כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עידן רצון | צלם

עידן רצון | צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0505152516
95
99 מתוך 100
לפי 50 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב31.3.19 ועידן היה הצלם סטילס שלנו, במסגרת החוזה הוא הביא גם צלם וידאו. ממליצה ממילצה ממליצה!!! איכות תמונות ברמה אחרת, סבלני, זורם עם הזוג, מוביל וירד גם לשפגט בשביל תמונה טובה! מקצוען אמיתי!!! הכל יצא מושלם, ממליצה בחום!
הצג עוד

Adel   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עידן העניק לנו טראש דה דסט מתנה בחבילה !! לקח אותנו למקום מדהים ופינק אותנו במלא תמונות ושילבנו גם ים גם חורשה גם סתם נוף מהמםם . היה מושלם ומצחיק ונהננו מאוד !
הצג עוד

adipearl6   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עידן והצוות שלו מקצועיים ברמות ומקסימים בטירוף. התמונות והוידאו יצאו מושלמים!! בתור זוג שלא יודע להצטלם הרגשנו עם עידן הכי בנוח בעולם והצילומים היו ממש חוויה. אל תחשבו פעמיים, רק עידן רצון!!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
על עידן שמענו דרך חברים ראינו את הצילום המדהים וישר קבענו פגישה מהרגע הראשון התאהבנו בעידן ורוני המדהימים ביום של החתונה כל מה שקבענו איתם היה מעבר למצופה יחס אישי חם מבין מרגיע היה יום מושלם והרבה בזכות עידן והצוות מהר מאוד קיבלנו את התמונות שהיו ברמה הכי גבוהה שאפשר וכלכך מוצלחות וסרט חתונה היסטרי ממליצים בחום ענקי ואין ספק שעוד ניפגש מעריכים ואוהבים מאוד ספיר ויוסי 7/11/2018
הצג עוד

Itamar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ברגע שהתארסנו ישר בדקנו את התאריכים שעידן פנוי כי היה לנו ברור שהוא יהיה הצלם שלנו בחתונה! היחס והשירות היו מעל למצופה,זאת היתה הבחירה הכי טובה לערב שלנו, ההתנהלות נעשתה מול רוני בסבלנות ובמקצועיות ובזריזות את מדהימה תודה ! עידן מלך העביר לנו 3 שעות של צילומי זוגיות בהמון כייף וצחוק וככה בדיוק היה גם ביום החתונה שכמובן עם רביד שרק הוסיף לנו לאוירה , עידן רוני ורביד אתם אלופים התמונות יצאו מטורפות ולא מפסיקים להחמיא לנו :) אוהבים אותכם אין עליכםםם איתמר ומיטל רצון .
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לא הייתה לנו התלבטות בכלל מהרגע הראשון ידענו שעידן והצוות שלו יהיו אלו שילוו אותנו ביום החתונה! השירות והיחס הכי טוב שכלה וחתן יכולים לבקש. מקצועיות ברמה גבוהה והתמונות מדברות בעד עצמם. תודה לכם על הליווי והמענה לאורך כל הדרך גם לאחר החתונה! ממליצה בחום ובאהבה על הצוות המושלם הזה ❤❤❤
הצג עוד

Yehudit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
היום עם עידן היה פשוט מצויין! סבלני, כיפי נחמד וזרם עם השטויות שלנו ;) עשה אווירה נעימה מצחיקה ונינוחה, היה מקצועי מאוד! הרגשנו את זה החל מהפגישה הראשונה, דרך יום החתונה עצמו ועד לתמונות המדהימות, האיכותיות והיצירתיות ולסרט המרגש :) איכות גבוהה, זמינות גבוהה ושירות מהיר ונעים. גם בתור זוג דתי עם סגנון חתונה בהתאם, עכשיו יכולים להגיד בפה שלם - ממליצים לקחת אותו לאירוע שלכם, לא תצטערו לרגע!
הצג עוד

Galit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לעידן ומהרגע הראשון ידענו שהוא יהיה הצלם שלנו. עידן והצוות שלו היו איתנו כבר מ-12 בצהריים והיה מדהים. עידן היה כל כך נינוח, קשוב והוציא מאיתנו את המיטב. הרגשנו שהוא שם בשבילנו לאורך כל היום, תפס את כל הרגעים האפשריים ביום הזה, יש לנו מזכרת לכל החיים. אנשים לא מפסיקים לדבר על התמונות. הכל פשוט וואו!!!!!
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה של צילום מיוחד עידן רוני ורביד פשוט צוות מנצח אתם ללא ספק הבחירה הכי טובה שלנו! תודה ענקית על הכלל אתם מספר -1- !!!!

Tohar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עידן צלם מספר 1!!! תמונות כל כך יפות! השקיע לנו בטירוף. אשתו רוני מדהימה! היה לנו כייף איתכם ותודה על כל הסבלנות וההשקעה😘😘😘

להמשך גלישה באתר
up