כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
LIMOS
65
69 מתוך 100
לפי 8 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Doron   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
החוויה שלנו הייתה פשוט נוראית! הוזמנו מספר נהגים למספר יעדים להוביל את אורחינו בלילה החשוב מכל. נסגר לו"ז מפורט מול החברה כדי שאנחנו ואורחינו נוכל ליהנות בראש שקט במהלך האירוע. בפועל הנהגים הפעילו מניפולציות זולות וניסו לגרום לאורחינו לצאת מהאולם בשעה מוקדמת ממה שסגרנו מול החברה. נאלצנו לצאת ולהתווכח איתם, בשיא האירוע, ולבזבז זמן ואנרגיות כל כך יקרים רק כדי שיקיימו מולנו את מה שהובטח מבעוד מועד. בתור חתן להתעסק עם דבר כזה היה פשוט נורא! גם התהליך לאחר האירוע מול החברה היה בלתי נסבל. סירבו לפצות אותנו על עגמת הנפש הנוראה ולא לקחו אחריות.
הצג עוד

sagivby   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חברה רצינית מאד ואכפתית מאד. כבר מהשיחה הראשונה ידעתי שאני אוכל לסמוך עליהם שאני אקבל שירות ברמה גבוהה ואין לי סיבה לחשוש. אכן כך הדבר ביום החתונה הכל טיקטק והאוטובוסים הגיעו בזמן למקום שנקבע להם. החברים סיפרו שהנהגים היו מדהימים ושירותיים תודה רבה!!!!!
הצג עוד

dinakorenstein   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
לרחנו הסעה לחברים שלנו מתל אביב לאולם בנס ציונה. החברה הייתה נעימה, יעילה ונוחה מאוד, גם מבחינת מחיר וגם בשירות מעולה. נתנו גמישות בנקודות איסוף, שינויים של הרגע האחרון ושעת יציאה. מומלצים מאוד!
הצג עוד

דנה ג   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
נהנינו מלימוז לכל אורך הדרך - מהמענה המהיר למייל הצעת המחיר, השירות המקצועי והנעים מול הנציגים הטלפונים ועד לעובדה שהכל תקתק ביום החתונה מבלי שהיינו צריכים להתעסק בהסעות ביום העמוס גם כך הזה. החברים מספרים שהנהגים הגיעו בזמן, שההסעות היו נקיות ושחווית הנסיעה הייתה טובה. מה צריך יותר מזה...ממליצים בחום רב.
הצג עוד

yamit.roy   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
השירות היה מעולה. קיבלנו נהג בשם נעים שהיה אדיב מאוד, לא קטנוני ועזר בכל מה שרק יכל!ֿ ממליץ בחום
הצג עוד

שחר1   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
20 מתוך 100
מאוד קיוויתי שלא אצטרך לכתוב כזאת חוות דעת, אבל לצערי הרב התאכזבנו מאוד מאוד משירותי ההסעות של לימוס. הזמנו מהם שתי הסעות, אחת מרמת גן לחדרה ואחת מחיפה לחדרה. ההסעה מרמת גן הגיעה למקום הלא נכון, אומנם באשמתי (הייתי מאוד לחוצה ויום לפני ביקשו ממני לשנות את המיקום ושכחתי לעדכן את הנהג) אבל השינוי היה של בערך קילומטר וחצי. אחרי פרצופים ווויכוחים של הנהג עם נציגת החברים בהסעה הוא הסכים לבוא, וכשהגיע לאירוע עשק מאבא שלי עוד כמה מאות שקלים על השינוי בכתובת, בחוצפתו הרבה ומעבר למה שנקבע בכתב (אבא שלי היה עם הרבה מזומן והוא מאוד לארג' כשהוא מתרגש, כמובן שזה לא מתקבל על הדעת!!) ההסעה מחיפה הייתה העניין הגדול- היא פשוט לא הגיעה!!!! הנהג החליט שלא מתאים לו להגיע ולא הודיע. החברים עמדו וחיכו לנהג שלא בא. אז כשסוף סוף החברים הצליחו לתפוס את החברה הם אמרו שנישלח את כולם במוניות והם ישלימו את ההפרש ממה שאנחנו היינו אמורים לשלם. אני מצטערת אבל על כזאת עוגמת נפש לדעתי אנחנו לא היינו צריכים לשלם כלום, פשוט חוצפה. בהחלט לא ממליצה לקחת את שירותיה של החברה הזו. מה גם שהם בהחלט לא זולים!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
40 מתוך 100
בשורה התחתונה - הנהג היה מקסים והם עשו את העבודה, אבל הדרך לשם לא היתה קלה. היחס של איש הקשר היה אגרסיבי ולא נעים, היינו לא רגועים לגבי מספר דברים ולצערנו לא קיבלנו מענה, דבר שגרם לנו להתעסק בנושא גם ביום החתונה. כן חשוב לנו להדגיש שבסופו של דבר הכל היה אחלה, אבל זה כבר בזכות הנהג ולא בזכות איש הקשר.
הצג עוד

orsuess   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
השם הנוסף הוא "כאן על הכביש". הגעתי דרך האינטרנט וקיבלתי הצעה זולה ושירות מצויין. לא חשבתי יותר מדי והזמנתי (לאחר שביררתי וזה באמת היה מחיר מאוד זול). הכל היה מעולה, עצרו בדרך למי שהיה צריך וקיבלנו תמורה מצויינת למחיר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up