כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רוני אבן
95
99 מתוך 100
לפי 68 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליאן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
רונייייייייייי הפיה הקסומה 😍מהרגע שראיתי אותך היה לי ברור שאת חייבת להיות ביום החתונה שלי, ויהי מה! ואכן עד שלא היה לי את ה-אוקיי על התאריך, לא הייתי רגועה! לא הייתי מסוגלת לשאת את המחשבה שלא תהיי איתי ביום החתונה שלי🙌 לשמחתי קיבלתי את האישור שלך במהרה ויצאנו לדרךךךךךך 💃 כמה חיכיתי ליום הזה, כמה חיכיתי אלייך! וסופסוף זה הגיע, ולא יאומן שכבר נגמררוני שלי, מה עוד אפשר להגיד על הכישרון שלך שלא נאמר? על האישיות המדהימה והקסומה שלך? ✨את נדירה, אחת ויחידה, באמת שאין עוד כמוך! שילוב של מקצועיות ללא פשרות, רגישות, אנרגיות טהורות, אכפתיות, עדינות, סבלנות, אהבה ותשוקה 🫶עשית לי את הבוקר הכי מושלם שיש, עם האווירה הרגועה והשלווה שהשרית, החיוכים, המחמאות האהבה שהרעפת עליי 🥰כמות המחמאות שקיבלתי אתמול היא ל א נ ו ר מ ל י ת ! והכלללללל בזכותךךךךך 😍 השלכתי את עצמי לידייך ונתתי לך להפעיל את קסמייך והתוצאה הייתה הרבה יותר ממושלמת 🥹 בזכותך הייתי הכיייי יפה שיכולתי להיות 💕 האיפור והשיער לא זזו מילימטר לאורך כל האירועעעעע!!!! תודה על הכל רוני, תודה שהגשמת לי חלום והפכת אותי לנסיכה ליום אחד 🥹 אני אוהבת אותך כל כךךךךך 
הצג עוד

Dana & Roy   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לרוני הגעתי בהמלצתו של המפיק החיצוני שלקחנו, היה לי נורא קשה לבחור מעצבת שיער ואיפור בגלל חוויות עבר שלא הייתי מרוצה מהן… ורציתי גם מישהי שתדע לעשות את שניהם בצורה מעולה! כבר מהשיחה הטלפונית הראשונה עם רוני הרגשתי חיבור מטורף ודאגה לצרכים שלי, שקיפות והקשבה!לי אישית גם היה חשוב להגיע לפגישת נסיון כדי לתאם ציפיות וכדי שלא אתאכזב ביום עצמו חס וחלילה. היה לי חשוב שהאיפור יהיה סופר עדין ואני ממש שמחה שעשיתי את זה כי זה עזר גם ליצור עם רוני חיבור עמוק יותר וגם עזר להבין למה אני יותר מתחברת ומכוונת. ביום ההתארגנות עצמו, היינו אני הכלה יחד עם עוד 3 מלוות ו2 אמהות (של הכלה והחתן), רוני ישר נענתה לאתגר והייתה קשובה לאורך כל הדרך בשלבי התכנון והזמנים ואפילו הביאה את דפני - אסיסטנטית מדהימה כדי שנספיק לעשות את כולן לפי איך שכל אחת רצתה. התוצאות? פשוט מהממות, אין יותר מרוצה ממני - רוני הבחירה המדהימה ביותר שהייתי יכולה לקבל וכמובן גם שאר המלוות כולל האמהות יצאו מרוצות בטירוף. הלוואי והיה אפשר לשחזר את היום המושלם הזה! ייאמר לזכותה של רוני שנעשתה עבודה נהדרת וששום דבר לא זז מילימטר תוך כדי האירוע אצל אף אחת - ולא היינו צריכות ליווי בכלל. אגב, רוני גם הכינה לי גם ערכת טאצ’ אפ וגם שזרה את זר הכלה המושלםםם שלייי! חשוב לי לציין שמעבר לעבודה המקצועית והמושקעת שקלעה לטעם של כל אחת ואחת מאיתנו, רוני משרה אווירה סופר מרגיעה ונעימה וזה בדיוק האדם שצריך כדי להעביר איתו את היום המרגש הזה! פשוט לא הפסיקה להרים ולהעלות חיוך על הפנים🙂 בקיצור…רוצו לסגור איתה!😊
הצג עוד

טל גורביץ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הספק שהיה לי הכי קשה לסגור היה מאפרת ומסרקת. חיפשתי מישהי שיודעת לעשות איפור קליל וטבעי, ואחרי חיפושים רבים הגעתי לרוני ששמה הולך לפניה ובצדק! היתה הכי קשובה בעולם לכל בקשה וגרמה לי להרגיש הכי יפה שיש ביום הזה. מעבר לעבודה המקצועית רוני פשוט מקסימה ומרגיעה, והיא בדיוק האדם שאת רוצה להעביר איתו את הבוקר הזה. הבחירה הכי טובה ומדויקת שיכולתי לעשות!
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לא סתם סוגרים עם רוני שנתיים קדימה! הבחורה מוכשרת, נעימה, אלופה, כישרונית, מהממתתת ברמותתת! תסגרו אותה ולפי זה תסגרו אולם! היא אלופה ברמות אחרות! לא זז לי כלום בשיער, באיפור, כלום כלום! פשוט מרוצהה ומאושרת שסגרתי איתה, עשתה אותי כמו שאני רק מטופחת יותר, בלי שפכטלים, בלי הגזמות, פשוט יפה ועדינה! המלצה בהתחייבותתתת!
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רוני היא פיה מהאגדות וכל מי שעוקב אחריה בעמוד האינסטגרם יכול לראות את זה. מהשיחה הראשונה איתה היה חיבור מיידי, ובלי קשר לעבודה היפייפיה שהיא עושה היה ברור שהיא אישיות שרוצים לצידך ביום כל כך מרגש. רוני ליוותה אותנו ותמכה ועזרה במעבר ממקום האירוע שבו היינו אמורים להתחתן למקום החדש. היא עשתה מעל ומעבר לתפקיד שלה והייתה פשוט חברה טובה. האנרגיה שלה ביום הזה זה משהו שאי אפשר להתפשר עליו, וכמובן שהמחמאות על העבודה המושקעת לא הפסיקו להגיע.
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לרוני אחרי שהייתי בניסיון של איפור-שיער אצל מישהי אחרת שהרגשתי שלא מצליחה להבין אותי, שאנחנו לא באותו ראש, שזה לא מדויק לי. החלטתי ללכת לאיפור-שיער ניסיון אצל רוני אחרי שקיבלתי עליה מ-ל-א המלצות מחברות ומהקבוצה של כלות אורבניות. בפגישת ניסיון רוני ישר הבינה אותי ואת הסגנון שלי. יצאתי מהפגישת ניסיון בתחושה שבזכותה אני הולכת להרגיש ולהיראות כמו נסיכה ביום החתונה. אמא שלי הגיעה איתי לפגישת ניסיון וכל כך התלהבה ממנה שהחליטה שהיא רוצה שגם היא תעשה לה את האיפור-שיער לחתונה. ביום החתונה רוני הגיעה אלינו עם חיוך ענק וישר עשתה לכולנו הרגשה טובה. הרגשתי כמה חשוב לי שאנחנו נהיה מרוצות ונרגיש טוב. הרגשתי שרוני מצליחה מצד אחד לשמור עליי מאוד טבעית, אבל מהצד השני- להיראות כמו נסיכה ליום אחד. קיבלתי מ-ל-א מחמאות על האיפור והשיער. האיפור והשיער לא זזו לי כל הערב! ברמה שחזרתי מהאירוע למלון בשעה 3:00 ומשהו ונראיתי אותו דבר כמו שנראיתי בבוקר שנייה אחרי שסיימתי להתארגן. אני ממש שמחה שבחרתי בה וממליצה עליה ברמות!!!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין ספק שרוני כבר מזמן הפכה למישהי ששמה הולך לפניה ובצדק. מדובר בבחורה עם נשמה ענקית, מוכשרת ברמות שגורמת לך להרגיש הכי יפה שיש.
הצג עוד

anael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את רוני המושלמת פגשתי כמעט שלוש שנים לפני שהתחתנתי כשסירקה ואיפרה אותי בתור מלווה. מאותו הרגע ידעתי שללא ספק רוני תהיה איתי ביום שלי. רוני הייתה שיח הטלםון הראשונה שלי אחרי שהתארסתי ואפילו החלפנו תאריך כדי שרוני תהיה פנויה! רוני המדהימה היא מקצועית, נעימה, משרה רוגע ושלווה (מאוד חשוב ביום הזה) וחוץ מזה שהאיפור והשיער שרדו אפילו כשזרקו אותי למים. רוני היא ללא ספק הבחירה המושלמת!
הצג עוד

liron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רוני המהממת! החוויה של התארגנות בבוקר החתונה הייתה באמת קסומה איתה. הגעתי עם תמונה להשראה של התסרוקת שאני רוצה לחתונה, נשבעת שהתוצאה הייתה יפה יותר מהתמונה ומכל מה שיכולתי לדמיין! רוני מקצועית בטירוף ואדם מקסים, בזכותה הרגשתי הכי טבעית והכי נסיכה בו זמנית. ממליצה בחום! לירון
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עם רוני סגרתי בהתחלה רק עיצוב. כשדחינו את האירוע, הספקית לאיפור שיער ששסגרתי לא יכלה וישר דיברתי עם רוני. לאורך כל הדרך רוני הייתה מקסימה בטירוף, ענתה לכל שאלה ופשוט תמיד הייתה שם. בפגישת הניסיון ישר היה בינינו חיבור מטורף, והיא פשוט ישר ידעה מה אני רוצה בלי שאצטרך לדבר. ביום האירוע רוני הגיעה למלון עם מצב רוח בשמיים, אנרגיות טובות וכמובן עם ידי הזהב שלה. פשוט מושלמת!! מיותר לציין שגם העיצוב של האולם היה מדהים, מדוייק עד הפרטים הכי קטנים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up