ולדרך שבה רצינו שהרחבה תיראה. אין ספק שנמליץ עליו בכל מקום.
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
היה מדהים, כולם קפצו ורקדו ושאלו מי הדי ג'יי
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קבענו פגישה עם יורם והוא הציע לנו את עמיאד כדיג'י, הראה לנו סרטונים וכבר אז הבנו כמה שעמיאד דיגי מטורף וסגרנו אותו לחתונה! בפגישת תיאום מוזיקה הבנו שיש על מי לסמוך ומדובר בדיגי מטורף שאוהב את מה שעושה ויודע לעשות את זה הכי טוב שיש - אני אישית הייתי רגועה וסמכתי על עמיאד בעיניים עצומות. ובאמת ביום החתונה הוא לא אכזב, היה מטורף מהרגע הראשון! אנשים לא הפסיקו להחמיא ולומר לנו כמה שהדיגי מטורף - גם במהלך האירוע!! וגם לאחריו !!!! עמיאד עלה עם 2 מופעים - גם מופע גיטרות מטורף שאנשים אהבו ממש וגם תקלט עם פלטה ניידת ברחבה. נהננו מאוד ואנחנו הכי ממליצים שיש - ברור לנו שנפגוש אותו באירועים נוספים במשפחה ושזה לא נגמר כאן:)
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה על דיג'י עמיאד! הגענו לפגישה נדלקנו על הוויב שלו והיחס החם שלו ושל הצוות וישר סגרנו. אהבה ממבט ראשון מה שנקרא. ואז הגיעה החתונה והוא פשוט הוכיח לנו כמה טוב שסגרנו איתנו!!! עמיאד העיף את הגג של האולם עם מוזיקה מדהימה ואווירה מטורפת! הוא ידע לקרוא את הקהל ולהשאיר אותו ערני כל הערב! שלא נדבר על הסולו גיטרות שלו שפשוט העיףףף את כולם! בקיצור אין מושלם ממנו והוא הראשון שנסגור איתו באירועים הבאים בעזרת השם!
הצג עוד

Odel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל משתי החתונות של אחיות שלי , עמיעד השאיר חותם וזיכרון מושלם ! אז ידעתי מההתחלה שביום שאתחתן אבחר בו וכך היה ..
הצג עוד

Liran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מזה שבזמן שחיפשנו תקליטן, אמרתי לאשתי היקרה שאני אשמח שיורם יהיה התקליטן שלנו בחתונה. לאחר הפגישה עם יורם התותח, היינו כבר שנינו בטוחים שהוא הבחירה הכי טובה. ולשמחתנו, כמו שציפינו, הוא היה אש כהרגלו, עשה לנו את החופה והריקודים בחתונה באופן מקצועי ונהדר, הקפיץ את האורחים שלנו עם פלייליסט לפנים ואפילו בסוף הערב השלים לנו מניין לשבע ברכות..😊 בשורה התחתונה- הבחירה הנכונה והטובה ביותר שיכולנו לבקש!😉✌
הצג עוד

Victoria   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עמיאד תותח ומקצועי ברמות מטורפות, הקפיץ את כל הרחבה כהוגן 👌🏽 קיבלנו מלא תגובות מטורפות מהאורחים על המוסיקה כולם נהנו צעירים ומבוגרים כאחד! אחת הבחירות המצוינות שעשינו באירוע הזה, מי שלא סוגר איתו מפסיד ובגדול!

להמשך גלישה באתר
up