כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
לי חן שירותי אירועים

לי חן שירותי אירועים

אטרקציות וגימיקים לאירועים
טלפון:0504700418
95
99 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ela   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לי חן אירועים, זיון מנדל. זה היה החלום של בן זוגי, קיר דונאטס. זיון הגיע עם קיר ענק, צבעוני ופרווה. כולם טעמו ואהבו בטירוף, הופתעו שזה פרווה ולא חלבי. (לזיון יש תעודת כשרות אז זה מעולה)
הצג עוד

אושי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עם זיון סגרנו יומיים לפני החתונה אחרי שעשיתי הרבה השוואות על קיר דונאט שרצינו לחתונה ואני כל כךךך שמחה שמצאתי אותו זיון הוא אדם כל כך נחמד ומקצועי הגיע הרבה לפני הזמן כדי לארגן את הקיר ולדאוג שהכל יהיה מסודר כמו שצריך שמר לנו מראש דונאטס בקופסא בצד כדי שנוכל לזלול ולהנות אחרי החתונה ואכן, אכלנו יום ויומיים אחרי והיה לנו כל כך טעים כל כך יפה וצבעוני באמת שזיון דאג שהכל יהיה מושלם ולכן מגיע לו אינספור מחמאות ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז ה"רומן" שלנו היה ממש ממש ממש קצר.. סגרנו עם זיוון שבוע לפני האירוע. התחתנו בחנוכה וחשבנו מה אנחנו יכולים לעשות על מנת שיהיה משהו שייתן קצת התייחסות לחג. החלטנו לחפש חברה שתספק לנו דונאטסים לאירוע. דיברנו עם כמה חברות אבל המדהים מכולם היה זיוון. מהרגע הראשון שדיברנו הוא נתן לנו את השירות הכי מדהים שרק אפשר לבקש. זיוון היה אדיב מאוד בטלפון ונתן לנו תחושה של אנרגיות טובות. באירוע עצמו זיוון הגיע בזמן והיה מדהים ושירותי. והקיר דונאטס?? פשוט וואוווו!!! צבעוני ועשיר, נראה מעולה, והטעם.. פשוט וואוו!!! בקיצור, מומלץ מאוד!! לכל אטרקציה שמחפשים.
הצג עוד

Michael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל נתחיל בבן אדם עצמו- זיוון היה הפתעה מדהימה מההתחלה- פגשנו אדם שכלכך אוהב לעשות את מה שהוא עושה ביום יום שלו- לא פרנסה מבחינתנו, רואים כמה יש לו אנרגיה, כמה הוא שמח להיות חלק מהשמחה של אנשים, לא היה קטע שהוא מנסה לעשות משא ומתן- באנרגיה טובה ובשמחה הוא מפנק ומפנק, מתאים הכל לסגנון- היה לנו חתונה באוגוסט- הביא לנו שייקים קרים לקבלת הפנים, הביא ארטיקים לרחבה. התאים הכל לסגנון, הפירות הוגשו בצורה יפה וטרי וטעים. אנשים התלהבו בטירוף, מרוב שאהבנו את הדונאטס בקושי נגעו בקינוחים של האולם, זה שונה אחר.
הצג עוד

shulmanshahar17   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הזמנו מחברת לי חן וזיוון את הקיר דונאטס בצבעים של דגל ארה"ב וזיגוגים של כוכבים, כי תאריך החתונה היה ביום העצמאות של ארה"ב. זיוון היה בין הספקים הראשונים שהתייצבו בארוע בבוקר מאורגן עם הקיר וכל הדונאטסים. הקיר היה מרשים מאד, וגרף התלהבות רבה מקרב האורחים. הוא נתן אפקט עיצובי לקונספט ארה"ב ששילבנו בחתונה + טעים ממש!! הדונאטסים היו תוספת טעימה והתחסלו תוך חצי שעה, והרגשנו שלא הוספנו גימיק בשביל הגימיק, אלא תוספת עיצובית-קולינרית נחמדה שזה מה שרצינו. זיוון איש נעים, קשוב, והיה כיף להתנהל מולו. מומלץ מאד!
הצג עוד

גלית גוטמן (בר-אילן)   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ברצוני להודות ולהמליץ בחום על לי חן ארועים שמנוהל ע"י זיוון מנדל, שמעבר להיותו מקצועי,דייקן ויסודי, הוא אדם מקסים שמשרה אוירה טובה ורוגע. פשוט כיף לעבוד איתו. הכל ברמה גבוהה ובכיף. מאד מומלץ!
הצג עוד

אור רודרמן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
רעיון קטן שדרוג גדול. אהבנו את הבר מבחר גדול של מוצרים שרות אמין
הצג עוד

נעמה אור   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
תודה רבה על אירוע מושלם עלו והצליחו
הצג עוד

Miki   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אני רוצה לספר לכם על החוויה שלי מ״לי חן שירותי ארועים״ ובמיוחד מול זיוון מנדל התחתנתי בתחילת מרץ וזיוון נתן לי שירותי אטרקציות מעולים👌די ג׳י אדיר שעשה לי את החתונה הכי שמחה בעולם!מגנטים בלוני סבון וזוהרים שעשו רק שמח וטוב😀😀 אז שוב אני רוצה להודות לזיוון מנדל ולצוות הנדיר שלו על שירות חם אדיב מקצועי ופשוט כיפי ממליץ בחום לכולם!!
הצג עוד

Tair   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
שכרנו את שירותיו של זיוון המקסים מחברת 'לי חן שירותי אירועים' לערב חתונתנו בחודש מאי 2015. את זיוון הכרנו בכנס מתחתנים וכבר אז ידענו שהוא ייקח חלק באירוע המשמח של חיינו, בחור חיובי, חם, בעל אנרגיות טובות שעושה את עבודתו מכל הלב והנשמה! החבילה שרכשנו כללה בר מתוקים מלא כל טוב עם מפל שוקולד, פלטות מרשימות וטעימות של פירות אקזוטיים וקוקטיילים מגניבים מפירות. כל הטוב הזה הוזרם לרחבה במשך כל הערב כדי שאף אורח לא יפספס את האטרקציה (= בנוסף זיוון (שנכח באירוע ודאג שהכל יהיה מושלם) פינק אותנו באטקרציות לרחבה בניהן בלוני אורז, סטיקלייטים וכו'. קיבלנו פידבקים מעולים מאורחינו ומחברת ההפקה של האולם שאף לקחו את פרטיו של זיוון על מנת להמליץ עליו למתחתנים הבאים. מודים על שירות איכותי ומדהים וממליצים בחום!! קובי ותאיר
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up