כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יעל להב

יעל להב

איפור כלות
טלפון:0545262830
93
99 מתוך 100
לפי 73 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מיתר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
איזה כיף זה לפרגן לאנשים הכי מקצועיים בעולם! ואיזה כיף לנו שבחרנו אותך כאחד מהספקים שלנו ביום הכי חשוב לנו בחיים! פגשתי את יעל לפני כמעט 5 שנים בחתונה של אחותי ואחרי שראיתי את הוויב, העדינות, האווירה, האיפור הנקי והעדין ובגדול המכלול- הבנתי שאני רוצה שהיא תאפר אותי גם ביום שבו אני אתחתן. אז חיכיתי והנה הגיע היום הזה, תודה לך יעלי על יום מדהים, איפור מדהים, עיצוב שיער מדהים וכל זה השתלב עם השמלה של אסף דדוש שהרימה את כל המראה החיצוני לשלב האחד יותר ממדהים! המלצה שלי לפחות- נכון שחתונה זה עסק יקר, אבל אם יש משהו שאל תחסכו עליו זה המראה החיצוני שלכן, כי אם אתן לא תהיו מבסוטיות באיך שאתן נראות זה יבאס אתכן אחר כך- ובגלל זה חשוב חשוב חשוב לקחת ספקים שאתן מכירות, שראיתן עבודות שלהם ושמחוברים לאופי שלכן. אני חיפשתי עדין ונקי ומצאתי ביג טיים!!!! תודה יעלייייי כל פרגון על המראה החיצוני שלי ביום הזה חשבתי על איזה מזל שבחרתי בך!!!!
הצג עוד

lirazkuz   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
30 מתוך 100
לצערי החוויה שלי הייתה לא טובה. קודם כל היא לא הסכימה להפגש איתי לפני וגם לא לעשות ניסיון. רק אחרי שסגרתי איתה בסמוך לחתונה נפגשנו כדי לתאם ציפיות, בפגישה היא אמרה שלא יתאים לי אסוף אלא רק פזור. ביום החתונה היא הגיע בפיגמה. לא זכרה בכלל מה שתיאמנו ופתאום ניסתה לשכנע אותי לעשות אסוף. לא אהבתי את התסרוקת. היא לא הייתה נחמדה לצלמים וגם עיכבה אותי שעה כדי לצלם לאתר שלה למרות שבעלי הגיע וחיכה והייתי ממש לחוצה. ולבסוף הכי מבאס שהשיער לא החזיק לי והפך ממש לליפה והאיפור נמרח והעקכת טאצפים הייתה מעפנה. בקיצור אני אישית לא ממליצה.
הצג עוד

mendelsonchen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יעלי אהובה, מאיפה אני מתחילה בכלל... :) קודם כל, יעל איפרה וסירקה את אחותי שהתחתנה לפני שנה, וכבר אז ידעתי שגם בחתונה שלי רק יעלי תכין אותי. הגישה המקצועית ללא פשרות, ההבנה וההכלה שלך הופכות אותך לתותחית אמיתית, ואולי הדבר הכי חשוב, לאורך כל יום ההתארגנות, גרמת לי להיות רגועה ( משימה לא פשוטה עקב גשם שירד בבוקר החתונה, מלא אנשים שהסתובבו בבית ובאופן כללי יום התארגנות שהחל קצת ברגל שמאל) מהשניה שהגעת נתת לי את התחושה שאת אך ורק איתי, גרמת לי להרגיש הכי יפה שיש, בדיוק כמו שדמיינתי וראיתי אותי ככלה בראש. ולא היה אחד שלא שאל מי אחראי לאיפור ולשיער והמחמאות לא מפסיקות להגיע... אז יעלי תודה רבה על הכל, אוהבת ומעריכה תמיד.
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת - WOW! יעל ליוותה אותי ביום המרגש שלי. מעבר למקצועיות ולתוצר המהמם, יעל היא קודם כל אדם! מהרגע הראשון הבינה את הראש שלי, הרגיעה, דאגה שארגיש אני ואפילו השקיטה ״רעשי רקע״ של ״יועצים חיצוניים״. היום איתה היה פשוט מושלם! ממליצה בחום!
הצג עוד

shoham2907   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור התחלה, ובלי שום קשר לעבודה, יעל בן אדם פשוט מדהים! היה לי כל כך חשוב לבחור מישהי שלא רק תדע לאפר ולסרק אלא גם תדע להיות קודם כל בן אדם ויעל ענתה בדיוק על זה. יעל ידעה להרגיע, ולתת תשובות, ולייעץ על הצד הטוב ביותר ואין מאושרת ממני שזכיתי שהיא תאפר ותסרק אותי ביום המאושר בחיי. האיפור לא זז, השיער היה מושלם, הכל היה מעל ומעבר וזה אך ורק בזכותה! אוהבת❤
הצג עוד

ayeletrapo   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחת הטלפון הבנתי שהאופי הרגוע ונעים של יעל מתאים לי בול סמכתי עליה בעינים עצומות: פשוטו כמשמעו- כי המראה במלון לא היתה ניתנת להזזה למקום בו האור טוב יותר, ולא היתה לי שום בעיה שהיא תאפר אותי ללא מראה מולי. ידעתי שאני בידיים מאד טובות ומקצועיות. האיפור, של עינים מודגשות ואודם אדום מהמם, והשיער הגלי שזור בפרחי קמומיל היה כל כך מתאים לאופי הארוע, שהיה בסטייל וינטאג' - בבית של סבא וסבתא שלי, שם גם הוריי התחתנו. ליעל מאד חשוב המראה הכולל, יחד עם השמלה והיא צודקת לחלוטין. לא חובה לדעת עד הסוף מה את רוצה, ויעל היא כתובת מעולה להתיעץ איתה ולשמוע דעה כנה, בטוב טעם. גם ליהיא שהגיעה בתור אסיסטנטית שלה, לאפר ולסרק את אמא שלי וחברה עשתה גם עבודה מצוינת ונראה לי שעוד תשמעו עליה :) (את התמונה צילמה שרון כהנא המושלמת!)
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יעל פשוט מהממת! אני מודה שבהתחלה סגרתי עם מישהי אחרת ולאורך כל אותו זמן לא הרגשתי שלמה עם הבחירה שלי. החלטתי להתקשר ולבדוק עם יעל אם היא עדין פנויה ולמזלי היא אכן הייתה! מאותו רגע ידעתי שאני בידיים טובות. ובסופו של דבר ביום החתונה היא הייתה פשוט מושלמת.. מרגיעה וכיפית! הרגשתי הכי יפה שאפשר וכמות המחמאות שקיבלתי במהלך ואחרי החתונה פשוט משוגעת! בנוסף אציין שהתחתנתי ביוני ובחרתי בתסרוקת כפ שיער פזור והכל נשמר מדהים גם בסוך הערב. בקיצור- יעלוש המהממת תודה על הכל! אין ספק שמי שתבחר בך תרוויח בענק;)
הצג עוד

Dar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יעל איפרה וסירקה אותי ביום החתונה שלי. ביום החתונה היה ממש כיף איתה! היא הייתה רגועה, נעימה, וגם כשקצת הייתי היסטרית כי היה קשה להתרגל לאיפור (אני בדר"כ לא מתאפרת) היא הרגיעה ולא התעצבנה. יעל מאוד מקצועית, דקדקנית והתוצאה בזכותה יצאה מושלמת! הרגשתי כמו נסיכה אמיתית :)
הצג עוד

שלומית   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יעל איפרה וסירקה אותי בחתונה שלי שהייתה ב- 27/3. יעל מקסימה ומוכשרת מאוד. אני ממליצה בחום לכל כלה לעתיד להעזר בה. אציין שבחתונה היו לי עוד שלוש מלוות שאופרו על ידי אסיסטנטית של יעל שגם היא הייתה נהדרת. יעל תודה רבה על הכל :)

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מצאתי מהר מאוד את יעל דרך התמונות המהממות באינסטגרם ולמרות שלא הכרתי אף אחת שהתאפרה אצלה החלטתי ללכת עליה בעיניים עצומות. התהליך היה מהמם, יעל הגיעה מוקדם מהמצופה ולאורך כל התהליך היתה קשובה וזורמת. ממליצה בחום לכל מי שמחפשת מישהי מקצועית וקלילה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up