כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לאונרדו רהיטים מעוצבים

לאונרדו רהיטים מעוצבים

חנויות ריהוט
טלפון:1700709100
אתר:lnrd.co.il
0
97 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
dan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
I ordered a sofa at November 2023, got it Dec 10th 2023. Noticed right afterwards the sofa is defective and collapsing. Since then, I've been told by customer service that a fix is coming. they scheduled with me 3 times and failed to fulfill. Sofa is still not usable 1 month after delivery and they harass me by scheduling a fix and not coming. Stay away
הצג עוד

pixelpirateorigin   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
20 מתוך 100
להתרחק כמו מאש. שירות לקוחות איום ונורא, מספקים מוצרים ברמה ירודה ולא כפי שהוזמנו ואח"כ מתנערים מאחריות. לא להתקרב!!!
הצג עוד

yair   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
הזמנו בסניף פתח תקווה עסקת חבילה גדולה של פינת אוכל, חדר שינה, סלון, כורסאות, מזנון ושולחן כשההתחייבות היא ל 10 ימי עסקים אחרי שבוע בדיוק קיבלתי טלפון שהם רוצים להגיע לאספקה, חשוב לציין שהם גם לא ביקשו את כל הכסף בהזמנה אלא ביקשו רק על החשבון ורק אחרי שנקבל את המוצרים אפשר לשלם לנהג, הכל הגיע תקין ובזמן תודה לכם
הצג עוד

ronjaby   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
ביקרתי בסניף פתח תקווה. לילי המקסימה עזרה לי להתאים את הרהיטים והצבעים. יצא מעולה. והמחיר מצויין.
הצג עוד

etti.hayat100   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
אל תקנו מהם מוצרים, נותנים רהיטים פגומים ואחכ אין עם מי לדבר

peleglevin   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
כל מי שנפגע וקיבל מוצרים פגומים ועוד מחברת לאונרדו אני מציע כאן שנגיש תביעה משפטית משותפת נגד החברה ובכך גם נוזיל עלויות וגם נוכל להצדיק את טענותינו וצדקתנו ביתר שאת. אז כל מי שנפגע מהחברה מוזמן לשלוח את שמו ומספר הטלפון שלו למייל זה: [email protected] וביחד נוכל לגבש תביעה משפטית משותפת כאשר כולנו ביחד וכל אחד לחוד ובכך ניצור תביעה גדולה נגד החברה ונמצה את מלוא זכויותינו. "תזכרו יחד אנחנו לא יחידים אנחנו הרוב". מצדיק את כל אלה שכתבו כאן ביקורות שליליות על החברה. חברה עם מוצרים ברמה הכי נמוכה שיש עם שירות מאוד גרוע. לא מתייחסים ללקוחות שקנו במחיר מלא מוצרים מהחברה, המוצרים מגיעים לרוב פגומים ואין עם מי לדבר. כאשר מתקשרים לשירות הלקוחות ושולחים להם צילומים של הפגמים הם אומרים שצריך להמתין למנהל שייתן תשובה עוברים יומים שלושה ולא חוזרים. כאשר מתקשרים שוב לשירות הלקוחות הם אומרים שהמנהל מסר שאם הזמן ייעלמו הפגמים " משהו באמת הזוי " וכאשר אומרים להם לא מוכנים לקבל את תשובת המנהל ומנסים לבטל את העסקה הם אומרים טוב נשלח טכנאי שבעצם זה המוביל שאין לו שום מוסג בפגמים של המוצר ולא שולחים אפילו את המוביל שמכנים אותו טכנאי. בקיצור חברה של נוכלים מהמוכרים ועד המנהלים. לכן ממליץ לא להתקרב לחברה זו ולא לקנות מהם שום מוצר.
הצג עוד

טלי אוחיון   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
ברצוני לשתף ב26/7/20 קניתי מיטת נוער פלוס סלון ריביירה בלאונרדו בן שמן אחרי שבועיים הגיע הרהיטים לביתי . הרהיטים נראו יפים מאוד לאחר חודש הסלון התחיל לעשות רעשים וגב הסלון נשען אחורה כאילו אני במצב חצי שכיבה . והמיטה מהתחלה לא הייתה נסגרת כראוי והמיטה שנפתח למטה שקוע . לאחר פניות מרובות מאוד מול מוקד השירות .הוחלף מושב הספה וחזר להיות משענת והרעש חזר .ולגבי המיטה נאמר לי שזאת המיטה לא ידעתי שאני קונה מיטה פגומה אפילו המוביל שהיה אצלי לפנה חודש אמר שהמיטה לא טובה וצריך להחליף מיטה והיום נאמר לי מהשרות לקוחות 'זוהי המיטה אני בחום ואהבה לא ממליצה על הרהיטים שלהם . אני הגעתי אליהם דרך החוות דעת שאנשים פרסמו וממש זה לא נכון . בכבוד רב טלי אוחיון
הצג עוד

shiramalka20   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
40 מתוך 100
ביקרתי בלאונרדו סניף פתח תקווה ורכשתי פינת אוכל שנראתה איכותית והוגנת במחיר. וידאתי שהמוצרים במלאי בעקבות צורך מהיר באספקה לחנוכת בית. כעבור יומיים קיבלתי טלפון שהמוצר אינו במלאי ושאצטרך לחכות חודש וחצי- חודשיים. התנצלו וההתנצלות התקבלה כי זו הייתה רק טעות אנוש. אך מעבר לעגמת הנפש לדחיית המאורע, הוצאתי סכום גבוה לקניות עבור המסיבה עם מוצרים שכמובן לא יישארו טריים לעוד חודשיים וע''כ ביקשתי פיצוי 400 ש''ח על הנזק שנגרם. מנהל הסניף עמד על סכום פיצוי של 250 ש''ח בלבד (בזמן שחברים שרכשו יחד איתנו קיבלו 300 ש''ח פיצוי על אותה תקלה ללא עוגמת נפש כמו שהייתה לנו.) מבחינתי אטימות כזו היא שירות גרוע. בחנות היו מאד נחמדים לפני תשלום ואחרי שכבר שמנו את הכסף שינו את עורם.
הצג עוד

noahvashdi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
רציתי להמליץ בחום על רהיטי לאונרדו .הזמנתי מזנון דגם יובל והוא הגיע מושלם ביופיו. שלא לדבר על השירות המדהים. האיכפתיות.על הרצון לעזור עד לתוצאה המדהימה . במיוחד עופר שנתן שירות מעל ומעבר. והמחיר צחוק. ממליצה בחום.. מירב מודיעין
הצג עוד

galiapinkas33   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
לפני כשבוע ביקרתי באולם התצוגה של לאונרדו בראשון לציון ורכשתי מהם סלון מדגם סינמה. הסלון הגיע כעבור יום אחד בלבד לביתי. השירות היה נהדר והמחיר הוגן. ממליצה למי שמעוניין בדגמים קצת יותר מיוחדים מהדגמים הרגילים שרואים במחוזותינו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up