לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
זוועה אני עם תקלה מיום רביעי והם אומרים שהתקלה תהיה 5 ימים פשוט בושה של חברה עם כל הפרסומות שלהם אין להם טכנאים שיכולים לתקן תקלות פשוט זוועה
20 מתוך 100
נמעס כבר לדבר עם נציגי שרות, משלמים 140 שקל לחודש על אינטרנט שאמור להיות 10 מגה לשניה או יותר, בלחץ מגיע ל-5, רוב שעות היום ובעיקר בערב האינטרנט נתקע, לא נטען כלום, אף אחד לא עושה שום דבר והאופציה היחידה היא לעבור דירה עם תשתית נורמאלית או לבנות תשתית שעולה אלפים, אינטרנט זבל, כל פעם בזק מביאים תרוצים וכל פעם לא משתנה כלום........
80 מתוך 100
שבע שנים הייתי לקוח של ספק אינטרנט בזק בינלאומי. וכל כמה זמן הנציגים של החברה היו מתקשרים אלי עם הצעה להעלות את מהירות הגלישה שלי כך שאני אגלוש מהר יותר "באותו מחיר". ובאופן כזה התחלתי לגלוש במהירות של חמישה מגה עד שבסוף הגעתי למאה מגה ושילמתי 98 ש''ח כמעת. וביום אחד פתאום קיבלתי טלפון מנציג של ספק אינטרנט נטוויז'ן שהציעה לי חבילה עם אותה מהירות ובנוסף טלפון (הטלפון שלהם אגב פועל רק דרך הנתב, כך שאם יש לך הפסקת חשמל - אין לך טלפון) במחיר של 30 ש''ח. לא חשבתי פעמיים ועברתי לספק הזה. ואחרי חודש קיבלתי חשבון גם מנטוויז'ן וגם מבזק בינלאומי. התקשרתי לבזק בינלאומי לברר למה חייבו אותי כאשר אני כבר לא הלקוח שלהם, וקיבלתי תשובה שכל עוד אני לא הודעתי להם על רצוני להתנתק אני הלקוח שלהם, (הייתי בטוח שנטוויז'ן דאגו לזה, אחר כך התברר שאם הם אפילו שלחו בקשת התנתקות לבזק בינלאומי אני אמור לקבל מבזק בינלאומי צלצול אימות, אף אחד לא אמר לי את זה) למרות שהחזרתי את הנתב כך שבפועל לא הייתי הלקוח. ואחר כך נשאלתי למה אני עברתי לספק אחר, עניתי שבגלל המחיר, הם הציעו לי חבילה שנקראת "חבילה משולבת": תשתית וספק, כך שתשלום לספק בפועל 15 ש''ח. נשאלת השאלה למה לא הציעו לי אותה קודם במקום העלאת מהירות "באותו מחיר" כי "באותו מחיר" זה לתקופה מסוימת ובנוסף זה בא בתוך חבילה שדוחפים בה שירותים שאני לא צריך אותם בכלל. כגון מנוי לשיחות לחו''ל ("כי זה כלול בתוך החבילה כך שאם להסיר את זה בכל זאת נישאר אותו מחיר": הסביר לי הנציג שלהם). אבל אחר כך ראיתי בחשבון שעל המנוי שיחות חו''ל שילמתי בנפרד. בקיצור אם אתה לקוח נאמן אז רק מעלים לך את המחיר. התקשרתי לנטוויז'ן כדי להתנתק מהם. ואז הם גם עשו לי "חבילה משולבת". אבל בסוף החלטתי להישאר עם בזק בינלאומי כי הנציג שלה הסביר לי כי לבזק בינלאומי יש כבל פרטי ונטוויז'ן משתפת את הכבל שלה עם עוד כמה חברות. ואכן בזמן שגלשתי דרך נטוויז'ן פעמיים היו לי שיבושי גלישה: פעם אחת לא הצלחתי לשמוע רדיו מאף אתר שבחו''ל, פעם שנייה לא ניתן היה לגלוש בכלל: שום אתר לא היה ניטען, חוץ מזה אם מתקשרים למוקד של נטוויז'ן מחכים חצי שעה למענה של הנציג ובבזק בינלאומי מקבלים מענה תוך כמה דקות. ואם הספק שלהם בזק בינלאומי מקבלים נתב מבזק והנתב נראה הרבה יותר מתקדם ואסתטי מאשר הנתב של סלקום (ממנה מקבלים נתב לקוחות נטוויז'ן). בנתב של נטוויז'ן יש טלפון, ובנתב של בזק יש שני תדרים של WI-FI בשביל סמארטפונים שונים