כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אלכסנדר גן אירועים
97
100 מתוך 100
לפי 231 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
אולם יפיפה, אוכל יוצא מן הכלל עם מבחר ענק ומגוון.שירות ברמה הכי גבוהה שיש, יחס אישי וליווי מקצועי.גיא מנהל האירוע המקסים היה שם בשבילנו בכל שעה ודקה, אירגן וניהל את החתונה בצורה הכי טובה שיש, מהפרטים הקטנים ועד לגדולים. היה אדיב, אכפתי וקשוב. ענה על כל הצרכים שלנו וניהל ביד רמה את האירוע.שירות מעולה של המלצרים והברמנים, צוות ההנהלה שליווה ועזר לאורך כל התהליך.הבחירה הכי טובה שעשינו ללא ספק!אין מה להתלבט בכלל, אולם החלומות 🤍
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מקום מדהים מכל בחינה אפשרית.אלכסנדר פשוט מקום קסום, הגן ואזור החופה מעוצבים ומתופחים, האולם עצמו מרשים מרווח ונקי, הברמנים מקצוענים ומבינים בתחום, המלצרים אדיבים, בקיעים במה שהם מגישים ונותני שירות מעולים, מנהלי האירוע דואגים להכל מהרגע הראשון שמגיעים ועד הרגע האחרון שהולכים הביתה ואפילו מוודאים עם האורחים שמקבלים שירות כמו שצריך, כל המערכת שם עובדת ברמה מאוד גבוהה.כמות הפידבקים שקיבלנו מהאורחים שלנו ביום שלמחרת הייתה מטורפת.מהפגישה הראשונה עם סאלי היה לנו ברור שרק באלכסנדר נסגור ולמרות זאת הלכנו לשמוע ולראות עוד מקומות ויום למחרת כבר סגרנו באלכסנדר, היינו אמורים להתחתן בתחילת נובמבר ולצערנו בגלל המלחמה היינו צריכים לדחות את התאריך, המצב היה מורכב מאוד וסאלי הייתה מדהימה, קשובה והכי סבלנית ומכילה שיש, בזכותה מהר מאוד הצלחנו לפתור המון בעיות ולסגור תאריך חדש.בשלב מאוחר יותר הכרנו את מנהל האירוע שלנו גיא, גיא היה שם לכל הצרכים והבקשות שלנו. הוא היה זמין לנו בכל שעה ביום! אם זה מוקדם בבוקר ואם זה בשעות הקטנות בלילה,סבלני ברמות אפילו ששאלנו שאלות כל כך הרבה פעמים, דאג לנו, היה רגוע והשרה בנו אווירה כל כך בטוחה ביום החתונה עם כל הלחץ שמסביב
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
האולם הכי מושלם שיש !מהרגע הראשון שעשינו סבב אולמות עם המפיק המדהים שלנו עומר טובי כבר ידענו שהאלכסנדר זה האולם בשבילנו.הכל היה כמו חלום מהיופי המושלם של האולם ועד האוכל שלא מבייש מסעדת שף מפוארת.אחרי החתונה פשוט לא הפסקנו לקבל טלפונים ממשפחה וחברים שפשוט כל כך נהנו מהאולם, מהאוכל, המלצרים המקצועיים והבר.מי שנצחו על האירוע המושלם שלנו היו כמובן עומר טובי המפיק שלנו וגיא ויריב מנהלי האולם שהיו זמינים עבורנו בכל שאלה בכל שעה ותמיד בצורה הכי מקצועית ונעימה שיש.אנו ממליצים באמת מכל הלב על אלכסנדר וצוות עובדיו שגרמו לחלום שלנו להפוך למציאות.
הצג עוד

רועי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
היה מושלם ! אנחנו לא מפסיקים לחייך והתחושה של חלום 🤩תודה לצוות ענק עם חיוך תמידי ! בכל שלב בתהליך , תודה שאצלכם ה כ ל אפשרי , אין אי אפשר , אין לא ! מגשימים חלומות (גם שזה אוזניה לכלה 😂) לצוות המלצרים, המטבח, השף, הברמנים, המנקות והמנקים, המאבטחים, עובדי גינון, תחזוקה - את כולכם ראינו ! כולכם הייתם שם בכדי לגרום לנו לשמוח , שמחה עמוקה מהלב ! עם חיוך מרגיע והמון שליטה. ידענו מהשניה הראשונה שאנחנו בידיים הכי טובות וזה הפך את התהליך שלנו ליותר ממושלם !
הצג עוד

עופר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
אלכסנדר זה המקום הראשון שהלכנו לראות. אחרי שהינו שם הלכנו לראות עוד כמה מקומות ובכל מקום שנכנסנו אליו אמרנו ״זה נחמד אבל זה לא כמו באלכסנדר״. התלבטנו קצת (בגלל המחיר שהיה יותר יקר קצת מהמקומות האחרים שראינו). אבל החלטנו שאנחנו רוצים חתונה ברמה ועל זה אנחנו לא מתפשרים! זו הייתה ההחלטה הכי טובה שקיבלנו!האוכל ברמה גבוהה כל כך שהתגובות שקיבלנו פשוט לא הגיוניות! אני בחיים לא הגבתי ככה לאוכל בחתונה של חברים כמו שאמרו לי שהיה בחתונה שלנו!האווירה, הסטייל, השירות פשוט אין מילים!אין ספק שזו באמת הבחירה הכי טובה שעשיתי!!
הצג עוד

Shoval   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אלכסנדר זה האולם אירועים הראשון שראינו והתאהבנו ישר.מההתחלה עם יריב איש המכירות שדאג והיה זמין לכל שאלה עד הפגישה עם המנהל אירוע המדהים - גיא.שעליו אנחנו פשוט חייבים לדבר, הוא היה זמין לכל בקשה או שאלה בכל רגע נתון ובכל מצב היה חיובי, סבלני ופשוט מקסים (לא רק לבקשות שלנו, אלא לכל הבקשות של כל המשפחה).אלכסנדר זכו בו כמנהל אירוע, מעבר למקצועיות שלו הכל כך מורגשת, ממש אפשר לראות בתמונות מהחתונה שהוא התרגש איתנו בחופה ולאורך הדרך ואי אפשר לבקש יותר.כל הצוות וכמובן גיא דאגו גם למשפחות באופן תמידי, דבר שהיה לנו מאוד כיף לשמוע לאחר מכן.
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שהגענו לאלכסנדר ויריב דאג לנו ידענו שאנחנו במקום טוב. היינו אמורים להתחתן בנובמבר ודחינו בגלל המלחמה. מאז כל הצוות באלכסנדר היה שם בשבילנו ודאג לזה שאנחנו לא נדאג מכלום! איזה תחושה נעימה של אנשים שפשוט אפשר לסמוך עליהם בהכל!
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
האולם הכי טוב בארץ! שירות וליווי ישר מההתחלה, תמורה מעולה למחיר. האוכל הכי טעים שיש וחוויה מדהימה שלא הייתי מוותרת עליה! הכי שמחה שהתחתנתי באלכסנדר!
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
היינו אמורים להתחתן באוקטובר באולם אחר, והגענו ליריב לפגישה כשמהדקה הראשונה הוא דאג לנו,היה סבלני,הסביר לנו הכל לפרטי פרטים והבטיח לנו חוויה מתקנת,ועמד בכל מילה!!!דאג לנו פשוט להכל והיה הרבה מעבר לאולם אירועים.עזר לנו במציאת הספקים,התארגנות וניסה לעזור בכל פרט הכי קטן.ובאירוע עצמו הכל היה פשוט וואו!!האולם מדהים ביופיו,האוכל מטורף והאנשים הכי טובים שיש.
הצג עוד

savoray   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז ככה הגענו לאלכסנדר אחרי 12 אולמות אירועים שראינו ולא עפנו, וכשהגענו עף לנו הגג. זה בידיוק מה שחיפשנו, חתונת חורף, אוכל איכותי ומטורף (!) ולא היינו מוכנים להתפשר על זה. קיבלנו מיריב יחס אישי וחם שבאמת לא דחף רק לסגור לסגור כמו שאר אנשי המכירות שפגשנו באולמות האחרים. קיבלנו מחיר טוב ביחס לתקופה והרמה של המקום כי בחרנו בינואר אבל ליטרלי בחרנו. לא עבר שבוע וכבר באנו לפגישה שנייה ונשנשו מקבלת הפנים וראינו אירועים אחרים במקום והתאהבנו. יריב ליווה אותנו לכל הדרך מהמלצות על ספקים אחרים ועד יום החתונה. ועל זה חייב להגיד תודה!!! כל זוג באלכסנדר מקבל יחס אישי ושירות ברמה הגבוהה ביותר. נמשיך למור מנהל האירוע האלוף שלנו שגרם להכל פשוט לתקתק במקצועיות שיאלא הפסקנו לקבל מחמאות על המקום, על האוכל, על השירות, על הנראות ובקיצור - דובאי בישראל!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up