כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אוהד אליאסי צלם
92
99 מתוך 100
לפי 41 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
20 מתוך 100
ממש לא ממליצה. הוא ידע לבקש את הכסף בזמן אבל לספק את הסרטים רק לאחר תחנונים .... ובאווירה לא נעימה. עדיף לא להתעסק
הצג עוד

Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואוו את אוהד הכרנו דרך הצלם נועם סלח , הוא המליץ לנו על אוהד בתור צלם וידאו ופשוט זרמנו אותו ואין ספק שזו ההחלטה הכי טובה שיכלנו לעשות, כבר לפניי האירוע התייעצתי עם אוהד לגביי כל מיני דברים והוא נתן את התשובות הכי אמיתיות שיש ונתן הרגשה בטוחה. ביום האירוע זו הייתה הפעם הראשונה שפגשתי את אוהד , ופשוט היה לי מדהים לבלות איתו את כל היום!שהמשיך עד למפגש עם עמרי והוא גרם לנו להעביר את הצילומים באוירה מדהימה! מעבר להיותו צלם מקצועי ותותח( להיות צלם וידאו אחד באירוע של 500 אנשים שרובם צעירים זה לא פשוט בכלל!)הוא גם בן אדם מדהים, מצחיק, רגוע . תודה על תיעוד מושלם ! לינוי ועמרי 29.5.18 אריא
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה על אוהד ולמזלנו בחרנו בו!! אוהד ליווה אותנו כל הערב, כל בקשה כל דבר פנינו אליו ונעננו בשימחה! למרות שאני ובעלי שני טיפוסים ששונאים להצתלם שלא נדבר על פוזות למצלמה הוא גרם לנו להרגיש נוח ואחלה כשהתצלמנו! בחירת צלם היא בין הדברים הכי חשובים ועיקריים באירוע, אז אם חשוב לך שיהיה צלם איכותי באירוע שיתעד את כל הרגעים המאושרים שאת חווה תבחרי בו! אני ממליצה!! טל ושמואל
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את אוהד הכרנו דרך הצלם לירון בוזגלו. חוץ משיחת טלפון 1 נפגשנו רק בחתונה האמת שהיינו רגועים, משהו אמר לנו שיהיה מדהים! אוהד הגיע ביום החונה להתארגנות לא לחץ יותר מידי גרם לרוגע לאורך כל היום היה כייפי ומצחיק וממש ממש מקצועי! קיבלנו את ההילייטס וצפינו בו לפחות 4 פעמים ברצץ ואז את הסרט חתונה והיה מושלם! שמחים שהכרנו אותך!
הצג עוד

Sofi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
את אוהד הכיר לנו הצלם נועם סלח. פגשתי אותו לראשונה ביום החתונה, שזה כשלעצמו דבר מלחיץ- אך ממבט אחד בפניו החמות והמחבקות- הבנתי כמה אני שמחה על השידוך שנעשה בינינו!! אוהד שידר לאורך כל הדרך רוגע, בטחון, אהבה עצומה למה שהוא עושה, רצון ונכונות לשמח אותנו ולהשאיר לנו מזכרת מושלמת! מהרגע הראשון ומהחיוך הראשון שלו- ידענו שאנו בידיים טובות!! נוצר חיבור מעולה, שהיה מעבר לחיבור של זוג ונותן שירות. הרגשנו כל כך טבעיים ונינוחים לידו לאורך כל יום החתונה, ואין חשוב מזה!! הסרטים של החתונה (ארוך וקצר)- מקסימים! הרגעים הכי שמחים שלנו, לצד האנשים הכי יקרים לנו- תועדו באופן מקצועי ומצליחים להעביר את כל הרגשות והתחושות שחווינו בערב ההוא- דרך המסך. שמחים על הבחירה!! גם יותר מחצי שנה אחרי..
הצג עוד

סו וטל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עכשיו שקיבלנו את הוידוא של החתונה רוצים להמליץ על אוהד המושלם!!!! כבר מהשיחת טלפון איתו קיבלתנו תחושה שאנחנו בידים טובות. במהלך היום היה זורם כיף עם יחס מדהים. הוא מקצועי ברמה מטורפת היה כל כך כיף לראות את הוידוא ולהזכר. תודה אוהד! שמחים שבחרנו בך
הצג עוד

גיתית ומייקל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אוהד אליאסי (האלוף) היה הצלם שלנו בחתונה שנערכה בתאריך 22.11.2017. אין לנו מספיק מילים טובות בכדי לתאר את חווית הצילום ביום מיוחד זה. מהרגע הראשון הרגשנו שמצאנו את הצלם הנכון. אוהד בעל מקצוע נדיר ובכלל איש הגון, ישר, מקצועני ביותר ואיכפתי. התמונות הגיעו כפי שסוכם ברמה גבוהה ביותר ואנו בטוחים שעוד נהיה איתו בקשר לאירועים הבאים!!! ממליצים בחום רב לכל אירוע !!!! תותח אמיתי ואיש יקר!!! ישר כוח!
הצג עוד

נופר ואבירן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו לאוהד אני ובעלי מהרגע הראשון נשמע אדם מדהים עם שירות אדיב ואמין, נהננו לעבוד איתו ולצידו, אדם מצחיק ומוכשר !!! התמונות מדהימות, קיבלנו המון מחמאות ונשאר איתנו עד שהמוזיקה כבתה. מומלץ בלב שלם !!
הצג עוד

Naor   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אוהד היה צלם הוידאו בחתונה שלנו וההתנהלות שלו היתה מדהימה! הכל נעשה באורך רוח, בחיוך ובסבלנות! יום הצילומים עבר בכיף ועם הרבה בדיחות! קליפ ה"היילייט" והוידאו של החתונה היו ערוכים יפה ונשארה לנו אחלה מזכרת! ממליצים.

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב24.8.17, אוהד המקסים תיעד את היום המרגש שלנו בוידאו בצורה מושלמת. נתן תחושה קלילה וכייפית לאורך כל היום ונהננו איתו ברמות :) פשוט מוכשר ויצירתי! בנוסף התוצר שקיבלנו היה מדהים וענה על כל הציפיות שלנו !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up