כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
צילום גיא ניסים

צילום גיא ניסים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0723939754
97
98 מתוך 100
לפי 345 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אז ככה, חגגנו מסיבת חתונה ב6/2/24 (התחתנו באוקטובר💔🇮🇱) וברגע הראשון שסגרנו תאריך ביררנו עם גיא שאכן פנוי. גיא צילם זוג חברים שלנו לפני שנה ופשוט סמכנו עליו בעיניים עצומות🙏🏻סגרנו עם גיא צילומי סטילס😇 גיא והצוות שלו עשה לנו את הזיכרון הכי טוב שיש מהיום הזה! אמאלה ואבאלה איזה תמונות עשו לנו💃🏼למרות ששנינו לא אוהבים מצלמה 😅ממליצים עליהם בחום, צלמי חתונה רק גיא ניסים והצוות!!!!!!!!
הצג עוד

Ora   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
את גיא זכרתי מחתונה שהייתי לפני חמש שנים וידעתי שביום שאתחתן ארצה שהוא יהיה הצלם.לא יכלנו לבחור יותר טוב ממנו!! הדבר הכי טוב שבחרנו בחתונה היה הוא. לאורך כל היום הוא עשה אווירה טובה וקלילה, לא וויתר על תמונות פחות ממושלמות והקליל את האווירה.ממליצים בחום על גיא!! אוהבים אורה ואיתי 07/03/24 ❤️
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אין שירות כזה בשום מקום ואין צוות כזה בשום מקום!!!אם אתם רוצים להרגיש מלך ומלכה ולקבל אווירה טובה וקלילה ונעימה ביום שלכם - רק עם גיא והצוות! כל היום פשוט חוויה מדהימה עם אנשים מדהימים שנותנים לך תחושה טובה ועוטפת, הבחירה הכי טובה שלי!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לגיא דרך משפחה שהיינו באירוע וגיא צילם שם וראינו את התמונות המדהימות וכשהגיע תורנו להתחתן לא חשבנו פעמיים ובחרנו בגיא. מהרגע הראשון היה חיבור עם גיא וידענו שיש על מי לסמוך. ביום החתונה גיא והצוות ליוו אותנו בצורה מדהימה, מקצועית וחווייתית מרגע התארגנות הכלה ועד סיום האירוע. כמובן שהתמונות יצאו מדהימות ומשולמות!! ממליצים בחום!
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
את גיא התותח הכרתי כשהוא היה הצלם בחתונה של החברה הכי טובה שלי לפני שנה וחצי. אחרי שהתארסתי לבן זוגי, ידעתי שנסגור את גיא! ראינו את המקצועיות והסדר של גיא כבר מהפגישה הראשונה. היינו אמורים להתחתן בנובמבר, אבל בגלל המלחמה נאלצנו לדחות את החתונה. התחתנו ממש לפני יומיים! גיא והצוות שלו הגיעו עם אנרגיות כיפיות, במהלך הצילומים קיבלנו הצצה למספר תמונות שיצאו וואו! אני מתפללת שהחברים המאורסים שלנו יסגרו עם גיא וככה נוכל לזכות איתו במפגשים נוספים!
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
תודה רבה לגיא ניסים והצוות, אלופים, שירותים, אדיבים, לא היה אחד באולם שלא החמיא לנו על הצלמים המוכשרים
הצג עוד

Tamara   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנפגשנו ידענו שגיא הוא הצלם שלנו 😍עפנו על הסגנון שלו כשחיפשנו צלם והסתכלנו על העבודות שלו.האנרגיות שלו והאווירה הטובה ליוו אותנו כל היום, וכמובן השירות והיחס 😊מאוד הקליל את היום והתמונות מדברות בעד עצמן!ממליצה באהבה ❤️
הצג עוד

Serke   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
ערכנו תמונות זוגיות בטבע, גיא הוא מאוד סבלני, גמיש, מקצועי, מאוד קשוב ואכפתי. תודה רבה גיא!

שי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
וואו, אין מילים! גיא והצוות היו פשוט מדהימים!כבר מההתחלה מהפגישה הראשונה עם גיא כך כך נהנינו שהיה ברור לנו שזה הבן אדם שאנחנו רוצים איתנו ביום המיוחד שלנו!ללא ספק המציאות עלתה על הציפיות, אני בתור אדם שלא אוהב להצטלם הרגשתי כל כך בנוח מול גיא והצוות, היה לי מצחיק, כיף והטעימות של התמונות תוך כדי היום דרך המצלמה הורידו את החששות שאני לא מצטלמת טוב ופשוט שחררו אותי מכל הלחץ!במהלך האירוע הם היו סוג של עוגן של כיף שמחה ושחרור, בין אם ברגעים לחוצים ובין אם פשוט בתוך הרחבה שהם היו חברים לכל דבר שפעם אחת מצלמים ופעם שנייה פשוט רוקדים איתנו בכיף ומכניסים כל כך הרבה אנרגיות!פשוט חוויה! ממליצים בחום! בחירה מדהימה! אנחנו כל כך שמחים שזה הצוות שליווה אותנו ביום החשוב והכיף בחיינו!גיא והצוות - אנחנו אוהבים אותכם ❤️❤️❤️
הצג עוד

שגיא   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
גיא והצוות מאוד מקצועיים מאוד ! משרים אווירה כיפית ומצחיקה לאורך כל האירוע !האלבום והסרטונים יצאו מדהים ואנחנו מבסוטים מאוד, אנחנו ממליצים בחום !

להמשך גלישה באתר
up