כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ינשוף | Yanshoof

ינשוף | Yanshoof

תקליטנים
טלפון:0523354265
96
99 מתוך 100
לפי 168 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עוז   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
תום רר הינשוףאחד הדיגיים המרימים והחזקים שאתם יכולים לבקש לאירוע שלכם. מקצועי ביותר. ליווה אותנו לאורך כל הדרך מבחירת שיר חופה, סגנון מוזיקה באירוע ובקבלת פנים, נתן לנו יחס אישי ועזר לנו לשחרר ולהינות מהאירוע עד הסוף. קיבלנו מלא תגובות מחברים שעפו מהאנרגיות והמוזיקה בחתונה שלנו.אין ספק הבחירה הכי טובה שעשינו.
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
ואו טום יצר לנו את המסיבה הכי טובה שהיינו בה בחיים!!!! עם אנרגיה מטורפת והרמות משוגעות, הרחבה לא התרוקנה אפילו לא לרגע והוא חגג איתנו כמו אורח קרוב מאוד. היה הכי מקצועי, קשוב, מרים, נעים, תמורה למחיר מדהימה.
הצג עוד

יהושע   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
תום היקר, די-ג׳יי מהנשמה, מקצוען עולם ופשוט לא הפסיק להרים את הרחבה!!! כל כך קלט את הוויב ובתור זוג דתי הבין בדיוק מה צריך לנגן ובאיזה שלב, וכחלק מההכנות ערך שיעורי בית לזקק בדיוק את הוייב שמחפשיםמהרגע הראשון נתן לנו תחושה של זמינות, אכפתיות, התגמש בתאריכים של הפגישות בגלל המילואים ובכלל משהו בביישנות שלו והקסם שמפיץ עומדת בניגוד כל כך לאווירת השמחה שהוא הפיץ ודווקא ניגוד זה הרשים אותנו יותר מהכל. בקיצור, לכו תסגרו איתו, פשוט לא תתחרטו
הצג עוד

Mike   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
היה קליק עם טום מההתחלה. מדובר באדם סחבק ברמות שמבין עניין במגוון רחב של ז'אנרים.
הצג עוד

Joseph   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
We had an amazing wedding party with DJ Tom Rer. He really knows how to read the crowd and create an awesome atmosphere. We had two diverse groups of Israelis and Americans at the party, and he managed to play music that everyone loved. The party went on until the late hours of the night, and the energy never dropped. If you’re looking for a DJ who can adapt to any crowd and keep the party going, Tom is your guy!
הצג עוד

matan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחד ויחיד.מהשיחה הראשונה כבר הרגשנו את הוויב של תום, דרך הפגישה שם הוא התאים לנו בכפפה את המוזיקה שרצינו בחתונה ועד האירוע עצמו שם הוא שבר את הרחבה!כל האורחים החמיאו לנו בלי סוף על תום, הוא ידע להחזיק את הרחבה למשך כל הלילה ולדאוג שכל הקהל לא ירצה ללכת הביתה.למי שמחפש די ג'יי שירים את האירוע לרמה אחרת, אין ספק שתום רר הוא האחד.
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
טום מביא איתו וייבים ואווירה מטורפים, יש לו נוכחות שאי אפשר לפספס והוא הרים לנו כל החתונה וגם בפגישות לפניי😉 הוא מקצוען, ידע לשלב בצורה מושלמת בין הבקשות שלנו לסגנון הייחודי שלו, הרגשנו שאנחנו יכולים לסמוך על הבחירות שלו בעיניים עצומות והאורחים עפו ברמות. ממליצים והיינו בוחרים בו שוב ללא ספק!!
הצג עוד

אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
טום הוא מקצוען ברמות שלא ניתן לתאר והוא משלב את זה עם אווירה חברית, נעימה ושעושה טוב על הלב!הוא ליווה אותנו מהרגע הראשון ועזר לנו עם כל שאלה ובקשה וידע איך להטמיע את הבקשות במהלך האירוע בצורה מושלמת.המסיבה לאחר החופה לא הייתה אותו דבר בלעדיו! הוא הרים את המקום ואנחנו לא עזבנו את הרחבה במשך שעות מרוב הנאה!אנחנו שמחים להמליץ על טום בלב שלם לכל חתונה ואירוע!תקבלו גם דיג'יי מקצוען וגם תהנו מהתהליך עם אחלה בן אדם!
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכי טוב שיכלנו לחלום עליו!! תותח במקצועיות ובשירות. כל מי ששמענו שיש לו אירוע ישר המלצנו בלי לחשוב ובאמת הבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות כבעלי אירוע!!!!
הצג עוד

דור   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
מדהים! תומר זה משהו ברמה אחרת לעשות פלייליסט כל אחד יכול אבל להבין את הקהל בלייב ברמה כזאת זה כבר משהו אחרהתחתנו ביורדי הסירה תל אביב ב22/06 ולתומר היה חלק ענק בשמחה שלנו תודה רבה רבה רבה ממליץ בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up