כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

וודנס Wedness
94
100 מתוך 100
לפי 31 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ברצוננו להמליץ המלצה חמה על חברת וודנס wedness ועל שרון המדהימה מוודנס. את וודנס גילינו במקרה בחיפוש אקראי ברשת כשחיפשנו אולם. אחרי פגישה אחת עם שרון הבנו שזה זה. שרון המקסימה והמדהימה ליוותה והנחתה אותנו לאורך כל התהליך, החל מבחירת האולם והספקים, ייעוץ והכוונה בכל דבר, גם דברים שלא הייתה מחוייבת אליהם כמו החינה והשבת חתן. שרון דאגה לאורך כל התקופה לכוון לייעץ להרגיע ולתת עצות נכונות. שרון ממש עשתה לנו סדר בכל הבלאגן שנקרא הכנות לחתונה וגם דאגה לנו למחירים טובים ולכוח מיקוח טוב מול הספקים. גם כשהחלטנו ללכת על צוות צילום שאינו מרשימת הספקים ה"רשמית" של ודנס שרון זרמה איתנו והייתה בקשר עם הצוות ודאגה שהכל יעבוד היטב ביום החתונה. שרון גם כחלק מהחבילה של וודנס התאימה לסיון איפור שיער מיוחד המתאים לבעלות שיער מתולתל ובזכותה זכינו להכיר את מתי רזניק המדהימה (שעליה המלצנו גם בנפרד). בחרנו גם לקחת את שרון כמפיקה בפועל של האירוע בערב החתונה ואנו חייבים לציין, שזו ההחלטה הכי טובה והכי חשובה שלקחנו בכל האירוע. שרון המהממת, עזרה סייעה תמכה וטיפלה בכל הבעיות והקשיים שצצו תוך כדי ואפשרה לנו להתרכז בדבר אחד בחתונה עצמה ולהנות מהרגע. שרון וחברת וודנס המשיכו וממשיכים לתמוך לכוון ולסייע גם לאחר החתונה, סייעו לנו להתמודד עם קשיים שצצו לאחר החתונה ועדיין נמצאים כאן בשבילנו. ממליצים מאוד לכל מי שרוצה חתונה מדהימה בראש שקט עם שירות פגז ומחירים נהדרים, לפנות אל שרון וחברת וודנס.
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ביום חמישי, 23.2 באולם נסיה שבצומת ראם, את האולם ואת כל הספקים החשובים - איפור ושער, צילום, דיג'יי, והזמנות - סגרנו באמצעות וודנס חברה לאירגון והפקה חתונות Wedness. בשיחה מקרית בטלפון במהלך חיפוש האולם המושלם, מצאתי את שרון שהייתה הדבר שהציל אותי בארגון החתונה ועשתה לי סדר בבלאגן, הקשיבה לכל החפירות והתאימה את הספקים המושלמים לאירוע שהיה עשיר ומיוחד מאוד! ובמחיר משתלם ביותר... חשוב לציין שוודנס ושרון זמינים גם חודשים אחרי, ועל כל שטות שקשורה לחתונה הם על המשמר בשביל לסגור את כל הפינות :)
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
לוודנס הגענו דרך זוג חברים שהתחתנו שבועיים לפנינו ולכן עזרנו אחד לשני הרבה בהכנות ובהמלצות על ספקים. ההחלטה לארגן חתונה דרך וודנס הייתה ההחלטה הכי טובה שעשינו בדרך לארוע המיוחד שלנו. שרון קיבלה אותנו בחמימות ולאורך כל הדרך קיבלנו שרות מדהים ומקצועי. קיבלנו רשימה מצומצמת (אך משובחת) של ספקים וזה ממש עזר לנו לא ללכת לאיבוד בתוך התעשיה הענקית של החתונות. בסופו של דבר בחרנו דיג'יי, צלם, איפור וגן ארועים והכל כחלק מהחבילה של וודנס ואחד אחד הספקים היו מעולים! מקצועיים ואדיבים! שבועיים לפני החתונה נכנסנו לחרדות שאנחנו לא מצליחים להגיע למינימום האורחים שהתחייבנו אליו. עשינו הערכה שנגיע במקסימום ל80 איש פחות מהמינימום. זה המון! ואז פנינו לשרון ומייד בלי לשאול יותר מדיי שאלות היא טיפלה בעניין וסגרה עם הגן ארועים התחייבות לפחות אורחים. זה לא משהו שקורה.. אף פעם..! שרון שיחקה אותה בגדול ולאורך כל הדרך ליוותה אותה בהנאה והרגיעה כשהיה צריך ותמיד הייתה זמינה לכל שאלה או בקשה. אין בכלל מה להתלבט- חתונה תארגנו יחד עם וודנס!! היחס היפה שאנחנו קיבלנו זה גם היחס שמקבלים הספקים שעובדים עם וודנס. לנו היה ממש חשוב לשאול ספק ספק האם הוא מרוצה מוודנס כי לנו היה חשוב שהספקים שלנו יהנו בארוע ויתנו את כל מה שהם יכולים כדי שייצא ארוע מושלם ואכן כך היה!! אז תודה לוודנס ולשרון בפרט. היה תענוג לעבוד יחד.
הצג עוד

אילנה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
בחרנו להתחתן תוך מספר חודשים ולכן חשבנו שאנחנו זקוקים למישהו שמכיר את עולם החתונות. שמענו על וודנס דרך אתרי האינטרנט והחלטנו להגיע לפגישה. נפגשנו עם שרון והיא גרמה לנו להרגיש בנוח ולהבין שהיא שולטת בהכל. לאחר שיחה קצרה זה הרגיש כאילו היא מבינה אותנו ויודעת בדיוק איזה אירוע היינו רוצים. באותו השבוע שרון כבר שלחה אותנו לבדוק גני אירועים. אף אחד מהם לא התאים לנו לגמרי אך שרון מיד התייגסה וחשבה על רעיונות נוספים. כלל הספקים ששרון שלחה אותנו אליהם התגלו כמקצועיים ביותר וסגרנו עם כל אחד מהם לאחר פגישה אחת. מעבר לכך שרון הייתה זמינה בשבילנו כל הזמן, לכל שאלה ותהייה. שרון נשארה אופטימית למרות הלחצים שאנחנו חווינו וידעה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר ודאגה להעביר לנו את הביטחון הזה. שרון חסכה מאיתנו את ההתמקחות מול הספקים והשאירה לנו את החלקים הכיפיים ביותר.
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים שיוכלו לתאר את היחס החם של שרון המדהימה שתמיד הייתה זמינה לכל שאלה, גחמה, תלונה, הערה והרגעת מפלס הלחץ ככל שיום האירוע התקרב. לא קל בימינו לסמוך על ספקים אבל מהרגע הראשון היה חיבור מקסים והרגשתי שיש כתף חמה להישען עליה. האירוע שלנו היה לא פחות ממושלם, נהנינו מכל רגע ובחיים לא היינו מגיעים למקום בעצמנו. התחתנו באולמי נסיה בצומת ראם, מקום מקסים שאני ממליצה עליו מכל הלב. תודה לכם שרון ובועז המדהימים מכל הלב :)
הצג עוד

Gila   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגענו לוודנס דרך זוג חברים שהגיע דרך זוג חברים ואין ספק שאת ההמלצה שלנו יש להם. שרון עברה איתנו את הדרך באמת מההתחלה ועד הסוף, עזרה בכל שלב, ייעצה, תמכה ותמיד הייתה שם ואין ספק שלפני אירוע כזה גדול, אתה צריך מישהו שמבין את התחום כמו שוודנס מבינים. תמיד קיבלו את פנינו בחיוך, תמיד הבינו ומצאו פתרון לכל שאלה ובקשה שלנו. בקיצור, שרון ו-וודנס, תודה רבה על הכל!! :)
הצג עוד

שירן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אנשי חברת וודנס, אין לי מושג איך אתם עושים את זה!!! החיים שלנו הפכו להרבה יותר קלים בזכותכם, והתפנינו לדברים אחרים אז נתחיל מההתחלה.. בשבוע שחזרנו מארה"ב מאורסים ועייפים, במשך 3 ימים ראינו 8 אולמות, רגע אחד מתלהבים מאחד ורגע לאחריו שוללים את כולם הרגשנו מיואשים וחסרי אונים. ביום שני אחה"צ ירדן (אישי האהוב) אמר לי שיש לנו פגישה בשעה 20:00 בערב בחברה שנקראת וודנס עם בחורה בשם עדי. מיואשת משבוע לפניכן, אמרתי יאללה בוא ננסה.. באיחור קל של חצי שעה, 20:30 בערב אחרי יום עבודה ארוך ומתיש, נכנסו בדלת ומיד קפצה עלינו עדי, בחורה חייכנית, מלאת אנרגיות, מוטיבציה ותעוזה חיבקה, נישקה, הציעה כוסות מים ומיד נגשנו לשבת על יד שולחנה. באותו הבוקר שקבעו את הפגישה, היא שאלה את ירדן שאלות מכווינות ומיד החלה במלאכה. כשהגענו היו מוכנות 5 הצעות מחיר מול אולמות שונים בשלל תחומים: מראה, סגנון, אזורים. עדי הסבירה מה כוללת החבילה של וודנס ומה המשמעות של כל דבר. היא כנראה הדביקה אותנו באנרגיות שלה, כי מיד חזרנו לאווירה של ארגון החתונה. קבענו ללכת להיפגש באולמות, ביקשנו ממנה לנסות לברר באולם אחר שאנחנו רוצים ועוד לפני שהתהליך התחיל, ידענו שאת וודנס אנחנו לא עוזבים. עוד לפני שהתהליך נגמר, התחלנו לפזר המלצות לכל עבר, חברים ומשפחה, רק תלכו ותראו איזה חברה מדהימה. (זוג חברים אחד כבר הלך, חסרים עוד שניים לגן עדן ;P ) מספק לספק עדי נגנה על התהליך, כעבור שבועיים עד שלושה (בערך) הכל היה מאחורינו (אולם, צלמים, איפור שיער, ודיג'י) את ההזמנות השארנו לרגע האחרון. לצערי עדי עזבה את החברה, אבל אל דאגה, שרון עדיין בסביבה. מי זאת שרון? במהלך המפגשים עם עדי, הכרנו את שרון בחורה חייכנית, אנרגטית, עם ים מוטיבציות ואכפתיות (או שענייני החתונות מרגשים את כולם כל יום מחדש, או שהם מדביקים אחד את השני באווירה) שוחחנו איתה רבות, שיתפנו בהתלבטויות וקיבלנו ים המלצות (רב, מקווה וכו' שלא קשורים לחבילה של וודנס). שרון השתלטה בקלות על מה שנשאר לארגן והיתה זמינה בכל שעה! שרון ועדי אתן מהממות!!! תודה על הכל!!! אנחנו עדיין בשוק מהקלות שהדברים קרו!!! הכרתם לנו ספקים מדהימים, שהתאימו לנו באופי, בקו מחשבה ובדרישות שלנו מבחינה מקצועית. מקווים שההמלצות שלנו בע"פ ובכתב ישפיעו וישלחו אליכם עוד אנשים. נשיקות וחיבוקים חמים!
הצג עוד

nofar.win   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לוודנס ממש בטעות וסקפטים מאוד לגבי התהליך אבל הפגישה עם שרון עזרה לנו להחליט שזו הדרך. קודם כול הגן - שרק דרכה הכרנו ומיד סגרנו תאריך ולאחר מכן מהר מאוד הצלחנו לסגור ספקים לחתונה לאחר ששרון צימצמה לנו את הרשימה הארוכה לשניים - שלושה ספקים שבטוח יתאימו לנו לאופי ובאמת כך היה. שרון תמכה לאורך כול הדרך ועזרה עם כול הלוגיסטיקה המתישה ומעל הכול - תמיד ידעה להגיד מילה טובה במקום הנכון. וודנס זה אחלה פתרון לזוגות שרוצים קצת סדר באוקיינוס של ספקים.
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לוודנס דרך חברים, ההתקשרות שלנו הייתה מול שרון שעזרה לנו בכל דבר שהיינו צריכים, קיבלנו יחס אישי מצוין, זמינות בכל רגע, תשובה לכל שאלה ועזרה עם כל החלטה, עם העזרה של שרון המקסימה סגרנו את כל האירוע בשבוע וחצי! כן כן, זה בדיוק מה שזה נשמע, היו לנו את כל הספקים לאירוע תוך 10 ימים. וודנס זהו הפתרון המושלם לכך, מי שקצת מבין איך הם עובדים מבין שזה מצב של WIN WIN, פשוט שירות מושלם! לא צריך להסתובב חודשים ולריב עם כל ספק על מחירים וודנס סוגרים את הפינה הזו בשבילכם ובמחירים שגם דן חסכן לא תמיד יוכל לסדר לכם. לסיכום - מומלץ בחום!
הצג עוד

יוליה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו ל-Wedness בעקבות המלצה של חברה. קיבלנו טיפול אישי לכל אורך הדרך משרון, שהייתה פשוט מקסימה, אדיבה, חברותית מאוד, ועזרה לנו בכל התהליך – החל מהצעת ספקים שלדעתה יתאימו לאופי ולטעם האישי שלנו, דרך ליווי אישי (גם בשעות לא שגרתיות, גם כשדברים טיפה לא הסתדרו כמו שתכננו) וכלה בעזרה בהוזלת המחירים וקבלת ספק חדש שהיה חשוב לנו לעבוד איתו, אפילו שלא היה בהסכם שלהם (שיער ואיפור). לכל אורך הדרך שרון נתנה לנו את השירות הכי טוב שיש, והפכה לנו את כל התהליך להרבה יותר קל, פשוט, ולא פחות חשוב – זול. תודה רבה לשרון ול-Wedness, אנחנו ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up