כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ניצן בוהדנה

ניצן בוהדנה

איפור כלות
טלפון:054-6595133
95
99 מתוך 100
לפי 13 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נעמי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ניצן פשוט אלופה!!!!✌️😍קודם כל בתוצאה הסופית, הרגשתי שהיא עשתה אותי ממש נסיכה 👰ניצן הייתה מאוד אדיבה, סבלנית וקשובה, וידעה גם להרגיע ברגעים שאני הייתי סופר לחוצה.אני חייבת להגיד שהיא הקפידה למלא אחר הבקשה שלי לאיפור יחסית עדין תוך שהיא מדגישה את כל הצדדים היפים שלי 🤗 ובאמת יצא פשוט מדהים 😍בקיצור אני סופר מרוצה וממליצה עליה בהמון אהבה ♥️♥️
הצג עוד

Carmela   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הפחד שלי מהאיפור היה שהוא ישנה לי את הפנים. אני לא נוטה להתאפר ובן זוגי שונא איפור. אז היה לי חשוב שהוא יהיה עדין, כמה שפחות ייראו אותו ושיראה טבעי.אז קיבלתי המלצה על ניצן. ו-וואו זאת הייתה אחת ההמלצות!כבר אחרי האיפור ניסיון הבנתי שהוא להיות מושלם. התאהבתי באיפור ובתסרוקת שהיא עשתה לי וכבר חיכיתי ללוק החתונה!מעבר לזה שניצן קוסמת, והאיפור היה הכי ללכת עם ולהרגיש בלי, היא סופר נעימה, עם אנרגיות חיוביות ורק החוויה של להיות איתה כמה שעות ביום החתונה הייתה חוויה נעימה, כיפית וקלילה. אני לא יכולה לתאר כמה הרגשתי איתה בנוח. היא מושלמת.ולגבי האיפור/שיער... אתן לתמונות לדבר בעד עצמן!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על ניצן מחברה טובה, ולאחר שהבנתי שיש בה את שני הדברים שחיפשתי- איפור עדין באמת ולא כמו שכולן אומרות שהן עושות עדין וזה נראה עדיין מאוד מאופר, ואנרגיות טובות וכייף באותו היום, החלטתי לסגור איתה. ניצן היתה מדהימה משיחת הטלפון הראשונה, נתנה אופציה לאיפור ניסיון שהיה לי חשוב וכבר שם היה חיבור טוב, אי אפשר שלא כי היא פשוט נחמדה, עדינה ואמיתית. אנרגיות טובות וכל מה שמתלווה לזה. הרגשתי נינוחה, היה לי נוח להגיד מה אני באמת חושבת ורוצה, והכי חשוב, סמכתי עליה. בתור בחורה שלא מתאפרת לעולם, הרגשתי שאני צריכה חוות דעת מקצועית, והיא עזרה לי להבין מה הכי מתאים עבורי, ונתנה עצות לגבי שיער ותכשיטים ועוד דברים שלא קשורים לחתונה. ביום החתונה פשוט היה כייף- היא ידעה מתי לדבר איתי, מתי להרגיע, התחברה עם הבנות, בסוף נתנה לי אופציה לפרק את התסרוקת כדי שיהיה לי נוח עם פזור. הכל היה מושלם איתה ולבנות שחשוב להן אווירנ טובה ואיפור עדין באמת- זו הבחירה הכי טובה שתעשו!!!
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ניצן ואני סגרנו כבר לפני שנתיים, הייתה קורונה, שיניתי מלא פעמים תאריך ובכל שינוי היא פשוט זרמה איתי והייתה איתי לגמרי!! אמרתי לה שאין צורך מבחינתי באיפור נסיון והיא אפרה אותי פשוט מושלםםם!! אני לא אדם ששם איפור בכלל והיא גרמה לזה להראות הכי טבעי שיש!! מדהימה
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל ניצן הגעתי דרך המלצות בכלות אורבניות ואחרי שראיתי את האינסטגרם שלה הבנתי כי אותה אני רוצה ביום שלי! כל קודם כבנאדם, ניצן היא סופר חמודה ומתוקה, משרה אווירה נעימה וזה מה שצריך במהלך היום, מרגיעה, מקצועית גם כשנתקלים בבעיות (הייתה זמינה גם לטלפון הרגעה לפני החופה...), נותנת ערכת צאט' אפ. ניצן קשובה לרצון ויודעת לכוון מה טוב לכלה מבחינת האיפור והשיער. אני לא אוהבת להתאפר ביום-יום והיה לי חשוב שהאיפור והשיער יהיו עדינים ונעימים וכך היה! לא הפסקתי לקבל מחמאות! השיער והאיפור לא זזו מילימטר כל הערב. בקיצור, ניצן היא פשוט בחירה מושלמת לכן!
הצג עוד

לין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ניצ המקסימה! איזה כיף שהיית פנויה בתאריך שלי גם אחרי 2 דחיות ושינויים. עשיתי פגישת ניסיון כיפית ומקצועית עם ניצן וידעתי שמצאתי את האחת שתהיי איתי באווירה שאני רוצה ובאיכות שאני מצפה לאיפור ושיער.
הצג עוד

lihilevi.t   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מי שמכירה יודעת שאני ואיפור לא הולכים יחד, כמעט בת 30 ובקושי את המסקרה אני מצליחה להחזיק 😉 ניצן הבטיחה שהאיפור לא יורגש, בכל זאת חתונה בים. וכך היה! מהרגע שהנחת את המברשת האחרונה שכחתי שאני בכלל מאופרת, הסתכלתי במראה וזו הייתי אני, האיפור היה פשוט, עדין ותאם בצורה מדוייקת למי שאני! ניצקו בזכותך הרגשתי יפה יותר ובעיקר נוחה ונינוחה. הפכת חוויה שחששתי ממנה ללא פחות ממדהימה, נשית ועוצמתית ☯️💃🏻 במהלך כל היום הזה היית חיובית, שמחה והרמת לאנרגיות שיא עם ככ הרבה רוך, סבלנות ושמחה טהורה , הרגשתי שכל כולך איתי, נוכחת ברגע המרגש הזה. אוהבת אותך ומודה לך עם יום מלא אור ואנרגיות טובות שעזרו לי לפתוח את הלב ולהנות הכי בעולם, תודה 🙏🏽🌻
הצג עוד

reut   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
על ניצן שמעתי דרך חברה משותפת, שאותה ניצן איפרה לחתונה שלה. כשהתארסתי ניצן היתה הספקית הראשונה שסגרתי, בשיחת הטלפון הראשונה החזקתי אצבעות חזק חזק שיהיה לה זמן בשבילי (ביום חמישי בחודש מאי) ולמזלי הענק- היה לה! כשמארגנים חתונה, כל הזמן חושבים ומתכננים את האירוע עצמו, אבל האמת היא שכל היום שלפני וההתארגנות ממש חשובים, את מוקפת באנשים אהובים והאוווירה מסביבך מאוד משמעותית. ניצן השתלבה בשלמות באווירה הזאת, והתחושה באותם רגעים היו של התרגשות עצומה אבל גם קלילות ופשוט כייף, ממש לא רציתי שהיום הזה ייגמר. וכל זה עוד מבלי שהזכרתי את הפן המקצועי- אני בחורה שבחיים, אבל בחיים לא מתאפרת,פה ושם מורחת איזה אודם בחתונות ממש חשובות, וניצן פשוט קלעה בול- איפרה אותי בצורה הכי טבעית ועדינה שראיתי, גם היום כשאני מסתכלת בתמונות אני ממש מרוצה מהתוצאה. חשוב לי לציין שלפני כשנה וחצי אחותי התחתנה והמאפרת שאיפרה אותי אצלה, שגם ממנה ביקשתי באותו קול מתחנן שתאפר אותי טבעי ועדין- לא עשתה את העבודה, ועד היום אני מתבאסת לראות את התמונות מאותו יום. אבל בחזרה לניצן המושלמת- שהפכה אותי לכלה שהכי רציתי להיות, עדינה וטבעית. היתה סבלנית לכל בקשה שלי והתנהלה במקצועיות מדהימה. ולסיום אנקדוטה קטנה- לאחר החתונה גיליתי שאחת המלוות שלי- שאופרה על ידי מאפרת נוספת שהבאנו (כי היו 3 מלוות סה"כ) כל כך התבאסה מהאיפור שלה, וניצן פשוט איפרה אותה מחדש, ככה שכולן יצאו מהממות ומרוצות. ניצן יקרה אלפי תודות לך על הכל. ובהצלחה לכל הכלות העתידיות. נשיקות!!
הצג עוד

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ניצן המדהימה! מקצועית, נעימה, חייכנית ופשוט משרה אווירה נעימה ביום הלחוץ הזה. התחתנתי בשישי בבוקר, כך שזמן ההתארגנות מאוד קצר. ניצן השרתה רוגע על כל הסובבים, איפרה אותי ואת משפחתי בצורה מקצועית, כולנו היינו מרוצות! ביקשנו ממנה איפור עדין וטבעי. כולנו קיבלנו אלפי מחמאות והיינו מאוד מרוצות. האיפור החזיק כל היום (אפילו האודם!). אפשר לסמוך על ניצן בעיניים עצומות, היא יודעת להתאים את האיפור לכל אחת ומקפידה על כל הפרטים הקטנים! בקיצור לכל מי שמחפשת מאפרת שתשרה אוירה נעימה וכיפית ביום ההתארגנות ומעוניינת באיפור עדין שלא זז לכל האירוע ממליצה בחום לפנות לניצן! היא פשוט מקצועית בטירוף!
הצג עוד

Anat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
פגשתי את ניצן פעם ראשונה לפני כשנה כשהיא איפרה אותי לחתונה של אח שלי, וכשהגיע תורי להתחתן לא הייתה לי בכלל התלבטות. ניצן מקסימה, מרגיעה, מבינה ומגיעה תמיד עם המון שמחה ואנרגיות.

להמשך גלישה באתר
up