כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שגיב לייקינד פילמס - Sagiv Leykind Films

שגיב לייקינד פילמס - Sagiv Leykind Films

צלמי וידאו
טלפון:0548102758
95
99 מתוך 100
לפי 22 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shelly   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
ממליצה מכל הלב!! שגיב מקסים ומקצועי, היה לנו יום סופר כיפי איתו ביחד לאורך הצילומים ובאירוע, המזכרת שיצר עבורנו מדהימה ומרגשת!!! אל תוותרו :)
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שגיב האחד והיחיד! מהפגישה הראשונה, ועד האירוע עצמו - ידענו שבחרנו נכון. המקצועיות, הזמינות, ההקשבה, הטיפים - הכל הכל היה פשוט ברמה הגבוהה ביותר. רצינו לומר לך תודה על המקצועיות וההקשבה לאורך כל יום החתונה, היום שלנו עבר באווירה רגועה טובה ומצחיקה, והרבה מזה בזכותך! באירוע עצמנו עפנו באוויר ואנחנו שמחים שהיית חלק מזה ❤️ אז שוב תודה לך, היה לנו כיף להעביר איתך את היום הזה, זכינו בך שהיית הצלם שלנו! טל ותומר 23.05.2022
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לבחור צלם וידאו היה לי הכי מאתגר, רציתי לבחור מישהו שעורך בצורה מרגשת ומיוחדת ולא כמו השאר, אני ובעלי ראינו בערך 26 סרטונים של צלמי וידאו שונים וכולם היו אותו דבר, עד שהגענו לסרטון של שגיב שריגש אותנו עד דמעות וידענו שהוא חייב להיות הצלם שלנו! זו הייתה הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות! שגיב באמת היה משהו מיוחד - הגיע בזמן, מלא באנרגיות, עשה אווירה טובה, עבד בלי הפסקה ורץ ממקום למקום לצלם דברים, גרם לנו להרגיש בנוח. רואים כמה הוא טוב במה שהוא עושה וכמה הוא יצירתי, צילם דברים באמת יפיפיים ומחמיאים! וגם הפתיע אותנו עם שאלות ששאל את הקרובים שלנו ושילב בתוך הסרטונים את התשובות שלהם, היה מאוד מרגש לראות את זה. שגיב פשוט גאון ואי אפשר לפספס את זה!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
שגיב פשוט מ-א-ו-ה-ב במה שהוא עושה. לאורך כל היום, שגיב היה מאחורי המצלמה עם חיוך מאוזן לאוזן. הוא שידר ווייבים כאלה טובים והיה איתו פשוט תענוג. הוא לא הפסיק לקפץ ממקום למקום כדי לתפוס מלא התרחשויות ובעיני הסרטונים שלו מדברים בעד עצמם. חשוב לו לבנות בוידאו סיפור שמספר את הסיפור הייחודי של היום הספציפי שהזוג חווה, והוא פשוט אומן. לא ראיתי עוד סרטונים ברמה שלו.
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בחיפוש אחר צלם וידאו לחתונה, ראינו מספר רב של סרטוני highlights והרגשנו שכולם דומים מדי זה לזה. כשראינו את הסרטונים של שגיב, הרגשנו שיש בהם נקודת מבט מיוחדת שלא ראינו בסרטונים של צלמים אחרים. שגיב שיתף פעולה באופן יוצא דופן עם צלם הסטילס וצלם רחפן, ללא היכרות מוקדמת עימם. הוא הסתדר גם עם ספקים נוספים, כמו המאפר ומעצב השיער, שזה לא פחות חשוב כדי ליצור אווירה טובה במהלך היום הגדול הזה. ניכר גם ביום החתונה וגם לאורך התהליך עד לקבלת הסרט שהוא יורד לפרטים הקטנים ביותר ועושה הכל כדי שהסרט יהיה כמו שחלמנו. ממליצים בחום לכל מי שקצת נמאס לו מהסרטים הבנאליים שרואים בכל מקום, ורוצה סרט עם פרספקטיבה מיוחדת יותר.
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בהכנות לחתונה חיפשנו צלם וידיאו וכאשר נתקלנו בעבודות של שגיב ישר התאהבנו, רואים שהוא משקיע בכל פרט בכל שנייה בסרט וידיאו. ממליצים בחום! מקצוען ברמות, קשוב, סבלני, אמן בנשמה והיתה חוויה לעבוד איתו. לאחר שקיבלנו את קליפ ה- ״היילייט״ שלנו והעלנו לרשת אנשים לא מפסיקים לשלוח הודעות מפרגנות. אז תעשו לעצמם טובה ותבחרו בשגיב כצלם שלכם. באהבה דניאל ואסף
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר האירוסין התחלתי להסתכל על צלמי וידאו.. סרטון החתונה הראשון שראיתי היה של שגיב ומאז כל סרטון אחר שראיתי פשוט לא השתווה לו... שגיב מוכשר ברמות שאין לתאר אבל יותר מהכל הוא הספק הכי תומך שהיה לי, מרגיע ומייעץ, פשוט אין בכלל מה להתלבט! קיבלנו את הסרטון לפני כמה יפים והוא יצא (באופן לא מפתיע) מושלםםםםם! שגיבוש, תודה על הכל :-* Our wedding highlights video - https://vimeo.com/286443336
הצג עוד

Anastacia   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
בן אדם אמן לפני הכול. מתייחס לכל צילום שלו כמו שואן גוך התייחס לציורים שלו. ומעל הכול- האישיות שלו! הוא חמוד בטירוף, מרגיע, מצחיק, מפרגן ,סופר נעים, אחראי, אכפתי, מקליל, מצחיק ומשרה אווירה נעימה. ממליצים לכם לראות עבודות שלו ותבינו לבד באיזה מקצוען מדובר. אין ספק שכל מי שמתחתן היה רוצה אותו איתו ביום הזה!!! לא יכולים להפסיק לראות את מה שהוא הכין עבורנו ולא מפסיקים לקבל מחמאות! ממליצים בחום!!!!
הצג עוד

byv013   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
את שגיב אישתי הכירה באירוע קודם, ועם הגעה לשלב בחירת הספקים לחתונה שלנו אמרה שאני חייב לפגוש ולשקול בחיוב. אז אחרי 5 דקות של שיחה, שמעבר לחומרים המטורפים שאפשר לראות ולהתרשם באתר, שגיב בן אדם נדיר, איש מקצוע משכמו ומעלה, וצלם שנוח להיות מסביבו ביום כל כך לחוץ. מעבר לצלם היה לנו ליועץ, מרגיע, מסדר ועוד חבר שעזר להפוך את היום הזה למאושר בחיינו. שגיב, אתה ה״חבילה הכוללת״ של מקצועיות, יושר, פרפקציוניסטיות, נוחות וחוש הומור נדיר, זכינו שבחרנו בך ומצפים לראות אותך בעז״ה באירועים עתידיים מבעד למצלמה שלך ! תודה תודה תודה !!! את שגיב אישתי הכירה באירוע קודם, ועם הגעה לשלב בחירת הספקים לחתונה שלנו אמרה שאני חייב לפגוש ולשקול בחיוב. אז אחרי 5 דקות של שיחה, שמעבר לחומרים המטורפים שאפשר לראות ולהתרשם באתר, שגיב בן אדם נדיר, איש מקצוע משכמו ומעלה, וצלם שנוח להיות מסביבו ביום כל כך לחוץ. מעבר לצלם היה לנו ליועץ, מרגיע, מסדר ועוד חבר שעזר להפוך את היום הזה למאושר בחיינו. שגיב, אתה ה״חבילה הכוללת״ של מקצועיות, יושר, פרפקציוניסטיות, נוחות וחוש הומור נדיר, זכינו שבחרנו בך ומצפים לראות אותך בעז״ה באירועים עתידיים מבעד למצלמה שלך ! תודה תודה תודה !!! מליסה ויוסי וידה, אלכסנדר - 23.5.17
הצג עוד

אבי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהתחלנו בכל ההכנות לספקי שירות לחתונה ישר ידענו ששגיב זה הבן אדם שאנחנו רוצים אותו לאורך כל היום המרגש שלנו! תודה רבה לך קודם כל על הלב הרחב, הנאמנות, האכפתיות, הסבלנות, המקצוענות ועל חוש ההומור :) תודה רבה לך על יום מקסים שכזה על עבודה מהממת על סרטי הווידאו, האלבומים המדהימים! על העבודה המהירה שגרמה לנו לחיוך ענקייייי ושמחה! :)))) סופר ממליצה על שגיבבבב התותח שלנו!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up