כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סטודיו Linnica

סטודיו Linnica

הזמנות לחתונה
טלפון:0545803965
95
99 מתוך 100
לפי 43 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אודליה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
חיפשתי הזמנה מיוחדת לחתונה שלי במאי במספר אתרים וכשהגעתי לאתר של לינוי ידעתי שתמו החיפושים. ההזמנות שלה הכי יפות ומיוחדות שראיתי וכמובן בן הזוג שלי הסכים איתי. הבחירה היתה קשה. בסוף התלבטנו בין 2 הזמנות בקטלוג אבל רצינו לבצע כמה שינויים. לינוי המקסימה הציגה לנו את 2 האופציות עם השינויים שביקשנו (שהיו מתוך הזמנות אחרות בקטלוג) וגם לאחר מכן עוד אופציות לשינויים לפי בקשתנו. והכל כדי שנהיה הכי מרוצים. קיבלנו את ההזמנות השבוע ואכן יצאו מדהים! אין ספק שבחרנו במעצבת הכי מושלמת להזמנות החתונה שלנו ואנחנו מתרגשים כבר לחלק אותן למשפחה וחברים.
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
לינוי המדהימה! התחתנו לפני חודש וחצי, את ההזמנות הזמנו בליניקה. בחירה מצוינת שעשינו, השירות ברמה מצוינת, לינוי מקצועית והאיכות ברמה גבוהה.לינוי הייתה קשובה, הכל נעשתה מהר. תודה רבה לך לינוי��
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו התחתנו בתאריך 6.7.17, והאמת שתקופת האירוסין שלנו היתה רק חמישה חודשים ונזכרנו בנושא של ההזמנות יחסית מאוחר (פשוט כי היה כל כך הרבה לעשות!). מצאנו את לינוי דווקא דרך ספקים מומלצים של הIPLAN. העיצוב הראשון שראיתי באתר היה זה שלקחנו בסוף. מאוד אהבתי את הסגנון! אבל יותר חשוב, או לפחות חשוב באותה מידה: לינוי מדהימה, עובדת מהר, תקתקנית, לגמרי מקבלים מוצר מהמם ושווה את הכסף. קיבלנו הרבה מחמאות! חוץ מזה, נושא האמינות, האחריות, השירותיות....אין מילים. ממליצה בחום!
הצג עוד

talkornblit1   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
לינוי יצרה לנו הזמנה מקסימה מתוך מאגר ההזמנות באתר שלה. לינוי עונה מהר מאוד למיילים, התהליך קצר, נוח ונעים, וההזמנות הגיעו במהירות. היא שינתה עבורנו את כל מה שביקשנו, ואנחנו מרוצים מאוד מהתוצאה! התהליך נוח מאוד כי כל ההתכתבות היא באימייל, וההזמנות מגיעות ישירות בדואר.
הצג עוד

Tanya   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על סטודיו לינניקה! בתור סטודנטית שאירגנה חתונה לא היה לי הרבה זמן. באתר האינטרנט של הסטודיו יש מלא דוגמאות מהממות ויש אפשרות להזמין הזמנה בעיצוב אישי. כל הקשר שלי היה עם לינוי טלפוני ודרך האימייל, הכל מאוד מסודר נוח ומקצועי. היא תמיד ווידתא בדקה שאלה וכיוונה. ההזמנה הייתה מוכנה תוך כמה ימים מיצירת הקשר הראשוני. בנוסף להזמנות, הזמנו גם מעטפות והכל במשלוח עד הבית. הייתה חוויה מדהימה לעבוד איתה! טניה ואור 30.8.16
הצג עוד

GB   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו ללינוי כשכבר קצת התייאשנו מחיפושים אחר ההזמנה המושלמת.. היינו לחוצים מבחינת לוח הזמנים ולינוי הצליחה להפתיע, להיות מקסימה ונעימה, לא נתנה לנו תחושה שאנחנו מעיקים עם הבקשות המפורטות שלנו ובגדול - הייתה פשוט מהממת. תודה ענקית! ממליצה בחום!!
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
פניתי ללינוי אחרי שראיתי את העיצובים המהממים שלה באתר ולא התחרטתי לרגע. הזמנה יחידה במינה, מרשימה, בלתי נשכחת. לינוי הייתה סבלנית ואדיבה לכל אורך התהליך. ללא ספק אחת הבחירות הכי מוצלחות
הצג עוד

Rose   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
סטודיו לינקה שבראשו לינוי הוא הבחירה הכי טובה שעשינו בנוגע להזמנות לחתונה! היא מקצועית מאוד, מוכשרת, משקיענית ועם סבלנות רבה. היא הייתה מאוד זמינה אלינו וההזמנה יצאה כמו שציפינו.. ולא פחות חשוב היינו לחוצים בזמן מכיוון שבחרנו מאוחר אותה וההזמנות הגיעו אלינו בזמן שהערכנו ובאיכות מעולה!! ממליצה בחום לבחור בה:)
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
איתי היה נהדר כבר בפגישת ההיכרות שלנו, הרגשנו כבר שם את האנרגיות שלו, שבאו לידי ביטוי אחר כך ברחבת הריקודים. הוא ידע לקרוא את הקהל ולהקפיץ את כולם, וזה דבר שהיה מאוד חשוב לנו. כמובן, הכל בהתאם לבקשות וההעדפות הספציפיות שלנו. תודה רבה איתי, היה מדהים! ממליצים בחום :)
הצג עוד

סבינה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שעשינו בנוגע להזמנות! מעבר לזה שהיא מוכשרת מאוד היא פשוט מקסימה ובן אדם שכיף לעבוד איתו. הייתה זמינה אלינו בטרוף אפילו ששיגעתי אותה דיי הרבה . כל עיצובים שלה מהממים שהיה לנו כלכך קשה לבחור . היא לגמרי הייתה נגישה ותוך רגע הבינה מה אנחנו רוצים. לא לדבר על כמה מהר סיימנו עם זה. מה שעוד טוב זה שהיא לא רק מעצבת אלא גם מדפיסה ושולחת עד הבית תוך יומיים!! ממליצה בטרוף!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up