כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רונה בן עזרא

רונה בן עזרא

איפור כלות
טלפון:052-4494976
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מאפרת מדהימה, רגישה ומקצועית. בתור מישהי שלא מתאפרת ביום יום, רונה איפרה אותי בעדינות בצורה מושלמת. מי שתבחר ברונה לכל אירוע, תזכה.

שירן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רונה מדהימה!!! לא יכולתי לבחור טוב יותר. חיפשתי מאפרת שתהפוך אותי לגרסה יפה יותר שלי, שארגיש יפה וזוהרת, אבל לא מחופשת. הייתי מאורסת במשך שנה, אז היה לי הרבה זמן לחםש מאפרת. אחרי שעקבתי באינסטגרם אחרי הרבה מאפרות ומאפרים, וקראתי המלצות - העבודות של רונה הכי הרשימו אותי. למזלי, כבר בפגישת נסיון גיליתי שמעבר לכשרון מדובר קודם כל באישיות מקסימה מהסוג שכל כלה צריכה שתהיה לידה בהתארגנות, הרגשתי כאילו שחברה מאפרת אותי! על האיפור לא היתה לי אפילו הערה אחת, רונה הבינה בדיוק מה רציתי וגם ידעה מה הכי יחמיא ספציפית לי. האיפור החזיק עד הלילה, למרות החום שבצילומים ולמרות שלא זזתי מהרחבה כל הלילה! גם אצל אמא שלי, שגם אותה היא איפרה :) מומלץ!!!
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
רונה ללא ספק הייתה אחת הבחירות המוצלחות ביותר לחתונה! מלבד התוצאה הסופית שהייתה נהדרת, זכתה למחמאות רבות וכמובן שהאיפור החזיק מעמד עד סוף האירוע (עד שבעקשנות הוסר למחרת), רונה הייתה כיפית וחמודה לאורך כל הדרך. החל מאיפור הניסיון ששקדה עליו במקצועיות ובסבלנות רבה עד שאהיה מרוצה וכלה ביום האירוע. כולם אומרים שמאוד חשוב להקיף את עצמך באנשים רגועים וכיפיים בהתארגנות וכמה שהם צודקים! לא היה אחד שלא החמיא לרונה על האנרגיות הכיפיות שהביאה איתה להתארגנות וזה פשוט עשה את הבוקר פי כמה יותר מוצלח. בקיצור, אין מה להסס, המלצה חמה חמה!!
הצג עוד

Liri   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רונו'ש... וואו, כמה אור בבחורה אחת, מוכשרת כל כך שעשתה לי את הבוקר הזה של החתונה הכי משמח, מרגיע ומפנק שיש. הגעתי אליה בעקבות המלצה חמה משתי נשים שונות שאופרו על ידה, שהבטיחו לי שהיא מקסימה כל כך ותדע לאפר אותי בעדינות, ובצורה הכי מחמיאה, כי מאוד חששתי ממסכות האיפור שראיתי סביבי בתמונות. מעולם לא קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על איך שנראיתי כמו בערב הזה, ולא, זה לא רק כי הייתי הכלה.. המחמאות יצאו מגדר הרגיל ויכולתי להבחין כמה א.נשים אהבו והעריכו את האיפור שהיה עדין מספיק כדי שאפשר יהיה לזהות אותי בקלות, ומדויק ומקצועי ומלא כשרון כדי להוציא את מירב הפוטנציאל שבי. רונה היא פשוט אוצר מהלך, זו ממש התחושה שלי לגביה, אני חושבת שזו מתנה עצומה ומשמעותית לוודא שביום הזה שקצת מתוח והרבה מרגש, תהיה לצידך מישהי שרק החיוך שלה (שלא יורד מהפנים) ממיס כל חשש והידיים שלה עושות נפלאות עם המון רגישות, טונות של סבלנות אוהבת (שהייתה נדרשת במקרה שלי בתור מי שאינה רגילה לאיפור כלל) ואינסוף כשרון מדהים שעשה אותי הכי יפה שיכולתי להיות, וכאילו, בלי מאמץ כלל. ממליצה ממליצה ממליצה מאות פעמים ובחום אדיר!
הצג עוד

גל דנון   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
רונה המדהימה! כל כך שמחה שזכיתי להכיר אותך. רונה איפרה חברה קרובה ליום חתונתה ומאז זכרתי אותה בזכות הגישה הנעימה והמקצוענות ללא הפשרות שלה. היא איפרה אותי לחתונה של אחי ובחרתי בה גם לאפר אותי ביום חתונתי. תודה לך על סבלנות, גישה נהדרת, מסירות ואיפור משגע!
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רונה המדהימה, הבחורה היחידה שאתן רוצות איתכן ביום הזה. רונה הייתה הספק הראשון שסגרתי אחרי שסגרנו תאריך. ליוויתי חברה שרונה הייתה המאפרת שלה ומאז ידעתי שאין סיכוי בעולם שאני אקח מישהי אחרת לאיפור. מעבר לעובדה שהיא מאפרת סופר מקצועית ובאמת בליגה אחרת מבחינת הרמה שלה (איפרה אותי, את אמא שלי ואת דודה שלי בצורה מושלמת ועדינה וגם אמא שלי וגם דודה שלי יצאו מאוד מאוד מרוצות). היא כ"כ רגועה ונעימה שפשוט כיף להעביר איתה את היום הזה. בזמן שהיא איפרה אותי זה היה החלק הכי רגוע ונעים שלי ביום הזה, והיא פשוט משרה הרגשה של ביטחון ורוגע ונעימות אז לכל מי שמחפשת איפור עדין ויפה רונה היא הבחירה המושלמת!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על רונה שאיפשרה אותי ואת בנות משפחתי ביום החתונה. חוץ מזה שהיא בחורה מהממת ונעימה והייתה תוספת כיפית ליום ההתארגנות, היא מקצועית ברמות, עשתה איפור שנראה טבעי ויפה והייתה קשובה לבקשות שלי. האיפור החזיק כל הערב.
הצג עוד

edna   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת שתאפר אותי ואת בתי בעדינות ולא בצורה מוגזמת (כדי שנוכל לזהות את עצמינו אח"כ וכדי שזה יתאים יותר לאופיינו). ועל פי המלצות, הגעתי לרונה. רונה הגיעה אלינו ביום החתונה בדיוק בזמן ועם חיוך מלבב על הפנים שהדביק גם אותנו באוירה חייכנית ונינוחה . את מלאכת האיפור עשתה בסבלנות יתרה ובמקצועיות והיתה קשובה לכל בקשה שלנו. כשהכל מלווה בשיחות מעניינות ואף בטיפים מעניינים לחיים..בסוף האיפור, כשהיינו שלימות ומרוצות לגמרי מהתוצאה, רונה המתינה שנתלבש (ואף עזרה לנו...) ועשתה לנו טאץ' אף אחרון. חיכתה עד שענדנו את התכשיטים כדי לראות את התוצאה המוגמרת. בסבלנות ואנושיות היא ייעצה לנו והיתה איתנו עד כמה דקות לפני היציאה מהבית. רונה מקסימה , אשת שיחה מעניינת סבלנית מאד מקצועית ומדוייקת! ממליצות בכל פה
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רונה מהממת אחת!!!! אני עדיין בטירוף של סידורים ובירוקרטיות ועניינים אבל הייתי חייבת לומר לך תודה ענקית!!!!!! היית מדהימה למרות כל הסצנות שלי וזה שהצלחת אשכרה לעשות משהו שאני אהבתי (וכמובן כל מי שראה אותי שלא הפסיק להחמיא!!) זה באמת כישרון אמיתי😇😇😇 היחס החם, הסבלנות, המקצועיות וההבנה בדיוק מה אני רוצה ומה הכי נכון לי😍 אחרי חודשים של חיפושים.. לא יכלתי לבקש מאפרת טובה יותר!! בינתיים אין לי כמעט תמונות שולחת לך ממש מעט ואשלח עוד בהמשך❤ תודהההההההה
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רונה המקסימה איפרה את המלוות שלי, אמא שלי אחותי וגיסתי. היא הצליחה להתאים את עצמה לכל אחת מהן, לגילאים השונים, צבע העור השונה ולדרישות השונות. לכולן האיפור מאוד מאוד החמיא. אמא שלי הייתה קצת לחוצה שהאיפור יהיה עדין אך יסתיר כתמי גיל ויתאים לגילה, רונה הרגיעה אותה כל הזמן, עבדה לאט ובשכבות עד שהיא הייתה מרוצה. הנוכחות של רונה הייתה כיפית ומרגיעה והיא נשארה עד הרגע האחרון בסבלנות רבה ועוד עזרה לי אחרי שהמאפרת שלי הלכה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up