כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Happydays Photography

Happydays Photography

צילום וידאו וסטילס
טלפון:052-7025119
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ori   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לא להתלבט בכלל, מקצועיים ומוכשרים ברמה אחרת! אחרי שחיפשנו ועברנו על המון צלמי וידאו, התרשמנו מאוד מרמת הצילום, העריכה וה"סיפור" שכל סרטון חתונה של הפידייז מספר. דור היה קשוב מאוד וערך את הסרטון בצורה מעולה, שלומי הצלם היה פשוט אדיר בחתונה, הוא הרים לנו בטירוף (כולם היו בטוחים שהוא אחד מהחברים הכי טובים שהגיעו לחתונה) והיה סופר נחמד וחייכן לאורך כל הדרך, שלא נדבר על רמת הצילום המשוגעת שלו... ממליץ +++++++
הצג עוד

Daria   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מצאתי את דור דרך אינסטגרם ומיד אני ובעלי התאהבנו בתמונות שלו! אחרי שיחה בזום שממש זרמה הבנו שנסגור איתם, התמונות והוידאו יצאו ממש יפה!
הצג עוד

Lihi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הכי מקצועיים שיש! הכי מקסימים שיש!! אין מילים לתאר את נועם ודור האלופים!! עשו לנו גם את צילומי הזוגיות, וגם את החתונה, לאורך כל הדרך היו זמינים, אנושיים, קשובים, ופשוט מושלמים! התמונות יצאו מדהימות והיה פשוט כיך איתם לאורך היום!! הכי מומלצים שיש!
הצג עוד

Moshiko   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בשיחת טלפון פשוטה כבר ראינו עם מי יש לנו עסק ! 2 אנשים מדהימים שהצילום זורם להם בעורקים !
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לא סתם שמם הוא Happy days!! הם כל כך מסורים לעבודה שלהם והם עושים אותה על הצד הטוב ביותר. כל כך נעימים, סבלנים, רגועים ומקצועיים! הם הפכו את היום הזה באמת לשמח, הקלילו אותו, זרמו והרגיעו אותנו ברגעי הלחץ. תודה לכם שהייתם איתנו מודים 🙏🏻 ואוהבים ♥️ רותם וגבריאל.
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
דור ונועם היו מדהימים!! הגיעו לפני השעה שנקבעה (הכי כיף ספקים שמקדימים) ומהרגע שנכנסו לחדר שלנו, הרימו את האווירה ממש! היו בכל מקום במהלך האירוע, אפילו האורחים החמיאו לנו ואמרו שהצלמים היו מקסימים.. אציין שבעלי לא אוהב להצטלם, ודור ונועם פשוט הפכו את כל החוויה לקלילה וכייפית עבורנו, למרות שנפלנו על יום שרב, של 40 מעלות חום:) בקיצור - מומלצים בחום!!
הצג עוד

Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל תחשבו על זה לרגע- פשוט תתקשרו לנועם ודור ותבקשו שיגיעו לאירוע! מהפגישה הראשונה הבנו שיש לנו על מי לסמוך אבל איכות של ספק מתגלה רק באותו היום- והם הוכיחו עד כמה הם שווים. הם תפסו את כל הרגעים הכי יפים, מצחיקים ומאושרים שלנו ביחד. הם זרמו איתנו והשתגעו איתנו ביחד, מצאו פתרונות לצילום גם כשירד עלינו גשם, היו נעימים, מצחיקים ואדיבים. יצרו סביבה מיוחדת ורקע ייחודי לצילום גם בדרכים לא שגרתיות והרגיש שבאמת אכפת להם מאיתנו. רואים ומרגישים שהם נהנים ממה שהם עושים וזה הפך את החוויה למיוחדת יותר. מומלץץץץ!!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נועםםםם 💕💕 - עכשיו, אחרי שקיבלנו את כל התמונות, רצינו להגיד שוב תודה תודה תודה על היום המדהים שזכינו לעבור בזכותך ובזכות הצוות המהמם שלך!! (לצערינו דור היה בחו"ל ביום החתונה שלנו, אבל אל לנועם הצטרפו מיכאל ואמיר שהיו לא פחות ממושלמים!!) לי היו חששות.. אני אמנם אוהבת מאוד להצטלם אבל בדר"כ מאוד לא אוהבת את התוצאה אבל איתכם היה לנו כל כך כל כך כיףףףף!! באמת!!! ועכשיו שקיבלנו את התמונות אני גם יכולה להגיד שהן כולן פשוט וואו אחד עצום!!! מדהימום! מרגשות! מיוחדות! שובות לב ומעלות חיוך! ביום עצמו השריתם עלינו אוירת רוגע וצחוק, זרמתם עם כל השטויות אבל תמיד נתתם לנו להרגיש שיש על מי לסמוך!! באמת באמת שאנחנו פשוט אוהבים אתכם ויודעים, בלי צל של ספק, שאתם הבחירה הכי הכי טובה שעשינו בחתונה (טוב מלבד הבחירה האחד בשניה... אבל שם אין ממש תחרות 😜)!!! אז באמת באמת תודה על הכל!! אוהבים אתכם, תודה על היום הכי מיוחד, מצחיק, מגניב וכיפי בעולםםםםםם!!! 🎉💕💕🎉👏🏼🎉🎉🤩🤩🤩💃🕺🏼😍😍😘🤩🤩🤩🌸🌸🌸👰🏻💍🤵🏻😘😍💕💕🤩🤩🤩❤❤❤🙏🏼🙏🏼🙏🏼 כל מי שתיעוד האירוע אפילו קצת חשוב לו - חייב חייב חייב לבחור בכם. מבטיחים שזו הבחירה הכי חכמה שתוכלו לעשות בשביל עצמכם!
הצג עוד

meytalh   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
כבר בדקות הראשונות אחרי שיצאנו מהפגישת ההיכרות עם דור ונועם המקסימים ידענו שאין לנו שום סיבה לראות עוד צלמים אחרים, וסגרנו איתם כמה ימים בודדים לאחר מכן. את יום החתונה שלנו צילמו דור ששון הכל כך מקסים ומוכשר, איגור לובינסקי האדיר ואמיר שטרן צלם הוידאו התותח. הדבר היחיד שקצת חששנו ממנו ביום האירוע הוא הצילום מאחר ואנחנו זוג שכמעט ולא מצטלם, אבל הם לחלוטין השרו עלינו אווירה נינוחה וכיפית ולא רק שהחששות שלנו נעלמו אפילו מאוד נהננו מהצילומים ולא רצינו שייגמרו - צוות הפי דייז פשוט אדירים עם ים של יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא, ויודעים ליצור יצירות אומנות של ממש אפילו מהרגעים הכי קטנים!
הצג עוד

sblekher   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין מספיק מילים לתאר כמה דור ונועם מדהימים, מקצועיים בטירוף וכל כך כיפים! מהרגע הראשון היה לנו ברור שזה זה . אני זוכרת כמה היה לנו חשוב לבחור את הצלמים ועשינו בחירה הכי מושלמת שאפשר. קראתי הרבה על האישיות המקסימה שלהם אבל עד יום החתונה לא באמת הבנתי עד כמה זה חשוב. וזה סופר חשוב!!! הם סופר מוכשרים וקולים, היה כיף להצטלם אתם, הרגשנו שכל ספוט שבחרו היה ממש מיוחד, יש להם טעם מושלם, כישרון ואנרגיה! דרך אגב, מצאתי אותם במקרה.. ראיתי תמונות שלהם ופשוט התאהבתי . ממליצה לכל אחד עם לב הכי פתוח שיש!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up