כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
חן בלחנס
94
99 מתוך 100
לפי 31 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lotembader   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
אני ובן זוגי מכירים את חן כבר מכמה אירועים שהיינו בהם . ישר ידענו שזה הצלם שאנחנו צריכים ! ובאמת בחרנו נכון ! הוא היה באווירה כל כך נעימה וטובה . כל המלוות שלי גם פשוט עפו עליו .אנחנו זוג שקצת קשה לו להצטלם והוא פשוט ידע איך לגשת ומה לעשות בשביל שנצא כמה שיותר טוב ובעיקר שנהנה ! אין עליווו כדאי לכם אותו באירוע שלכם !
הצג עוד

miryam   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
וווואוווו ווווואווווו ווווואאאאווווווו !!!מאיפה מתחילים בכלל ?!?! איזה מושלמים הייתם אתה וכל הצוות שלך, תודה רבה על כל הרוגע והשלווה שהשרתם עלינו במהלך כל החתונה, על הצחוקים השבירת שגרה וכמובן על הצילום הסופר מושלם ומושקע שלכם נתתם לנו יחס מדהים ואכלתם את כל השיגעונות שלנו ושל המלווים המשוגעים שלנו אנחנו כל כך שמחים ומאושרים בבחירה שלנו ובטוחים שבחרנו בטוב ביותר!! שוב תודה רבה רבה רבה על הכל ❤️
הצג עוד

Nicole   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שלנו ללא ספק! מהרגע שהגיע ידע להרגיע ולהצחיק, גרם לאווירה טובה וקלילה. חן צלם סופר מקצועי, בזכותו הצלחנו להרגיש נינוחים מול המצלמה ולהינות מהצילומים, בטוחים שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת! תודה על הכל ♥
הצג עוד

Raz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חן הינו אדם מקצועי מאוד, הגעתי אליו דרך המלצה של חבר וכמובן שלא התאכזבנו. חן אדם מאוד סבלני ונתן לנו הרגשה הכי טובה שיש.
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אין מילים באמת שיתארו אבל אנסה- חן צלם מוכשר, מקצוען, יצירתי עם האנרגיות הכי טובות בעולם והוא ללא ספק הבחירה הכי טובה שלנו! נהנינו מכל רגע איתו ועם הצוות שלו! הוא קלט את האישיות שלנו בדקה, קל מאוד להתחבר אליו!צילם תמונות זורמות, לא מתאמצות, מצא מכל נוף איך להוציא את הכי טוב והתמונות וואו!!!! וואו! וואו! בוחרת אותך שוב ושוב ושוב ..מומלץ בחום למי שמחפש תמונות איכותיות בשילוב חוויה מהנה וזורמת !
הצג עוד

mor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חן היה הבחירה המושלמת ליום שלנו! בצילומי זוגיות הרגשנו הכי בנוח שאפשר. חן והצוות המהמם שלו יצרו עבורנו אווירה קלילה ושמחה, עם הרבה הומור וזרימה ופשוט היה לנו כיף! במהלך האירוע עצמו חן והצוות נתנו לנו ולא פחות חשוב - לאורחים שלנו את התחושה הכי טובה שיש. הם היו קשובים ורגישים לכל סיטואציה והתוצאה מושלמת- תמונות מהממות שקלטו את הרגעים הכי מרגשים ואמיתיים מהיום הזה.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חן המדהים ❤️ היה צלם הווידיאו שלנו בחתונה וללא ספק הוא הבחירה הכי טובה שיכולנו לקבל! חן ליווה אותי כבר מההתארגנות והצליח עם החינניות והקסם שלו להצחיק אותי, להשרות עליי שלווה והכי חשוב ליהנות מכל רגע ורגע ביום הזה! גם האורחים זכו ליהנות מהאישיות המדהימה שלו ולא הפסקתי לקבל מחמאות על צלם הווידיאו המקסים שפרפר כל הערב ודאג לצלם כל רגע חשוב! חן דוגל בצילום טבעי וללא ספק זה יוצר את הסרטונים הכי יפים שיכולים להיות. ממליצה לכם בחום לבחור בחן ליום המאושר בחייכם!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אמאלה ואבאלה! היה לנו חשוב למצוא צלם עם ווייבים טובים וחן ענה על כל הציפיות שלנו ומעבר, קלט אותנו בשניה, הצחיק והקליל ולגמרי היה חלק מהיום שלנו. התמונות יצאו חלום! קיבלנו ים מחמאות מהאורחים על זה שהיה זמין לכולם לאורך הערב בחיוך ומקצועיות. חן וניקו הפתיעו אותנו עם קליפ היילייט מטורף ששודר באירוע! ממליצים בחום!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור שני אנשים שלא רגילים להצטלם היה לנו חשוב מאוד מישהו שיגרום לנו להרגיש הכי בנוח. נפגשנו עם 5 צלמים לפני שהחלטנו על חן שאליו הגענו בעקבות המלצה של חברה וחייבת להגיד שהוא בחירה מדהימה, גם כצלם וגם כאדם :) חן גרם לנו להרגיש ממש בנוח מול המצלמה, ידע לצלם גם את הרגעים הטבעיים שלנו וידע גם לכוון אותנו כשצריך וליצור תמונות מהממות, הוא באמת היה קשוב מאוד מתחילת היום ועד סופו (אפילו האורחים החמיאו עליו ועל הצוות שלוש שהיו חייכנים וכיפים ממש). ממליצה מכל הלב ובטוחה שגם ניקח אותו לאירועים נוספים בהמשך הדרך. וחן שוב תודה רבה על היום הכיפי שעשית לנו ושבזכות האופטימיות שלך המזג אוויר התחלף ממטרים כבדים (על פי התחזית) ליום שמש ממש שווה :P
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חן היה מדהים!! הוא ליווה אותנו מהצהריים וכל כך נהנינו איתו!! נתן תחושה כייפית וגרם לנו להיות טבעיית ולהרגיש בנוח!! התמונות יצאו מהממות והגיעו מהר בטירוף!! אל תתלבטו- חן הוא הצלם המוששששלם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up