כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דיקלה שמעוני

דיקלה שמעוני

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהגעתי לדקלה הבנתי שהגעתי למקום הנכון. נתחיל בזה שהיינו באיפור ושיער ניסיון לפחות 3 שעות, סתם כי היה כיף וכמובן כי דקלה עשתה הכל כאילו זה יום החתונה שלי. ביום עצמו היה מושלםם, דקלה עובדת כל כך רגוע ומרגיעה את מי שמסביב, מה שהופך את יום ההתארגנות למושלם. בנוסף לזה, הכל נעשה בצורה כל כך מקצועית. בנוסף אליי איפרה ועשתה שיער גם לאחותי, לאמא של בעלי ולאחותו והכל היה סגור בזמן. בקיצור מושלםםם 😍😍😍
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
דיקלה פשוט נהדרת! הייתה מאוד נעימה, רגועה וסבלנית לבקשות שלי. התאימה את האיפור והשיער אליי ולמה שאני אוהבת בדר״כ, וזה הכי חשוב. הייתה אווירה טובה עם החברות שלי ושאר הספקים.
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהימה!! קודם כל, ידעה לעשות בדיוק מה שרציתי... הייתה מלאת סבלנות וחיוכים וזה בול מה שהייתי צריכה! עשיתי תסרוקת די מסובכת, חצי אסופה והיא החזיקה מעמד עד 2 בלילה! וגם האיפור !! פשוט מדהימות 👌🏼👌🏼 ממליצה בחום!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים. דקלה היא בנאדם מדהים, מאפרת ומעצבת שיער מושלמת, רבת כשרונות. בניגוד למאפרות ה"פלצניות" שהייתי אצלן לאיפור ניסיון ולוקחות על זה המון כסף, דקלה עשתה איפור ושיער ניסיון, מכל הלב, כי חשוב לה שאנחנו כנשים נרגיש טוב עם עצמנו ביום של החתונה. היא הגיעה בול בזמן, אפילו הקדימה בכמה דקות כי פחדה לאחר (וזה לא ברור מאליו!!) היא איפרה אותי מדהים, הדגישה את החלקים היפים שבי, וטשטשה את מה שצריך :) כולם נתנו לי משוב טוב גם על השיער וגם על האיפור... בנות, אל תתפשרו על איפור ושיער, זה מאוד חשוב ביום החתונה, ועל דקלה אפשר לסמוך בעיניים עצומות!!מעבר לכך, היתי לחוצה בבוקר החתונה, היא הרגיעה אותי ודיברה איתי, זה הכי חשוב בעולם, שלמאפרת ומעצבת שיער תהיה גישה נכונה לכלות ביום חתונתה, ויש לה את זה!! היא באה עם שתי מאפרות ומעצבות שיער- גלית ודנית, שאיפרו ועיצבו את השיער למלוות שלי, וגם הן-מקצועיות ומקסימות מאוד!! בקיצור- אין מה להתלבט בכלל...
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
דיקלה איפרה ועשתה לי תסרוקת לחתונה שלי. היא היתה מאוד מקצועית וקשובה לרצונות שלי. היא אפרה אותי מאוד טבעי לפי בקשתי. בנוסף הקדישה לי הרבה זמן באיפור ניסיון. ממליצה בחום

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לדיקלה ממש בחששות כי אני לא מתפארת אף פעם ופחדתי להראות לא אני בחתונה. נפגשנו לאיפור שיער ניסיון שבמהלכו כל פעם שהוסיפה עלי משהו, שלחה אותי להסתכל כדי שאאשר. בסופו של דבר בחתונה הרגשתי פשוט אני בגרסה הכי יפה של עצמי! ממליצה בחום!
הצג עוד

צליל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
דקלה מקסימה ונהדרת. מפגש הניסיון אתה היה מאוד נעים. היא עזרה לי בהמון סבלנות להתגבר על החששות שלי מהאיפור והתסרוקת. ביום של החתונה השרתה רוגע, תקתקה את העבודה (למרות החום של אוגוסט בתל אביב) וגרמה לי להיראות כמו כלה.. ממליצה לקיים מפגש ניסיון ובכלל ממליצה על דקלה בחום!!
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ווואאההווו !! דיקלה המדהימה עשתה לי את התסרוקת לחתונה! הייתי ניראת כמוו נסיכה אמתית בזכותה! אין מה לדבר - בתסרוקות- רק דיקלה !!
הצג עוד

אלינור וצחי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
דקלה המלאכית, עשתה לי איפור ושיער מושלמים, בדיוק כפי שרציתי, גרפתי המון מחמאות. מדובר בבחורה מקצועית וקשובה, שפשוט שץעשתה לי את היום. ממליצה בחום.
הצג עוד

ella h   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לדקלה דרך המלצה. היתה מאדדדד נעימה, אכפתית וקשובה. מלאת סבלנות, בדיוק מה שצריך ביום של חתונה, שכה מרגש ולא רגוע. גם בפגישת הניסיון השקיעה והקשיבה לבקשותיי. ממליצה מאד.

להמשך גלישה באתר
up