כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
סטודיו איליי

סטודיו איליי

הזמנות לחתונה
טלפון:08-6444641
95
99 מתוך 100
לפי 8 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הדס   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מקצועי , יחס אדיב , מחיר שווה !!!
הצג עוד

Eli   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לסטודיו איליי הגענו אחרי חיפוש בגוגל ובחרנו בהם כי היו להם הזמנות שדיברו אלינו. יפות,צנועות וגם במחיר טוב. ג'ני ליוותה את ההזמנה והייתה שם לכל טענה ושאלה. ההזמנות הגיעו לאחר יום עסקים אחד מרגע התשלום.
הצג עוד

Yuli   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
לסטודיו איליי הגעתי דרך המלצה של חברה קרובה. יש לציין כי מידי התאהבתי בעיצובים המיוחדים והמקוריים שיש באתר. השירות של ג'ני מהסטודיו היה מעל המצופה, נעים,ואדיב מאוד ההזמנות הגיעו אלינו במשלוח תוך 3 ימים, ההזמנות יפייפיות, איכות ההדפסה מעולה והמחיר מתאים לכל כיס. ממליצים בחום :)
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לאחר חיפוש ארוך ומתיש הגענו לסטודיו איליי. קיבלנו שרות מדהים מג׳ני וההזמנות יצאו מושלמות והחמיאו לנו עליהם בלי סוף!

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
נתחיל בסוף - חוויה מושלמת!! הספק הכי טוב ומרגיע ומקצועי בכל התהליך שעברנו לחתונה שלנו עד כה. ג׳ני היא פשוט נכס ובזכותה זו הייתה אחת ההחלטות הכי משתלמות שעשינו. הגענו לסטודיו איליי כשארוסתי אליה מצאה את האתר עם ההזמנות ופשוט התמוגגה מכמה שהן יפות וקלאסיות ומרשימות. בהתחלה הלכנו לאיזשהו מקום גדול ומוכר בתחום של הדפסות לחתונה שמבטיחים מחירים זולים בשביל למשוך לקוחות, אבל ברגע שמגיעים לשם מבינים שכל פסיק קטן שרוצים להוסיף או לשנות עולה עשרות שקלים ומנפח את מחיר ההזמנות למחירי עתק. הרגשנו יחס מאוד לא אישי במקומות האלה והיה לנו מאוד קשה להתמודד עם הלחץ שהפעילו עלינו בשביל להזמין כמה שיותר מהר ולסגור עסקה. הלכנו הביתה וחשבנו והחלטנו לדבר עם סטודיו איליי, דיברה איתנו ג׳ני המקסימה והבהרתי לה כמה ההזמנות דחופות כי יש לנו חודש עד החתונה, ולא רק שהיא לא הקשתה, היא פשוט הייתה מלאך ! מהרגע שדיברנו איתה עד שקיבלנו ואישרנו סקיצות סופיות עברו בקושי שעתיים ומשם הכל זרם בצורה חלקה ומדהימה, היא הצליחה לזרז את ההדפסה של ההזמנה, סבלה את כל השטויות שלנו בווטסאפ והתרגשה יחד איתנו על כל דבר שהיה חשוב לנו שיהיה בהזמנה. תיקונים קטנים ותוספות לא נגבו באיזשהי תוספת מגוכחת אלא באהבה רבה. ולא רק זה אלא שגם פינקה אותנו בכל מיני תוספות קטנות שנתנו לנו הרגשה באמת באמת טובה ומושלמת. קיבלנו הרגע את ההזמנות כולל סרטונים בווטסאפ של איך להכין ולקפל הכל ופשוט התמוגגנו מאושר מאיכות התוצרים, המהירות שבה הצלחנו לסגור את הכל, המחיר ההוגן והיחס שפשוט בלתי ניתן להסביר עד כמה היה מושלם, אוהב ומשפחתי. מומלץ בחום ואהבה !! שי ואליה.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
שלומי היקר נתן שירות מעולה ונעים ההזמנות מדהימות, ממש מושלמות!!! הגיעו בזמן שתיאמנו ולא היה חסר שום דבר. לא הפסקנו לקבל מחמאות על כך שההזמנה היא מהממת!! אז תודה לסטודיו איליי שמסתבר שאין שני לו :-)
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
שירות אלוףףף אין עליכם וההזמנות מהממות מומלץ בחום!!!
הצג עוד

liatsinger91   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
סטודיו מקסים,אנשים מקסימים והזמנות מהממות! אחרי חיפושים ארוכים של אינסוף סוגי הזמנות- נתקלנו ב"סטודיו איליי" שסיפק את ההזמנות היפות ביותר שראינו ובמחיר הוגן. העבודה מולם הייתה נהדרת, הם היו ממש נחמדים, מקצועיים, ויצרו תחושה טובה. -כשקיבלנו את ההזמנות נהיינו אפילו מרוצים עוד יותר- ועד היום לא מפסיקים להחמיא לנו עליהן ("ההזמנות הכי יפות שראיתי", "מדהים", "מהמם", "איפה עשיתם?!?- אני גם רוצה!" ועוד...) אל תוותרו עליהם-הם מעולים!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up